Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Tillykke BSB :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig. Hvis han var lækker ville det være alt for svært at kapere. Han er så dygtig!

Vi sad på 3. Række i venstre side, så kunne se rigtig godt :yay Vi var der ti minutter i syv, så var meget overrasket over vi kom så tæt på.

Det var lidt vildt at blive mindet om, at han kun var i starten af 20'erne, da han skrev Secrets On parade-albummet. Han er et musikalsk geni og jeg er gang på gang overrasket over og fascineret af, at han sørger fuldstændig rent - hele tiden!!!

Jeg optog en video af Superior (med ABBA :D) - så hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nå første delmål for projekt vægttab :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nå første delmål for projekt vægttab :yay

Sådan seje!!! :respekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At der efterhånden tegner lidt til at blive babyboom på bk i juli :loveshower

- Nogle udregninger, der giver mig håb for at vi ikke kommer til at sidde så økonomisk stramt som frygtet *lettet smiley*

- Nye spændende job opslået :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At der efterhånden tegner lidt til at blive babyboom på bk i juli :loveshower

- Nogle udregninger, der giver mig håb for at vi ikke kommer til at sidde så økonomisk stramt som frygtet *lettet smiley*

- Nye spændende job opslået :yay

I får en SÅ fed TG :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At der efterhånden tegner lidt til at blive babyboom på bk i juli :loveshower

- Nogle udregninger, der giver mig håb for at vi ikke kommer til at sidde så økonomisk stramt som frygtet *lettet smiley*

- Nye spændende job opslået :yay

Det bliver en fed/god tg. Som jeg forhåbligt også bliver en del af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er min fødselsdag i dag :-)

Stort tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er min fødselsdag i dag :-)

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney sange :) Er gået helt i barndommen igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal spise hos et par venner i aften som også venter barn dog en forårsbebs ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ENDELIG har fået kigget vores forsikringer igennem. Og hvor er det heldigt vi ikke har været vi ikke har været udsat for noget, for vi har slet ikke været godt nok sikret! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En skøn dag indtil videre.. Det startede allerede i nat, hvor Elliot og jeg lå i ske. Det var bare SÅ hyggeligt - også selvom han slog nogle ordentlige prutter.. :lol Idag har vi været ved ørelægen som gav gode nyheder. Alt ser godt ud og ingen væske, så medmindre der sker ændring, så er han frikendt for dræn osv :yay

Bagefter gik vi alle tre rundt i byen og kiggede butikker og købte en jakke til far. Så gik vi i salling og legede i deres legeland og bagefter spiste vi på bistroen. Elliot faldt i søvn da vi havde kørt 10 meter i bilen på vej hjem og sagde intet til at komme over i barnevognen for at sove videre. Og han sover stadig :yay :glad

 

Jeg elsker min lille familie :biglove

Resten af dagen skal gå med forberedelse af Elliots fødselsdag i morgen. Hvor er det stort! :loveshower

 

o3lBwzk.jpg

Her med sin fødselsdagsgave, som han fik idag fordi vi alle er hjemme og har fri. I morgen skal han i vuggestue, så der er der ikke ligeså god tid til at lege :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mandens lønforhøjelse :yay

 

fedt fedt fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået gjort totalt rent i badeværelset, gangen og køkkenet :) 
Så mangler børneværelset, stuen, soveværelset og altanen bare - det klares henover ugen.

Det er bare så forfriskende med et rent hjem :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bror som kommer og "redder" os ude på landet, nu hvor vores bil ikke vil starte og vi står og skal til svømning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hel aften sammen med Noah. Det er godt nok al for lang tid siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En perfekt nf :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En perfekt nf :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En perfekt nf :loveshower

Jaaaaa! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En skøn dag indtil videre.. Det startede allerede i nat, hvor Elliot og jeg lå i ske. Det var bare SÅ hyggeligt - også selvom han slog nogle ordentlige prutter.. :lol Idag har vi været ved ørelægen som gav gode nyheder. Alt ser godt ud og ingen væske, så medmindre der sker ændring, så er han frikendt for dræn osv :yay

Bagefter gik vi alle tre rundt i byen og kiggede butikker og købte en jakke til far. Så gik vi i salling og legede i deres legeland og bagefter spiste vi på bistroen. Elliot faldt i søvn da vi havde kørt 10 meter i bilen på vej hjem og sagde intet til at komme over i barnevognen for at sove videre. Og han sover stadig :yay :glad

Jeg elsker min lille familie :biglove

Resten af dagen skal gå med forberedelse af Elliots fødselsdag i morgen. Hvor er det stort! :loveshower

o3lBwzk.jpg

Her med sin fødselsdagsgave, som han fik idag fordi vi alle er hjemme og har fri. I morgen skal han i vuggestue, så der er der ikke ligeså god tid til at lege :glad

Han er alt for lækker, ham Elliberg! :loveshower

Og hvor er det bare er fint fort han har fået!!! Hvor er det fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er alt for lækker, ham Elliberg! :loveshower

Og hvor er det bare er fint fort han har fået!!! Hvor er det fra?

 

Tak søde pige :biglove Han er en snack :P

 

Jamen det er såmænd bare et billigt telt fra IKEA. Han var helt vild med det, da vi var på besøg hos et vennepar som havde købt et til deres datter. Så måtte Ellipotten jo også have et :lol

EDIT: og så er det bare MEGA sjovt (og lidt farligt) at han ikke har forstået at man ikke kan rejse sig op af væggene. Så vælter teltet og Elliot.. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde pige :biglove Han er en snack :P

Jamen det er såmænd bare et billigt telt fra IKEA. Han var helt vild med det, da vi var på besøg hos et vennepar som havde købt et til deres datter. Så måtte Ellipotten jo også have et :lol

EDIT: og så er det bare MEGA sjovt (og lidt farligt) at han ikke har forstået at man ikke kan rejse sig op af væggene. Så vælter teltet og Elliot.. :lolhit

Åårh, lille mus! Kan lige se ham ligge og sprælle under teltdug og stænger i en herlig forvirring! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En perfekt nf :loveshower

:yay tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.