Besvaret September 8, 2014 At det var kæmpe succes i onsdags, hvor Erica var til gymnastik uden forældre i salen. Hun har spurgt en million gange om hvornår hun skal af sted igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 At det var kæmpe succes i onsdags, hvor Erica var til gymnastik uden forældre i salen. Hun har spurgt en million gange om hvornår hun skal af sted igen :D Skønt :) Felix skal af sted for anden gang i dag og glæder sig til at skal til gymnastik. Vi må dog godt være i salen de første gange. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Skønt :) Felix skal af sted for anden gang i dag og glæder sig til at skal til gymnastik. Vi må dog godt være i salen de første gange. Det må vi også - men Erica var fuldstændig ligeglad. Så det var mest mig, der nød af godt at måtte være i salen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Fik syet en kjole selvom jeg var helt tømt for energi og overskud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Middagslur på sofaen med sovende baby på maven :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Middagslur på sofaen med sovende baby på maven :wub Det er bare det bedste! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Det er bare det bedste! :kuller Ja :wub og med det humør hun har haft de sidste par uger, hvor det slet ikke har været muligt så er det bare ekstra godt :) og nu sover hun oven på mig igen. Hun har næsten ikke grædt idag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Ja :wub og med det humør hun har haft de sidste par uger, hvor det slet ikke har været muligt så er det bare ekstra godt :) og nu sover hun oven på mig igen. Hun har næsten ikke grædt idag :yay Fedt, at I har haft en god dag! Det samme her. Adam sov 30 min i sin barnevogn i formiddags, men lå efterfølgende næsten en time og bare pludrede. Så sov han fire timer ( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Ja :wub og med det humør hun har haft de sidste par uger, hvor det slet ikke har været muligt så er det bare ekstra godt :) og nu sover hun oven på mig igen. Hun har næsten ikke grædt idag :yay Hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Jeg overlevede i dag, og nu er der kun tre døgn til Dennis kommer hjem :yay Og så har begge piger været så dejlige i dag :biglove Og så gør det mig virkelig også glad, at Theas dpmor i dag fik at vide af dppædagogen, at hun ikke længere må tage på legepladsen med børnene hver eneste dag. Fremover er det max 2 dage om ugen. Hele ideen i at vælge dagpleje fremfor vuggestue forsvinder jo, når de er 4-5 dagplejere der mødes på legepladsen med alle børnene hver dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Fantastiske nyheder fra bedsteveninden :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Sammenhængende nattesøvn for første gang i flere uger.. Thank God! Det ser ud til at sygdommen er på retur nu :yay Kæmpe antijinx! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Sammenhængende nattesøvn for første gang i flere uger.. Thank God! Det ser ud til at sygdommen er på retur nu :yay Kæmpe antijinx! Hurra!!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 At min lille skoldkoppedreng kun vågnede én gang i nat og stadig sover :blink :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Aflevering af glad datter. Altid træls at gå, men nemmere når hun er glad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Så for pokker... Så blev PB3 da lige fremskudt... Til at vi starter nu :o :o :o Den havde jeg ikke lige set komme :o Denne her :glad jeg ved ikke noget bedre end gode nyheder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg kan trække vejret igen gennem næsen, så det ser ud til at sygdommen er på tilbagetog... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 :super :D Det var så sjovt og tiltrængt med et godt grin bare mig og kæresten :badgirl og det er altså ikke noget som sker ofte. (altså at vi drikker bobler) I dag er jeg bare glad for at Lilly kun var vågen en gang trods feber, og at vi ku sove en time længere efter pigerne var sendt i skole :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 At skulle have besøg af en køkkenkonsulent, der forhåbentlig kan komme med gode ideer til vore gamle køkken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Aw, tak :wub Har gået rundt hele dagen med et fjoget grin :lol og manden er da bare lidt mere lækker når han bliver skruk... Mænd der gerne vil have børn er bare ekstra charmerende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 At putningen af Ida bare er blevet nemt og fantastisk siden i fredags siden luren blev skippet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Er så glad på dine vejne, Justme !!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites