Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Søren Pape som ny leder af Konservative :yay :glad

Del dette indlæg

Her i Herning det er kommet til siden 2011 for da vi var afsted med Mie var det tætteste Silkeborg. De har så kun åben mandag aften, torsdag aften og lørdag. Men er 150kr billigere end i Silkeborg.

Hva må i slippe for sådan en scanning?

Del dette indlæg

Annonce ♥

BK piger :lovebk nu har jeg bestilt en scanning på lørdag og selvom det er MANGE penge så er jeg rigtig glad for den beslutning så tak for råd og skub i den retning :kiss

Håber det giver dig lidt ro sødeste Maja.

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for alle lykønskningerne piger!!! (Er på fra telefonen, så kan ikke multiquote.. :rolleyes)

Vi har haft en fantastisk dag, helt rolig og nede på jorden. :biglove Min gave var en tur til frisøren med hårvask, hårkur, hovedbundsmassage og klipning.. Det var SÅ tiltrængt, jeg har ikke været afsted siden før Storm blev født! :yay Bagefter spiste vi frokost ude, og så hjem og hygge med tarteletter til middag (:sandie) og Orange is the new Black.. Perfekt dag! :loveshower

Det lyder da som en vidunderlig dag :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og omvendt så kommer vi til at mangle vores borgmester :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min kjole kom fra Kina efter bare 7 dage og jeg er SÅ glad for den. Hurra for nogen gange at turde tage springet og prøve noget nyt :yay

Hurtigt :) må man se den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurtigt :) må man se den?

Svarer lige. Tjek tøsetingsforumet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke

Mange tak! :)

Det lyder da som en vidunderlig dag :loveshower

Det var det i den grad også! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay

Men føler mig gammel når folk fra min KU tid begynder at komme ind på den landspolitiske scene. Men glæder mig over, at han var en af de "gamle" da jeg startede. :)

Men kan stadig huske hans talekursus på konsulent kurset.

Han er en god mand :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Elliot stadig er i vuggestue :blink :glad Det må betyde de har fået ham til at sove.. :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Elliot stadig er i vuggestue :blink :glad Det må betyde de har fået ham til at sove.. :yay

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Ja, det er fedt! :glad Men jeg kunne godt bruge en sms om at han sover. Men det må han sguda næsten gøre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er fedt! :glad Men jeg kunne godt bruge en sms om at han sover. Men det må han sguda næsten gøre..

Det ville nu være rart med en update, det forstår jeg godt! Men intet nyt er godt nyt.. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville nu være rart med en update, det forstår jeg godt! Men intet nyt er godt nyt.. :kram

Præcis. Men han må da være faldet i søvn - klokken er jo mange! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva må i slippe for sådan en scanning?

450 og samme pris for kønsscanning. Det er pebret men helt sikkert penge vi godt vil give.

Del dette indlæg

Annonce ♥

450 og samme pris for kønsscanning. Det er pebret men helt sikkert penge vi godt vil give.

Synes ikke det er dyrt ;) har set steder de er noget dyrere!

men hvor bliver det go til jer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor dyrt! Vi skal give 300 for tidligscanning (350 ved tvillinger, som om man ved det forinden ;) ) og 400 for kønsscanning. Jeg synes det er mange penge, men det giver jo også et godt udbytte.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og omvendt så kommer vi til at mangle vores borgmester :(

Ja det er ærgerligt for Viborg Kommune.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay

Men føler mig gammel når folk fra min KU tid begynder at komme ind på den landspolitiske scene. Men glæder mig over, at han var en af de "gamle" da jeg startede. :)

Men kan stadig huske hans talekursus på konsulent kurset.

Han er en god mand :)

Han er hamrende god! Jeg er virkelig spændt på den kommende tid!

Han underviste også, da jeg var på konsulent kursus :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:wee

Vega sov der for første gang i dag :glad (vi blev ringet op, da hun sov og når vi skulle hente igen :) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

:wee

Vega sov der for første gang i dag :glad (vi blev ringet op, da hun sov og når vi skulle hente igen :) )

Det gjorde Elliot også.. Har faktisk lige modtaget billeder af sovende Elliot - de må være godt forsinkede :blink Han var der fra 7.30-10.15, så det var rigtig fint. Han sad på græsset ved kaninburet og hyggede sig da vi kom. Han ænsede os slet ikke :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gjorde Elliot også.. Har faktisk lige modtaget billeder af sovende Elliot - de må være godt forsinkede :blink Han var der fra 7.30-10.15, så det var rigtig fint. Han sad på græsset ved kaninburet og hyggede sig da vi kom. Han ænsede os slet ikke :glad

Hurra for vores dygtige børn :loveshower

Så klarede vi den alligevel :D :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og dygtige mødre!!! Institutionsstart er uden tvivl en af de aller største udfordringer for en mor!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt!!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi gjorde! :D :kram

Og dygtige mødre!!! Institutionsstart er uden tvivl en af de aller største udfordringer for en mor!

:kiss Tro mig, jeg tudbrølede da jeg gik fra ham idag, for han begyndte at græde da jeg gik ud af døren. Det er første gang han har gjort det, og det var IKKE sjovt :(

Sejt!!! :glad :glad :glad

Jaerh! :glad

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.