Besvaret August 29, 2014 Det ser skide godt ud, Tina! Tak Louise!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Ja jeg tænker også at hun skal passe på når vi kommer en hel flok op til hende den 13 sep... Hahahahaha, tak for et godt grin, Tina! Kunne lige pludselig forestille mig en masse bk'ere med mistænkeligt meget rummelige sweatere og øjne fuld af lusk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Ej skal vi ikke se den på nu?????Haha :D Jeg er gået i seng og det ville jo heller ikke være et meget anderledes billede end dem jeg allerede har flashet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Haha :D Jeg er gået i seng og det ville jo heller ikke være et meget anderledes billede end dem jeg allerede har flashet :P Hov hvor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Hvor er du smuk Tina :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Hov hvor? Her: http://www.babyklar.dk/forum/24335/hvilken-kjole-skal-jeg-bestille-til-bryllup-woah.html/page-2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 TinaKP - en solstråle på en regnfuld dag :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 TinaKP - en solstråle på en regnfuld dag :kiss Nope it's all on you Maja! Du er svesken her... Eller lidt smukkere sagt - solstrålen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Her: http://www.babyklar.dk/forum/24335/hvilken-kjole-skal-jeg-bestille-til-bryllup-woah.html/page-2 :) Hey tak Mette! Og hold da helt op mand Susanne hvor er du bare flot!! Jeg ville dø for sådan en krop! Og fantastisk flot kjole! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Hvor er du smuk Tina :loveshower Tak vinni! Det var sødt skrevet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Nope it's all on you Maja! Du er svesken her... Eller lidt smukkere sagt - solstrålen! Ha ha - sveske! Lille, tør og rynket , men sød og utrolig god til fordøjelsen!!! Det lyder som mig... Eller :lol (Ok indrømmet jeg er overtræt :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Hey tak Mette! Og hold da helt op mand Susanne hvor er du bare flot!! Jeg ville dø for sådan en krop! Og fantastisk flot kjole! Hold da op. Hvor ER du sød! Sikke en besked at vågne til! :blush :kiss Anna sover stadig og det kan kun blive en god dag. Det skal det! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Ha ha - sveske! Lille, tør og rynket , men sød og utrolig god til fordøjelsen!!! Det lyder som mig... Eller :lol (Ok indrømmet jeg er overtræt :D ) Haha - du er for sjov, Maja! :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At sove en hel nat i mandens arme igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Ha ha - sveske! Lille, tør og rynket , men sød og utrolig god til fordøjelsen!!! Det lyder som mig... Eller :lol (Ok indrømmet jeg er overtræt :D ) Hahaha! Dejligt at vågne op med et smil på læben! Tak for det... men maja - hvordan kan man være go for fordøjelsen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Hold da op. Hvor ER du sød! Sikke en besked at vågne til! :blush :kiss Anna sover stadig og det kan kun blive en god dag. Det skal det! :loveshower Jamen det er seriøst... jeg er jo lille og har meget runde former - så at ku se sådan ud i sådan en kjole, ville være fedt! Håber at du får en dejlig dag, hvor I alle er udhvilede og friske!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At sove en hel nat i mandens arme igen :) Åh... det lyder da også vanvittig hyggeligt! :seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Modtagelse af kontrakttillæg der bekræfter, at jeg går ned på 34 timer om ugen fra på mandag! :glad :yay :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Modtagelse af kontrakttillæg der bekræfter, at jeg går ned på 34 timer om ugen fra på mandag! :glad :yay :loveshower Fedt Susanne :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At ligge og hygge i sengen med Immanuel, mens K gør hele hytten ren :) I'm in love :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At farmor ringede og spurgte om hun skulle passe Ronja så vi kan få slappet af med god samvittighed :) det er tiltrængte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At første cykeltur med Storm var en stor succes! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 Ej sara hvor er det bare så sødt! Nu bliver jeg endnu mere træt af, at jeg ikke kommer i morgen.... Åh giv lige Luna en ordentlig krammer i morgen tidlig fra mig.. Og tak for de pæne ord!! :loveshower Hehe, du skal ikke tage det så tungt... Luna skal og må alting "i morgen" :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At vi fik shoppet regnbukser og varm jakke til manden, en ekstra stol til tøserne + diverse. Nu er han taget til DAD koncert og så bare dejlig ud! Skal hygge med min lillefis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2014 At første cykeltur med Storm var en stor succes! :loveshower Awwwww.... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites