Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

HAHAHAHA det er fanme langt ude på den sjove måde, Stephi :lolhit

Men ja, jeg skal ikke være for hellig, mine tanker stikker også af. Kunne SLET ikke abstrahere, da Ramasjang-Kristian (apropos vores tidligere snak om ham i denne tråd) sang "Jeg er stor og jeg er lang". :blush Altså hvad sker der for tankegangen for tiden :lolhit

Det er alt det sex der er gang i rundt omkring for tiden :d

(Forklarer måske også hvorfor jeg ikke har fanget nogle af de der sange endnu :rolleyes ;) )

Del dette indlæg

Det gør mig glad at jeg nu har fået skema og bogliste.... Og jeg bare tænker SPÆNDENDE!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er alt det sex der er gang i rundt omkring for tiden :d

(Forklarer måske også hvorfor jeg ikke har fanget nogle af de der sange endnu :rolleyes ;) )

Haha der er nogle teenagehormoner på spil tror jeg :D Eller også er det pga ÆL ;) Det plejer faktisk at passe meget godt, at jeg lige pludselig sidder og tænker "Ej ham der er sgi da lidt sød" om en eller anden random fyr, når jeg har ÆL. Kroppen ved godt, hvad den vil :P :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHAHA det er fanme langt ude på den sjove måde, Stephi :lolhit

Men ja, jeg skal ikke være for hellig, mine tanker stikker også af. Kunne SLET ikke abstrahere, da Ramasjang-Kristian (apropos vores tidligere snak om ham i denne tråd) sang "Jeg er stor og jeg er lang". :blush Altså hvad sker der for tankegangen for tiden :lolhit

Ja sorry, jeg ved ikke lige hvad der skete. Jeg blev små fornærmet på dine veje og det hele :blush

Indrømmet vi har set lidt meget ramasjang i dag og har altså set både Lille nørd OG ramasjang mysteriet - og der er virkelig forskel på hans pænhed. I lille nørd er han mest af alt kikset hvor han i mysteriet er fræk på den der pæne måde, ok jeg er også vild med seler+hat konceptet ;) :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget HELT andet.

William gør mig total glad, når jeg spørger "kan du sige xxx", svarer han stolt "ja", og nægter at sige der jeg spørger om :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget HELT andet.

William gør mig total glad, når jeg spørger "kan du sige xxx", svarer han stolt "ja", og nægter at sige der jeg spørger om :biglove

Haha det gør Valdemar også :D Så sødt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja sorry, jeg ved ikke lige hvad der skete. Jeg blev små fornærmet på dine veje og det hele :blush

Indrømmet vi har set lidt meget ramasjang i dag og har altså set både Lille nørd OG ramasjang mysteriet - og der er virkelig forskel på hans pænhed. I lille nørd er han mest af alt kikset hvor han i mysteriet er fræk på den der pæne måde, ok jeg er også vild med seler+hat konceptet ;) :blush

SÅ enig, men deres "kemi" fungerer bare heller ikke. Ham der var med før var meget mere på bølgelængde med Katrine.

Mens Christian og motor Mille fra ramasjang Club er et rigtig godt match!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At få blomster af Mie('s dagplejemor).

Da jeg endelig kunne komme hjem svingede Anders og Mie lige ind, så gik hen og sagde Hej. Mie kunne så slet ikke komme hurtigt nok ud af autostolen hun skreg "gi gi gi mor gi" og vred sig for at få fat i buketten til mig :wub ej hvor blev jeg glad!!! Hun var bare så stolt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg endelig kunne komme hjem svingede Anders og Mie lige ind, så gik hen og sagde Hej. Mie kunne så slet ikke komme hurtigt nok ud af autostolen hun skreg "gi gi gi mor gi" og vred sig for at få fat i buketten til mig :wub ej hvor blev jeg glad!!! Hun var bare så stolt!

Aaaaaaw :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, hvor sødt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

- karbad med Filippa og god putning (hun faldt i søvn, mens jeg kiggede på hende (igen)) :kuller

- at manden tror jeg surfer BK, mens jeg i virkeligheden (også) researcher til en kærestedag på lørdag (ideer og forslag til billige oplevelser modtages gerne!) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, Daniel Radcliffe kan jeg ikke rigtig se det lækre i, men jeg er helt med på Christian-Fra-Ramasjang-holdet! :D Især når han synger :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte det samme som dig Stephi

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores babysitter( som også er vores genbo ) på 17 år skriver en SMS efter en eftermiddag med Cecilia at hun altid er så glad efter hun har været sammen med C fordi hun er så fantastisk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et LAAANGT bad

Shampoo der dufter, ansigts maske med alt det forbudte, kropsolie med duft - Ahhh!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi starter til svømning igen idag. Elsker at se Ida i vandet, hun elsker det nemlig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At få nøglerne til vores nye hjem! :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Isaac og manden samarbejder så fint om at samle hans nye seng :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

En hjemmearbejdsdag, hvor Anna kun har været i VS 10-15 - sådan skulle det altid være!

7 km løbetur i skoven i frokostpausen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.... et glas Baileys... også selvom det er det falske Baileys.... (måske at det bliver til mere end en.) Og så på en højhellig torsdag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.... et glas Baileys... også selvom det er det falske Baileys.... (måske at det bliver til mere end en.) Og så på en højhellig torsdag!

Tag en STOR en - og nyd den :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er en falsk Bailey? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er en falsk Bailey? :unsure

Jeg gætter på en no-name-efterligningsdrik :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyyyyyyyd den!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At komme ud i virkeligheden igen!

2 timers telefon samtale med en sød veninde!!!

Begge dele gjorde godt :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.