Besvaret August 18, 2014 Det lyder måske lidt underligt, men: Jobafslag! :yay Havde jo ikke regnet med at få det, og jeg er LETTET over at jeg ikke gjorde, og jeg er GLAD over, at de ringede med afslag allerede idag, så jeg hurtigt kan komme videre og koncentrere mig om næste samtale, på det job, som jeg TUSIND gange hellere vil have!! Puha, jeg ryster helt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Ferie med min lille skat ❤️ og jeg løb 10 km i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At Villa har sovet 5,5 time i streg i nat, blev ammet og sov 3 timer mere. Og hun blev puttet i barnevognen og faldt i søvn næsten uden brok på 5 minutter :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At Villa har sovet 5,5 time i streg i nat, blev ammet og sov 3 timer mere. Og hun blev puttet i barnevognen og faldt i søvn næsten uden brok på 5 minutter :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At Villa har sovet 5,5 time i streg i nat, blev ammet og sov 3 timer mere. Og hun blev puttet i barnevognen og faldt i søvn næsten uden brok på 5 minutter :yay Yay det var vist tiltrængt for jer begge. Håber også du har sovet godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Mails fra Mies DP om vandpytte pjaskeri og våde børn fra top til tå! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At vi har budt på et hus!! :o :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At vi har budt på et hus!! :o :glad Spændende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Er begyndt at blogge lidt igen: http://cknudstrup.blogspot.dk/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Det lyder måske lidt underligt, men: Jobafslag! :yay Havde jo ikke regnet med at få det, og jeg er LETTET over at jeg ikke gjorde, og jeg er GLAD over, at de ringede med afslag allerede idag, så jeg hurtigt kan komme videre og koncentrere mig om næste samtale, på det job, som jeg TUSIND gange hellere vil have!! Puha, jeg ryster helt :D Jeg husker tydeligt følelsen. Tillykke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jeg skal til jobsamtale på torsdag, 25 timer i en skovbørnehave :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At vi har budt på et hus!! :o :gladUhh det er sådan en vild følelse :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 At vi har budt på et hus!! :o :glad Årh, dét er spændende!!! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jeg husker tydeligt følelsen. Tillykke ;) Haha tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jeg skal til jobsamtale på torsdag, 25 timer i en skovbørnehave :yay Krydser fingre for dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Krydser fingre for dig :goodluckTak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jeg skal til jobsamtale på torsdag, 25 timer i en skovbørnehave :yaySpændende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jeg skal til jobsamtale på torsdag, 25 timer i en skovbørnehave :yay Fedt! :yay Så satser vi på at torsdag er en god dag at være til samtale på ;) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Ih hvor fedt!!! Kan du ikke lige holde os - eller som minimum mig - opdateret? :lol Hvor ER det spændende!! Selvfølgelig - smider dig lige en sms ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Selvfølgelig - smider dig lige en sms ;)Hvad med en facebook fællesbesked? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Hvad med en facebook fællesbesked? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Manden har lige bestilt de 2 Kähler jubilæumsvaser (1 i hver størrelse) :glad Fordelen ved at arbejde det sted de forhandler dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hyggelig formiddag med pigerne og bedstefar ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hr Skægs ABC sange! :D "Det er godt at være bille. Man kan rulle eller trille. Jeg skal aldrig være stille... Når jeg er i godt humør!" Det er da bare så hyggelige tekster :bunny Synes dog en af dem har lidt Ørkenens Sønner-feel ;): "Mor, mor, mor, mor, mor, mor, mor må mis få mere mad? Mor mor mor mor mor, mis vil være mæt og glad Mis vil ha' is. Og mis vil ha' slik. Mis vil ha' kage, og mis vil ha' KIKS!" Altså er det kun mig, der kan komme på noget meget mere voksent, som en mis måske vil have, og som rimer på slik? :rolleyes :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hr Skægs ABC sange! :D "Det er godt at være bille. Man kan rulle eller trille. Jeg skal aldrig være stille... Når jeg er i godt humør!" Det er da bare så hyggelige tekster :bunny Synes dog en af dem har lidt Ørkenens Sønner-feel ;): "Mor, mor, mor, mor, mor, mor, mor må mis få mere mad? Mor mor mor mor mor, mis vil være mæt og glad Mis vil ha' is. Og mis vil ha' slik. Mis vil ha' kage, og mis vil ha' KIKS!" Altså er det kun mig, der kan komme på noget meget mere voksent, som en mis måske vil have, og som rimer på slik? :rolleyes :blush Jeg tror altså du har et crush på Hr. Skæg ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites