Besvaret October 7, 2014 At der er begyndt at blive mørkt om morgenen. Jeg ved godt, at det er noget, som mange IKKE ligefrem jubler over, men når man ikke skal ud, synes jeg altså det er max hyggeligt :wubDet er hyggeligt når man ikke skal ud :)Knap så sjovt når man skal ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 :kram Alle skridt tæller :kram2 Det værste er bare at når jeg tager et skridt frem, ryger jeg fluks to tilbage. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At se det der klip med Anders Breinholt og Martin Brygmann der laver mad med stød.... Tudede af grin :lolhit Det sjoveste længe!!! (Og ja ja, er lidt langsom, men skulle lige nyde forventningens glæde lidt ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At se det der klip med Anders Breinholt og Martin Brygmann der laver mad med stød.... Tudede af grin :lolhit Det sjoveste længe!!! (Og ja ja, er lidt langsom, men skulle lige nyde forventningens glæde lidt ;) ) HAHAHA! :lol Tak fordi du skrev det, nu gik jeg jo ind og kiggede. Havde faktisk regnet med, at jeg ville synes at det var åndssvagt og plat, men det var altså ret morsomt! :D :D :D (Og jeg er så officielt også langsom :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At min kæreste er så skide kærlig i øjeblikket og slet ikke kan lade mig være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At se det der klip med Anders Breinholt og Martin Brygmann der laver mad med stød.... Tudede af grin :lolhit Det sjoveste længe!!! (Og ja ja, er lidt langsom, men skulle lige nyde forventningens glæde lidt ;) ) Er jeg virkelig den eneste dasker som ikke bryder sig om at se sådan noget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Er jeg virkelig den eneste dasker som ikke bryder sig om at se sådan noget?Nej! Jeg så det live og synes ikke det var morsomt - sad faktisk og fik lidt ondt i armene (det ser virkelig ikke rart ud) og blev lidt irriteret over at humor i den slags programmer rigtig ofte indeholder smerte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Er jeg virkelig den eneste dasker som ikke bryder sig om at se sådan noget? Jeg er (heller) ikke til det jackass agtige med at det skal gøre ondt, men jeg synes ALTID at Martin Brygmann er sjov, og ærter udover det hele kan altså også sagtens få mig til at grine :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Tøj, der kommer lige til døren, sidder perfekt og er købt på tilbud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Nej! Jeg så det live og synes ikke det var morsomt - sad faktisk og fik lidt ondt i armene (det ser virkelig ikke rart ud) og blev lidt irriteret over at humor i den slags programmer rigtig ofte indeholder smerte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Jeg er (heller) ikke til det jackass agtige med at det skal gøre ondt, men jeg synes ALTID at Martin Brygmann er sjov, og ærter udover det hele kan altså også sagtens få mig til at grine :D Synes så nok også det allersjoveste er at se Martin Brygmann grine sådan.... Han er simpelthen genial :D Jeg er heller ikke til Jackass humor, men det her synes jeg nu er ret uskyldigt.... De griner altså temlig meget, så jeg tror ikke de lider spor overlast :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Synes så nok også det allersjoveste er at se Martin Brygmann grine sådan.... Han er simpelthen genial :D Jeg er heller ikke til Jackass humor, men det her synes jeg nu er ret uskyldigt.... De griner altså temlig meget, så jeg tror ikke de lider spor overlast :) Jeg tænker også, at det sjove er ikke, at det gør ondt, men at de spjætter og griner og at der ryger ærter udover det hele :lolhitEdit: haha det med ærterne var åbenbart så sjovt at det skulle med i begge mine indlæg :lol :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Jeg tænker også, at det sjove er ikke, at det gør ondt, men at de spjætter og griner og at der ryger ærter udover det hele :lolhit Edit: haha det med ærterne var åbenbart så sjovt at det skulle med i begge mine indlæg :lol :oops Jeg grinte ikke så voldsomt over det, FØR de skide ærter fløj over det hele. Det var simpelthen alt for sjovt! :haha Jeg er normalt heller ikke en der finder andres smerte sjovt, men hvis personen selv griner, så kan jeg ikke lade være selv. Og Martin Brygmanns kommentarer på den anretning, er bare så sjove altså! Åh, hvor havde jeg ondt i kinderne af at smile så meget, efter at ha' set den video! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Jeg tænker også, at det sjove er ikke, at det gør ondt, men at de spjætter og griner og at der ryger ærter udover det hele :lolhit Edit: haha det med ærterne var åbenbart så sjovt at det skulle med i begge mine indlæg :lol :oops Det var da også bare for skægt med ærter alle vegne..... Og ja præcis, fokus er ikke på smerten (nok fordi det trods alt ikke er nogen voldsom smerte) men på at de selv har det vildt sjovt, og kommer med skægge kommentarer, og ja smider mad ud over det hele :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Efteråret rigtigt er kommet. Elsker alle de smukke farver naturen bringer, at der nu skal tændes op i brandeovnen igen :yay Ja elsker alt hyggen omkring efteråret. Uhh minder mig om at jeg skal have købt nyt chai tea :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At min mor bare kommer springende så snart vi "kalder" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At min mand har fået en velfortjent lønforhøjelse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At Jonas' mor nåede bedsteforældre-dag i bh, tog med til rytmik, blev og spiste med og puttede Ronja nu når Liv ikke lige ville samarbejde. Også fedt lige at kunne lukke lidt frustrationer ud omkring Jonas mens han lige gik tur med Liv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 At min mand har fået en velfortjent lønforhøjelse :yayFedt! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Fedt! :superJa! Især fordi han var nervøs op til dagens mus samtale. Tror han skiftede tøj 3 gange i morges :lol Men han fik masser af ros, er stolt af ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Dag 5 med sund kost og daglig motion, det kører for mig og min "automatiske konstante sult" er næsten væk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 En kop varm lakrids te :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Herning sygehus' FG. Hold kæft et fantastisk personale! :yay Og en sød og omsorgsfuld behandling! kan kun anbefale det sted! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Herning sygehus' FG. Hold kæft et fantastisk personale! :yay Og en sød og omsorgsfuld behandling! kan kun anbefale det sted! GLÆDER mig til at høre til der om 3 uger.... Det er altså bare noget andet end lægevagten!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 GLÆDER mig til at høre til der om 3 uger.... Det er altså bare noget andet end lægevagten!! Er det først efter uge 20 at man hører til på sygehuset eller? lægevagten kan altså heller ikke helt det samme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites