Besvaret August 7, 2014 BBM der gav mig lyst til at finde min gave 80'er liste frem på youtube igår :) Den kører stadigvæk uafbrudt herhjemme :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 At min søn og hans kæreste kom på spontant besøg - og at hun virker vildt sød og meget nede på jorden. Elsker at ha huset fuldt af mine børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 Har lige sukkerristet lidt rugbrød på panden! nu venter jeg på at det køler af, så det kan komme på min ymer! mums! ja ja man er vel sær gravid! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 BBM der gav mig lyst til at finde min gave 80'er liste frem på youtube igår :) Den kører stadigvæk uafbrudt herhjemme :PHurra for 80'er musik! :yay (Men hvordan gav jeg dig lyst til det? :huh)Edit: Shit, troede sgu ikke at Sunshine Reggae var så gammel!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 At jeg har fået arrangeret at tømmeren kommer og lægger det gulv i morgen, som min mand ikke selv kan finde ud af. Så når han kommer hjem lørdag står der et klart hobbyværelse til at flytte ind - et værelse min mand har måtte undvære og dermed stor-savnet i 1,5 år! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 Hurra for 80'er musik! :yay (Men hvordan gav jeg dig lyst til det? :huh) Edit: Shit, troede sgu ikke at Sunshine Reggae var så gammel!!!! :D Den er fra 1983 mener jeg det er :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Hurra for 80'er musik! :yay (Men hvordan gav jeg dig lyst til det? :huh) Edit: Shit, troede sgu ikke at Sunshine Reggae var så gammel!!!! :D Jeg troede den var ældre! :blink :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 At første uge på job efter ferien snart er overstået :) At vi får mere og mere fornøjelse af mandens bror og hans familie, som bor lige i nærheden og vi er inviteret derop og grille pizzaer iaften :glad Skønt og Marius elsker bare sin farbror og kusinerne vil rigtig gerne lege med ham trods de er 14 og 16 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Ny pusletaske! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Rester fra risengrøden igår, som har betydet klatkager idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Rester fra risengrøden igår, som har betydet klatkager idag. :mam Jeg har ikke fået klatkager i årevis - det var farmor, der lavede dem. Imponerende at I har spist risengrød i dét vejr :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 :mam Jeg har ikke fået klatkager i årevis - det var farmor, der lavede dem. Imponerende at I har spist risengrød i dét vejr :D Igår var en regnfyldt dag heroppe nordpå, så det var faktisk ikke noget problem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 At se Ida grovæde dåse-ananas samt side og tænke tilbage på at mens jeg ventede hende, havde jeg den største lyst til dåse-ananas under hele graviditeten. Mon der er en sammenhæng :p ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 At se Ida grovæde dåse-ananas samt side og tænke tilbage på at mens jeg ventede hende, havde jeg den største lyst til dåse-ananas under hele graviditeten. Mon der er en sammenhæng :p ? Ikke utænkeligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Rester fra risengrøden igår, som har betydet klatkager idag.Fik vi for en uge siden! :lol :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 At jeg har slået min hurtigste tid på 5 km :box Og så endda efter en omgang flæskesteg med brune kartofler :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Mindet om smilet på mads' ansigt, da han kørte vandrutsjebane med sin far :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Ny IPad :) Mega hyggelig aften hos svoger og hans familie, hvor Marius har stor hygget sig på trampolin med onkel og kusine :glad Virkelig en god aften. Vi kommer tættere og tættere på hinanden :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 :mam Jeg har ikke fået klatkager i årevis - det var farmor, der lavede dem. Imponerende at I har spist risengrød i dét vejr :D Vi har fået risengrød i dag! ;) min mand sys jeg er tosset :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 manden der har sendt et link til den nye John Legend sang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 William! Jeg elsker ham så ubeskriveligt højt, jeg er lykkelig for at have ham og han betyder ALT for mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 William! Jeg elsker ham så ubeskriveligt højt, jeg er lykkelig for at have ham og han betyder ALT for mig! Selvfølgelig. Da jeg havde en MA var jeg taknemmelig for at jeg allerede havde en skøn knægt når nu nummer to skulle være sværrer at få. Håber aften og natten er gået ok? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Selvfølgelig. Da jeg havde en MA var jeg taknemmelig for at jeg allerede havde en skøn knægt når nu nummer to skulle være sværrer at få. Håber aften og natten er gået ok? :kram Lige præcis! Og viden om at vi KAN lave en vidunderlig unge er rar, for så kan vi også igen! Der er intet sket :( Vi venter lige nu på at hospitalet ringer tilbage så vi kan finde ud af hvad der skal ske. Jeg er fuldstændig paralyseret. Kan ingenting, orker ingenting :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Lige præcis! Og viden om at vi KAN lave en vidunderlig unge er rar, for så kan vi også igen! Der er intet sket :( Vi venter lige nu på at hospitalet ringer tilbage så vi kan finde ud af hvad der skal ske. Jeg er fuldstændig paralyseret. Kan ingenting, orker ingenting :( Og det er helt naturligt. Det er i orden at være i sorg. Husk det! I havde glædet jer til endnu et mirakel og fremtiden var planlagt. Og i et smuldrer det hele mellem fingrene og man kan bare se på. Man har været træt og dårlig uden noget resultat i den sidste ende. Det er død uretfærdigt og biologi på højt plan. Det bliver nemmere men det skal bearbejdes :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites