Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At være hjemme hos sin mor helt uden mand eller søskende og bare blive forkælet :-D

At hun har købt fine gaver til baby, gerne vil give mig en barnevogn ligegyldigt om det er Odder eller emmaljunga jeg vælger.

Og at hun ovenikøbet laver stegt flæsk med nye sansøkartofler og persillesovs til os i dag og flæskesteg med det hele imorgen fordi jeg har mega lyst til det :-D

Min søde stedfar og mig og mor der bare hygger med yatzy og snak om alt og intet - Samsø det dejlige sted ❤️

Det lyder dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

To ugers ret tiltrængt ferie! :yay

Super tur til vesterhavet med min lille familie i dag! Luna hyggede sig og kunne knap gå et skridt før hun stoppede op efter endnu en sten til lommen! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er nået et godt stykke på Ericas værelse. Nu mangler vi bare at få det gjort hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har FERIE!!!!! Vi skal bare have tid sammen som familie og skal hygge, og nok også sætte lidt på plads - og så om en uge skal vi på Bibelcamping i en uge, og det bliver FEDT!!!

Bibelcamping hvor henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie og "mosser Ninnie" :biglove

EVKRK1q.jpg

Mie løb rundt og skulle vise ALLE dyrene til moster. De fik nogle vældige snakke om hvad de så, gik hånd i hånd og da vi kørte hjem sang hun hele vejen!

Ih hvis de to kunne få et godt forhold :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt Maja  :loveshower Det er jo bare at blive ved at invitere "mosser Ninnie", Mie virker helt frisk på at knytte sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en hyggelig dag hos mine forældre. Maja har virkelig nydt det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt Maja :loveshower Det er jo bare at blive ved at invitere "mosser Ninnie", Mie virker helt frisk på at knytte sig

Ja meget, hun mærker også lynhurtigt hvis folk gider hende men stejler helt hvis de presser på. Min søster er bare afslappet og naturlig overfor Mie det er slet ikke påtaget! Og så spørger hun pænt og accepterer Mies grænser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Impulsiv tur til Vesterhavet med bedsteforældre, kusiner, onkel og tante og nu er vi på vej hjem igen for at spise pizza sammen allesammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en søndag hvor kl blev 10.30 før jeg fik tøj på, selvom vi stod op kl 7.30 og ellers har vi intet praktisk lavet, kun hygge ting som at cykle en tur og være på legepladsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en søndag hvor kl blev 10.30 før jeg fik tøj på, selvom vi stod op kl 7.30 og ellers har vi intet praktisk lavet, kun hygge ting som at cykle en tur og være på legepladsen.

Jeg har slet ikke været i tøjet i dag :whistling Men har heller ikke været uden for matriklen i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft børnefri søndag, som er gået med at spille tennis, spise frokost, sove til middag og sole i haven med en god bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft børnefri søndag, som er gået med at spille tennis, spise frokost, sove til middag og sole i haven med en god bog :)

Åh, det lyder ellers også godt! Jeg fik kun en time i formiddags hvor Erica var med sin far på legepladsen. Men den gik også med at ligge på trampolinen og læse bog!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder ellers også godt! Jeg fik kun en time i formiddags hvor Erica var med sin far på legepladsen. Men den gik også med at ligge på trampolinen og læse bog!

Det var så hyggeligt :) Jeg har kun prøvet at spille tennis én gang før, så jeg sagde til min kæreste, at jeg håbede, at vi ikke skulle spille ved siden af nogle gode. Hvem spiller så ved siden af? Ingen ringere end Caroline Wozniacki :lolhit

Det lyder også lækkert at du fik 1 time på trampolinen. Man ligger faktisk rigtig godt der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så hyggeligt :) Jeg har kun prøvet at spille tennis én gang før, så jeg sagde til min kæreste, at jeg håbede, at vi ikke skulle spille ved siden af nogle gode. Hvem spiller så ved siden af? Ingen ringere end Caroline Wozniacki :lolhit

Det lyder også lækkert at du fik 1 time på trampolinen. Man ligger faktisk rigtig godt der :)

Fedt! Så var der ellers mulighed for at lærer et par tricks ;)

Det lyder som en dejlig søndag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så hyggeligt :) Jeg har kun prøvet at spille tennis én gang før, så jeg sagde til min kæreste, at jeg håbede, at vi ikke skulle spille ved siden af nogle gode. Hvem spiller så ved siden af? Ingen ringere end Caroline Wozniacki :lolhit

Det lyder også lækkert at du fik 1 time på trampolinen. Man ligger faktisk rigtig godt der :)

Blæret!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mariager :-) det er Pinsekirkens Sommercamp

Ej måske vi ses. Skal højest sandsynlig derop mandag og besøge min mor (og hendes mand og min søster) der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herre meget Mega nyder ferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige begyndt på 5:2 kuren og startede ud med faste dag. Er overrasket over så nemt det går, men er godt nok sulten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mariager :-) det er Pinsekirkens Sommercamp

Okay, spændende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roser fra min mand fordi han syntes jeg klarer ventetiden så godt :wub jeg føler mig bare sur og træt og meget gravid, så det var en dejlig anerkendelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roser fra min mand fordi han syntes jeg klarer ventetiden så godt :wub jeg føler mig bare sur og træt og meget gravid, så det var en dejlig anerkendelse!

Sød mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et godt møde på jobcenteret med en dygtig konsulent, der faktisk kunne fortælle ting, jeg ikke allerede havde læst mig til + motivere :super

At Valdemar farede hen til gryden med broccoli og snuppede som om det var slik, inden vi overhovedet havde sat os til bords :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idas reaktion på at skulle i Legoland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter der ligger og læser bøger i vores seng. Hun Mega hygger!

Mig der laver stegt flæsk m persille sovs! Og min kæreste der hygger sig med fiskeri ❤️❤️❤️ Elsker livet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.