Besvaret August 19, 2014 Haha, hr skæg er fantastisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ih hvor jeg nyder at manden laver aftensmad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Manden har lige bestilt de 2 Kähler jubilæumsvaser (1 i hver størrelse) :glad Fordelen ved at arbejde det sted de forhandler dem ;) Ej dem vil jeg så gerne have, den store er bare udsolgt alle steder!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hr Skægs ABC sange! :D "Det er godt at være bille. Man kan rulle eller trille. Jeg skal aldrig være stille... Når jeg er i godt humør!" Det er da bare så hyggelige tekster :bunny Synes dog en af dem har lidt Ørkenens Sønner-feel ;): "Mor, mor, mor, mor, mor, mor, mor må mis få mere mad? Mor mor mor mor mor, mis vil være mæt og glad Mis vil ha' is. Og mis vil ha' slik. Mis vil ha' kage, og mis vil ha' KIKS!" Altså er det kun mig, der kan komme på noget meget mere voksent, som en mis måske vil have, og som rimer på slik? :rolleyes :blush :lol :lol du er simpelthen GRUNDslem! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ej dem vil jeg så gerne have, den store er bare udsolgt alle steder!!Vi er næsten blevet lovet dem begge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ny sæson af De Unge Mødre, der starter i aften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Jeg tror altså du har et crush på Hr. Skæg ;) :D Haha strictly platonic crush ;) Men jeg synes han er fantastisk! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hr Skægs ABC sange! :D "Det er godt at være bille. Man kan rulle eller trille. Jeg skal aldrig være stille... Når jeg er i godt humør!" Det er da bare så hyggelige tekster :bunny Synes dog en af dem har lidt Ørkenens Sønner-feel ;): "Mor, mor, mor, mor, mor, mor, mor må mis få mere mad? Mor mor mor mor mor, mis vil være mæt og glad Mis vil ha' is. Og mis vil ha' slik. Mis vil ha' kage, og mis vil ha' KIKS!" Altså er det kun mig, der kan komme på noget meget mere voksent, som en mis måske vil have, og som rimer på slik? :rolleyes :blush Haha, det er godt observeret :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Haha, det er godt observeret :D :lolhit Ej men det larmer helt i mine ører, når han synger kiks, synes det lyder helt forkert :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Vi er næsten blevet lovet dem begge :) Snyd :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ej men det larmer helt i mine ører, når han synger kiks, synes det lyder helt forkert :P Ja, kan godt følge dig.... :D Mon det er med vilje? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ny sæson af De Unge Mødre, der starter i aften :yay Enig!!! Jeg glæææder mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Premiere på de unge mødre om lidt.. :blush Og slik til :blush :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ja, kan godt følge dig.... :D Mon det er med vilje? Jeg tænker måske at sangen er udsprunget af en eller anden voksensammenhæng ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hr Skægs ABC sange! :D "Det er godt at være bille. Man kan rulle eller trille. Jeg skal aldrig være stille... Når jeg er i godt humør!" Det er da bare så hyggelige tekster :bunny Synes dog en af dem har lidt Ørkenens Sønner-feel ;): "Mor, mor, mor, mor, mor, mor, mor må mis få mere mad? Mor mor mor mor mor, mis vil være mæt og glad Mis vil ha' is. Og mis vil ha' slik. Mis vil ha' kage, og mis vil ha' KIKS!" Altså er det kun mig, der kan komme på noget meget mere voksent, som en mis måske vil have, og som rimer på slik? :rolleyes :blush Ej jeg troede bare det var mig og Anders der var platte - godt at høre andre har tænkt det samme :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hr Skæg er fantastisk - og han udtaler alt så tydeligt at min kæreste også er helt pjattet med hans repertoire. Ang hvad mis vil ha - no comment! :D Mine fantastiske piger gør mig så glad, de er bare solstråler hver og en. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ej jeg troede bare det var mig og Anders der var platte - godt at høre andre har tænkt det samme :lol Armen de behøver da heller ikke lige sige slik.... Så kommer det andet jo bare naturligt til én :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Sys ellers jeg havde hørt alle sange med den skæggede mand... men er da helt lost på den sang i nævner! :S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Sys ellers jeg havde hørt alle sange med den skæggede mand... men er da helt lost på den sang i nævner! :S Det er M sangen på cd'en skæg med bogstaver :) Jeg havde heller ikke hørt den før vi fik cd'en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Armen de behøver da heller ikke lige sige slik.... Så kommer det andet jo bare naturligt til én :D Præcis - mis vil ha slik!!! Oh My!!! :blush Tænker bestemt ikke på karameller og bolcher!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Præcis - mis vil ha slik!!! Oh My!!! :blush Tænker bestemt ikke på karameller og bolcher!!! Præcis! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Haha, jeg er også ret vild med Hr. Skæg :badgirl Synes hans sange er skønne, og hans læringsstil er rigtig god og anderledes. Jeg går tit alene og nynner sangene :whistling :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Det er M sangen på cd'en skæg med bogstaver :) Jeg havde heller ikke hørt den før vi fik cd'en :) Ahh, derfor! Mon det var et godt ønske til den kommende fødselsdag? :p Kaj og Andrea + Bamses billedbog er ved at være "gammelt nyt" - mor trænger til noget nyt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Haha, jeg er også ret vild med Hr. Skæg :badgirl Synes hans sange er skønne, og hans læringsstil er rigtig god og anderledes. Jeg går tit alene og nynner sangene :whistling :rolleyes :ditto De sange er så herlige! Og så er jeg bare vild med at han kalder folk for "en sommerdag" og generelt bare er ÜBER positiv og rar at høre på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites