Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Jeg har sovet 6 timer i nat!!!!! WAAAAAAHHHH - det er nok fire-fem år siden sidst! Det gør mig meg't meg't glad.

Fedt.. Og virkelig dejligt for dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har overlevet at undvære min familie i (indtil videre) 6 dage.. Selvom det er monstersvært

Syntes du er sej!!! Jeg tror jeg ville være omkommet halvvejs af savn! 2 dage er i overkanten for mig - 1 dag er dejlig 1,5 hvis man har en masse spændende og fedt at give sig til, men alt der over er forfærdeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Simon og jeg endelig kom ind og besøgte min farmor på plejehjemmet og fik hende fortalt om tvillingerne.

Hun blev bare ved med at sidde og smile og stirre på skanningsbillederne, og sige det var da fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At spise verdens lækreste sandwich fra bageren i Lind!

At besøge svigermor der var i et vældigt humør.

At køre West Å og ankomme i sommerhuset og straks man træder ind bare kan mærke pulsen falde, alt i hovedet gearer ned og den særlige rolige sommerhus stemning sænker sig.

Mie føler sig hjemme - hun sagde da vi ramte grusvejen "hjem som hus"! Og da hun blev sat på jorden ved siden af bilen løb hun bare ind og inspicerede.

At læse en artikel i lokal bladet om en af mandens venner. Han er virkelig karismatisk, sjov og har en fed underspillet humor og når man kender ham kan man bare læse mellem linierne hvordan tingene er sagt og så kan man ikke lade være med at smile.

At jeg bare har en mega god dag!!! UDEN kvalme 2 dag i træk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag tager til hvidbjerg strand feriepark og er der i en uge! Vi skal bo i en af fiskehytterne som ligger ved en sø, så man kan sidde og fiske fra terrassen... Og der er både badeland, legeland og wellness - og stranden selvfølgelig! :)

Det lyder fantastisk Tina, jeg håber i får en dejlig uge! :Loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove til kl 9. Felix er hos bedsterne og hjælper med at høste. Det var tiltrængt for en træt krop :)

Dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag tager til hvidbjerg strand feriepark og er der i en uge! Vi skal bo i en af fiskehytterne som ligger ved en sø, så man kan sidde og fiske fra terrassen... Og der er både badeland, legeland og wellness - og stranden selvfølgelig! :)

Det lyder dejligt, kan næsten fornemme roen og idyllen.. God tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag tager til hvidbjerg strand feriepark og er der i en uge! Vi skal bo i en af fiskehytterne som ligger ved en sø, så man kan sidde og fiske fra terrassen... Og der er både badeland, legeland og wellness - og stranden selvfølgelig! :)

God ferie :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være hjemme igen efter en uge på Fyn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fantastisk Tina, jeg håber i får en dejlig uge! :Loveshower

Tak for det Chris! Glæder mig helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spontan ud at spise date med manden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At klokken snart er 20.

Efter en nat uden søvn og været alene med Ida hele dagen, hvor der skal passes dyr, ordnes køkkenhave og have. Så er jeg godt nok ved at være en smule brugt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi i dag tager til hvidbjerg strand feriepark og er der i en uge! Vi skal bo i en af fiskehytterne som ligger ved en sø, så man kan sidde og fiske fra terrassen... Og der er både badeland, legeland og wellness - og stranden selvfølgelig! :)

Tina, nu har jeg lige læst på deres hjemmeside. Hvad har I givet for en uge? Kan ikke finde ud af om prisen er pr person, eller? Det der fantastisk ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt, kan næsten fornemme roen og idyllen.. God tur.

Tak for det Nica! Du kan tro at det er idyllisk at være her... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ferie :balloons

Tak Anita :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, nu har jeg lige læst på deres hjemmeside. Hvad har I givet for en uge? Kan ikke finde ud af om prisen er pr person, eller? Det der fantastisk ud

Åh jeg mener at det er omkring de 10.000 for en uge - så vi valgte simpelthen at spørge mine forældre om de ville med - og det ville de. Så vi splejsede om udgifterne. Men det er dyrt - men jeg har kun hørt rosende ord om det. Vi hAr endnu ikke været oppe og se badeland og legeland, men måske jeg lige sku smide nogle billeder ind af det, hvis du gerne vil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg mener at det er omkring de 10.000 for en uge - så vi valgte simpelthen at spørge mine forældre om de ville med - og det ville de. Så vi splejsede om udgifterne. Men det er dyrt - men jeg har kun hørt rosende ord om det. Vi hAr endnu ikke været oppe og se badeland og legeland, men måske jeg lige sku smide nogle billeder ind af det, hvis du gerne vil?

Okay - det er lidt pebret. Synes ikke umiddelbart priserne er nemme at regne ud på en tredages tur ;-) en uge gider vi ikke, slet ikke til 10 kg :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ser mere og mere til min mands bror og hans familie. Det er så hyggeligt da de bor lige i nærheden og Marius elsker det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice!!!

Det var sødt :biglove Du fortjener også lidt medgang og forkælelse :kram2

:ditto

Enig

Hvor er han sød ved dig :biglove Hvis der er nogen, der har fortjent det, så er det da dig :) :kiss

Nårh velfortjent :) :wub

Hvor er i søde! :kram2 jeg er virkelig heldig, at det lige præcis er ham jeg er sammen med :biglove

Han har endda lovet mig, at han bliver sammen med mig, selvom jeg så bliver ved med at ligne et monster resten af mit liv :P han er altså en god kæreste (og en endnu bedre far! Jeg ville seriøst være død for længt uden ham!)

Og jeg nyder i stor stil at have en ordentlig mobil igen :D

Og allerbedste nyhed... Jeg er begyndt at kunne "fange" nogle af musklerne i ansigtet igen! :yay

Jeg kan lave et lille bitte træk med mundvigen og jeg kan klemme lidt med musklen under øjet - og mit øje kan lukkes meget mere i dag :yay

Det er VIRKELIG et godt tegn!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! :kram2 jeg er virkelig heldig, at det lige præcis er ham jeg er sammen med :biglove

Han har endda lovet mig, at han bliver sammen med mig, selvom jeg så bliver ved med at ligne et monster resten af mit liv :P han er altså en god kæreste (og en endnu bedre far! Jeg ville seriøst være død for længt uden ham!)

Og jeg nyder i stor stil at have en ordentlig mobil igen :D

Og allerbedste nyhed... Jeg er begyndt at kunne "fange" nogle af musklerne i ansigtet igen! :yay

Jeg kan lave et lille bitte træk med mundvigen og jeg kan klemme lidt med musklen under øjet - og mit øje kan lukkes meget mere i dag :yay

Det er VIRKELIG et godt tegn!!!!!!!!!!!!!

Ej hvor er jeg glad for at høre det!!! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng på fem uger, som har imponeret et helt bryllups selskab i dag, fordi han klarede både kirke, reception, middag og fest uden at brokke sig! Sikke mange roser både J og jeg høstede på den konto over vores 'pragteksemplar' (citat slut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har sovet uafbrudt fra 20-07.15 uden en eneste opvågning.. Ikke engang for at spise! Det gør mig glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge i sengen og spise salte fisk imens J henter rundstykker :)

Anabella har sovet hos min mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke!!!!! :7himmel

"Her er der frugt, hyggelig luft

Hvem skulle tro

man ku bo

så idyllisk og smukt?

Her lever vi livet - når livet er bedst

På mit lille stykke himmel ude mod vest"

ELSKER det her sommerhus!!! Det er virkelig intet særligt - men :7himmel

Og ud over blå himmel, TÅLELIG temperatur, let duftende brise, lyden af måger, bølger der bruser og glade hvin bag klitterne, min ekstremt dejlige familie, en kold pepsi max, is, udsigt til lækker grillmad i aften, at vi skal holde "jul" med andesteg med det hele og ris ala ment og lakrids konfekt når vi får selskab af dejlige mennesker imorgen - SÅ ER KVALMEN PÅ RETUR :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik overtalt mig selv til en cykeltur.. Som endte ud på 10+ km.. Yes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.