Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At bage cupcakes med Ida. Med stort set ingredienser fra egen have/gård

Fedt :) Hvor er det I bor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt :) Hvor er det I bor?

Vi har købt gård en kilometer udenfor hundelev :) 11 kilometer fra Hjørring og 10 fra Vrå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søster kom op og løb en skøn tur på 6.75 km i skoven sammen med mig.

At Søren, Anna og jeg har haft hyggelig familietur med Baadfarten på Bagsværd Sø.

At vi skal spise ved Furesøbadet i aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig dag :wub

Sig mig har du ikke snart testdag? :whistling

Jo :P :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo :P :whistling

Uh ^_^ :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ^_^ :goodluck

Tak! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ^_^ :goodluck

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået lysten til af tegne igen tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gode ved lillesøster ikke er kommet idag, blev en rigtig dejlig dag i sommerhuset med mine forældre og 2 af mine søskende og vores til sammen 6 børn :) Alle børn har bare hygget sig og leget så godt, badet, spist vand melon og til slut lækker aftensmad mens vi planlagde fælles familie ferie for os alle næste sommer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove på altanen. Hvorfor har jeg ikke gjort det de andre år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elliot i den grad har taget revanche for Skod natten den anden dag. Han har sovet uafbrudt fra 22.30-08.20 og det har moderen også. Skønt!! :yay :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elliot i den grad har taget revanche for Skod natten den anden dag. Han har sovet uafbrudt fra 22.30-08.20 og det har moderen også. Skønt!! :yay :biglove

Årh hvor lækkert :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elliot i den grad har taget revanche for Skod natten den anden dag. Han har sovet uafbrudt fra 22.30-08.20 og det har moderen også. Skønt!! :yay :biglove

Hvor er han dygtig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor lækkert :yay

 

 

Hvor er han dygtig! :loveshower

 

Ja! Det var virkelig tiltrængt! :glad :yay :loveshower Det betyder også at vi har haft en kanon morgen med musik, dans og grin.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En aften ude - DET trængte jeg til :7himmel 6 veninder og god mad - så er der tanket op på Maja kontoen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøg af min morbror og kone. De kom til frokost idag, på deres ferie på vej hjem fra Østrig. Det var dejligt at vise vores hjem frem. Vi har normalt ikke så meget med hinanden at gøre så var lidt spændt, men det gik super og var rigtig hyggeligt.

Bagefter havde vi en god familie tur, ud og kigge på ny seng og skrivebord til Sebastian og så fandt vi lige et billede til stuen som vi længe har kigget efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At guldsmeden nææææsten kunne rette min ring ud (Georg Jensens Daisy ring kan åbenbart ikke tåle at man klapper <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At smører hjemmebagte boller, skærer vandmelon, hente ærter og gulerødder i haven, pakke det i en madkasse og så sidde ude i bunden af vores mark sammen med Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At guldsmeden nææææsten kunne rette min ring ud (Georg Jensens Daisy ring kan åbenbart ikke tåle at man klapper <_<)

 

Dejligt! Men det er sguda egentlig for dårligt.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At smører hjemmebagte boller, skærer vandmelon, hente ærter og gulerødder i haven, pakke det i en madkasse og så sidde ude i bunden af vores mark sammen med Ida.

Ih jeg vil også bo på landet nu :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se den mest perfekte baby ligge inde i hulen, hun roste det hele og vi fik nogle skønne billeder i 3D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Men det er sguda egentlig for dårligt.. :unsure

Jeg var i hvert fald lidt overrasket over hvor skrøbelig den er. Jeg har jo min vielsesring på den anden hånd og det ER en tyk guldring, men det er jo ikke fordi jeg har HAMRET den ind i den anden ring. Vi var i cirkus, hvor jeg klappede sådan som man nu gør (og ikke engang hver gang, for ofte havde jeg mere travlt med Mar) og efter en halv time/tre kvarter kunne jeg mærke at min finger var øm, og der var ringen fuldstændig oval. Det er nok 6. eller 7. gang, jeg har haft ringen på, og de andre gange har været på café eller til spisning i familien, så der har den i hvert fald været skånet.

Men nu har jeg da lært, at den kun er til pæn brug, hvor der IKKE klappes ;) Og de kunne rette den nok ud til, at jeg kan gå med den, uden at det gør ondt eller at det kan ses når den er på. Men den er stadig skæv. Men det skal man åbenbart regne med ifølge ekspedienten, der nærmest fnyste "Det ER jo bare sølv". <_< (Nå, sorry, nu hører det snart hjemme i broktråden i stedet :blush Men jeg ER glad for at den trods alt blev rettet ud til noget brugbart igen :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her indlæg!

Tak :kram2

Jeg føler mig også lidt sej ;) Jeg er stolt over at jeg næsten altid er så rolig og cool omkring PB. At jeg formår ar forblive positiv efter snart 5 år i "gamet". At vi bliver stærkere og stærkere sammen i stedet for at splitte os ad. At jeg VED det kommer til at lykkes. At jeg formår at nyde tosomheden, selvom vi brænder for at lave en kærlighedsbaby.

Og det er de ting jeg virkelig fokuserer på når de negative tanker melder sig. Jeg er sku lidt sej, er jeg :P

Jeg synes også du er sej GND! (Og jeg håber det er ok jeg har kopieret dit indlæg i denne tråd :unsure, men du fik mig til at smile og glædes på dine vegne :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At guldsmeden nææææsten kunne rette min ring ud (Georg Jensens Daisy ring kan åbenbart ikke tåle at man klapper <_<)

Årh nej, det kan jeg godt huske min også blev helt flad. Det er faktisk ikke godt nok <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne med en sovende baby på maven :7himmel Hun er SÅ fantastisk, og har spist så flot i nat og det er bare stort at prøve igen, ren kærlighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.