Besvaret July 4, 2013 At læse Susanne havde en god aften i går :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 Lovede jo et billede af os i tremmesengen.. :) Og det tidligere link virkede ikke, så nu prøver jeg igen. :D Det her var hvad manden kom ind til igår, da han lige ville se hvorfor det tog så lang tid. En sovende mor og en halvsovende Ida :P Beklager at det vender forkert.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 Lovede jo et billede af os i tremmesengen.. :) Og det tidligere link virkede ikke, så nu prøver jeg igen. :D Det her var hvad manden kom ind til igår, da han lige ville se hvorfor det tog så lang tid. En sovende mor og en halvsovende Ida :P Beklager at det vender forkert.. Haha, hvor er i fine :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At Majs skal til jobsamtale! Jeg krydser fingre :) At Anabella ikke har sagt en lyd hele natten! At vi er stået op før Anabella! Hvor er du sød :kiss Og :yay for god putning og god nat!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At begge unger har mærket baby sparke <3 (null) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 Det her :wub :blush Stort tillykke til Charlie!!! :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At læse Susanne havde en god aften i går :loveshower :kiss At jeg havde en god aften i går og tror på jeg går en dejlig periode i møde! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 Det her :wub :blush Tillykke!!! :loveshower :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At jeg havde en god aften i går og tror på jeg går en dejlig periode i møde! :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 Alle de skønne opslag herinde :biglove Kærlighed til folket :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At vi nu har nye årskort til Aqua og vi tager dem i brug på lørdag hvor vi skal i Aalborg zoo. Ih jeg glæder mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At jeg skal hjem og lave is :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 :kiss At jeg havde en god aften i går og tror på jeg går en dejlig periode i møde! :biglove Og så fik jeg også læst oppe, hvad der er sket. Godt I fik snakket sammen. I beviser bare, hvor vigtigt det er, at man i et parforhold tør tage snakken selv om man er bange for at såre den anden. Jeg er sikker på I får det godt sammen fortsat. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At jeg skal have en lækker kropsmassage idag. Uhm jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 De her tøser: http://imgur.com/g9dNHNM På 4 mdr, Knap 11 mdr og 16 mdr... Lige trillet ud af billedet er en lille gut på 3,5 mdr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 At vi alle tre tumlede og grinede sammen her til aften :loveshower At manden min i hovedet er flyttet ind i det hus vi endnu ikke har købt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 Den SMS manden lige har sendt mig om hvorfor han elsker mig og hvorfor han synes jeg er den bedste mor :D :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2013 landsstævnet Thomas skov som kommentator på landsstævnet - "når jeg sidder her så ærger jeg mig over at jeg ikke fik gjort mere ved mor-barn gymnastikken" :P ærgerligt den anden kommentator ikke ping ponger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2013 At vi skal i Jyllands Park Zoo med JustMe og familie At Anders kommer hjem At Anders er hjemme/sammen med os i 14 dage At vi skal på landsskue imorgen - hvilket bliver starten på vores første familie tradition :yay At Mie nu er ved at vågne, hun ligger og snakker glad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2013 At da jeg vågnede satte Valdemar sig op og fortalte mig ca. titusind vittigheder (og de må have været sjove, for han skraldgrinede, så han var lige ved at vælte :wub) At Brian tager grød-tjansen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2013 At Anna til morgen pegede på mig og sagde 'mor' og derefter på sig selv og sagde 'Anna' :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2013 At da jeg vågnede satte Valdemar sig op og fortalte mig ca. titusind vittigheder (og de må have været sjove, for han skraldgrinede, så han var lige ved at vælte :wub) At Brian tager grød-tjansen Det er en god kvalitet at kunne underholde sig selv :P Dejlige knægt! :biglove Og søde mand! :glad At Anna til morgen pegede på mig og sagde 'mor' og derefter på sig selv og sagde 'Anna' :wub Årh! :biglove Det er flot! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2013 At vi skal i Jyllands Park Zoo med JustMe og familie At Anders kommer hjem At Anders er hjemme/sammen med os i 14 dage At vi skal på landsskue imorgen - hvilket bliver starten på vores første familie tradition :yay At Mie nu er ved at vågne, hun ligger og snakker glad. Hvad er landsskue? Dejligt indlæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2013 At da jeg vågnede satte Valdemar sig op og fortalte mig ca. titusind vittigheder (og de må have været sjove, for han skraldgrinede, så han var lige ved at vælte :wub) At Brian tager grød-tjansen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites