Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vågne med en sovende baby på maven :7himmel Hun er SÅ fantastisk, og har spist så flot i nat og det er bare stort at prøve igen, ren kærlighed!

:biglove Tillykke med lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Ida heldigvis ikke har arvet albino tendenser fra mig. Men har arvet fars evne til bare at kigge på solen og så få den lækreste brune kulør. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ida heldigvis ikke har arvet albino tendenser fra mig. Men har arvet fars evne til bare at kigge på solen og så få den lækreste brune kulør. :D

Hvilket minder mig om: hvodan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket minder mig om: hvodan går det med dig?

Det går godt. Er næsten ikke rød mere. Er næsten hvid igen. Tak fordi du spurgte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her indlæg!

Jeg synes også du er sej GND! (Og jeg håber det er ok jeg har kopieret dit indlæg i denne tråd :unsure, men du fik mig til at smile og glædes på dine vegne :))

Hvor er du sød :kiss

Jeg føler mig også nogen gange ret sej. Eller egentligt føler jeg mig helt normal. Men føler mig sej når venner og familie jævnligt roser mig for min måde at håndtere det hele på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig glad at der er indsendt ansøgning om opstart på uddannelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kiss

Jeg føler mig også nogen gange ret sej. Eller egentligt føler jeg mig helt normal. Men føler mig sej når venner og familie jævnligt roser mig for min måde at håndtere det hele på :)

Du ér ret særlig med din positive indstilling - jeg tror de fleste af os havde kastet håndklædet eller i hvert fald været godt bitre... Krydser fingre og tæer for, at dine børn tropper op lige straks! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kiss

Jeg føler mig også nogen gange ret sej. Eller egentligt føler jeg mig helt normal. Men føler mig sej når venner og familie jævnligt roser mig for min måde at håndtere det hele på :)

Du ER sej! :kiss Det har jeg tit tænkt, men vist aldrig før skrevet :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :kiss

Havde jeg vidst for 5 år siden at vi stadig ville stå uden børn, så havde jeg nok også givet op. Men man lærer at acceptere at kort ventetid er måske en måned eller 2. Det første år var helt sikkert det værste. Så forstår godt dem der stresser i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har shoppet i dag og jeg har købt for 700 kr til mig selv. Det er ski sjældent det lykkes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig glad at der er indsendt ansøgning om opstart på uddannelse :)

Hvilken valgte du så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken valgte du så? :)

Mediegrafiker. Jeg kunne mærke at det var den der trak mest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mediegrafiker. Jeg kunne mærke at det var den der trak mest :)

Spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fineste billeder af min lille baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roen og stilheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mediegrafiker. Jeg kunne mærke at det var den der trak mest :)

Det bliver da mega spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da mega spændende :)

Det håber jeg :) og håber da især jeg kommer ind på skolen. Så er det skolestart lige om snart! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At TiaK og Erica kommer på besøg i morgen! :glad Og Anna allerede glæder sig til at spørge Erica, om hun vil være med til at spise en is sammen på tæppet i haven :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde dejlige mand der kører forbi MCD bare for min skyld!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At TiaK og Erica kommer på besøg i morgen! :glad Og Anna allerede glæder sig til at spørge Erica, om hun vil være med til at spise en is sammen på tæppet i haven :7himmel

Vi glæder os også! :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At TiaK og Erica kommer på besøg i morgen! :glad Og Anna allerede glæder sig til at spørge Erica, om hun vil være med til at spise en is sammen på tæppet i haven :7himmel

Det lyder så hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At TiaK og Erica kommer på besøg i morgen! :glad Og Anna allerede glæder sig til at spørge Erica, om hun vil være med til at spise en is sammen på tæppet i haven :7himmel

Årh det lyder mega hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme spørgsmål på den sjove måde :D

Jeg sidder og nørder agurketidsartikler på eb.dk, hvilket leder til nogenlunde denne samtale med Brian:

Mette: Ha! En kondomkjole! Prøv lige og se, den er lavet af kondomer! :glad :D

Brian: Jo?! :blink .... Brugte eller hvad? :huh

Mette: :rolleyes ... Ja, brugte. Selvfølgelig brugte :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi kom hjem fra sygehuset her til aften havde Dennis lagt en pakke til mig på sofabordet - fint pakket ind i håndklæder, et stykke plastik og med bånd rundt om :D viiiiiirkelig pænt pakket ind :D

Og inden i lå der en............ IPHONE!!!! :O :yay

Hvor er han altså skøn!!!!!!! :loveshower

Min gamle iPhone gik i stykker på theas fødselsdag i februar, og siden har jeg brugt Dennis's gamle Samsung.. Jeg har tusindvis af gange brokket mig over den møg telefon, og sagt at jeg savnede min iPhone.. Og nu syntes han lige at jeg fortjente at få en, bare fordi "jeg er dejlig og giver ham sådan nogle skønne babypiger" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi kom hjem fra sygehuset her til aften havde Dennis lagt en pakke til mig på sofabordet - fint pakket ind i håndklæder, et stykke plastik og med bånd rundt om :D viiiiiirkelig pænt pakket ind :D

Og inden i lå der en............ IPHONE!!!! :O :yay

Hvor er han altså skøn!!!!!!! :loveshower

Min gamle iPhone gik i stykker på theas fødselsdag i februar, og siden har jeg brugt Dennis's gamle Samsung.. Jeg har tusindvis af gange brokket mig over den møg telefon, og sagt at jeg savnede min iPhone.. Og nu syntes han lige at jeg fortjente at få en, bare fordi "jeg er dejlig og giver ham sådan nogle skønne babypiger" :biglove

Nice!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.