Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At Erica får sin nye seng på fredag! :yay

Spændende :) Husk billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber jeg også :) og dejligt for dig, at lægen kunne finde den i dag ;)

Ja det gør mig glad idag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik gået 3,45 km. på 39,36 minutter her til aften :)
Det var dog en kort tur, men ja... hellere det end ingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig morgen med glad Dicte, Pomp de lux udsalgs shopping, besøg hos god veninde i dag, eftermiddagslur, lækker middag på restaurant med dejlig bedste veninde, imens verdens bedste datter og far har hygget sig alene :biglove

Oven på rigtig frusterende ikke fødsel endnu besøg på fødegangen igår, havde jeg besluttet at i dag blev en god dag, og det gjorde det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har sovet en hel nat uden at vågne. Der går år imellem det sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har sovet en hel nat uden at vågne. Der går år imellem det sker...

Så meget :ditto til det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til Rasmus seebach koncert i aften med svigermor. Glæder mig helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove i en rigtig seng!

Vores seng gik i stykker for et par måneder siden, lige inden vi flyttede, og så blev indkøb af nu seng udskudt og udskudt af alle mulige årsager. Men i dag bankede jeg i bordet og sagde at NU kørte vi ud og købte en seng.

Så rart ikke at skulle sove på en madras på gulvet (selv om Karla ikke er helt tilfreds med at hun nu ikke kan tumle og hoppe på den mere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har 3 ugers ferie nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend, sol, chokolade og pepsi max! De små glæder i livet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 ugers ferie om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommerhus, sol, rosévin og min dejlige familie! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend, sol, chokolade og pepsi max! De små glæder i livet ;)

Det er da store glæder Maja :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da store glæder Maja :lol

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud over en dejlig dejlig dag med Dicte, at der står chokolade mousse i fryseren og venter på mig :p

Vigtig ting at bruge dagens sidste energi på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min storesøster bare VIL min datter :biglove er ked af at de ikke ses så tit (vi er ikke så tætte) men Mie har bare ikke det der tætte forhold til nogen af mine andre søstre så nu gør jeg selv en indsats og min storesøster går bare "all in" :biglove

Hun har ikke selv mand og børn, men en mindre zoo af forkælede dyr, især hendes hund der er med OVER ALT. Men snakkede med hende i dag om at ændre en aftale om zoo tur fra søndag tilimorgen og så sagde hun "så lader jeg J blive hjemme så jeg bedre kan være sammen med Mie" åh hvor varmer det bare mit hormon fyldte moder hjerte, især når jeg VED hvor meget den hund betyder. Vil så gerne de to bliver pot og pande for hun er skide god med børn, på sin egen total upædagogiske hyggemoster måde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden for måske første gang har købt noget han faldt over som han vidste ville gøre mig glad: Ben&Jerrys is! Han indrømmer at han villeikkehave købt det, hvis han havde vidst hvad det koster, men jeg synes det er super fedt at han gør det! Det betyder vildt meget for mig!

Ja den slags ting betyder meget mere end de tror! Good for you :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst i en bog, som i Fifty Shades, 1..

M. Har været i DP fra kl. 8-12 hvor jeg har læst, også har jeg læst hele aftenen efter hun blev puttet kl. 20.. 348 sider :blink

Det er ikke sket siden jeg ventede M. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden for måske første gang har købt noget han faldt over som han vidste ville gøre mig glad: Ben&Jerrys is! Han indrømmer at han villeikkehave købt det, hvis han havde vidst hvad det koster, men jeg synes det er super fedt at han gør det! Det betyder vildt meget for mig!

:glad

:mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min storesøster bare VIL min datter :biglove er ked af at de ikke ses så tit (vi er ikke så tætte) men Mie har bare ikke det der tætte forhold til nogen af mine andre søstre så nu gør jeg selv en indsats og min storesøster går bare "all in" :biglove

Hun har ikke selv mand og børn, men en mindre zoo af forkælede dyr, især hendes hund der er med OVER ALT. Men snakkede med hende i dag om at ændre en aftale om zoo tur fra søndag tilimorgen og så sagde hun "så lader jeg J blive hjemme så jeg bedre kan være sammen med Mie" åh hvor varmer det bare mit hormon fyldte moder hjerte, især når jeg VED hvor meget den hund betyder. Vil så gerne de to bliver pot og pande for hun er skide god med børn, på sin egen total upædagogiske hyggemoster måde!

:yay

Det betyder alligevel vel meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst i en bog, som i Fifty Shades, 1..

M. Har været i DP fra kl. 8-12 hvor jeg har læst, også har jeg læst hele aftenen efter hun blev puttet kl. 20.. 348 sider :blink

Det er ikke sket siden jeg ventede M. :P

Den er heller ikke til at slippe igen ;) Soecielt ikke hvis det er den første, de to sidste er ikke lige så gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er heller ikke til at slippe igen ;) Soecielt ikke hvis det er den første, de to sidste er ikke lige så gode.

Det er den første.. Den er godt nok fængende, ærger mig lidt over jeg først er kommet i gang nu. Men tiden har ikke været der, det er den nu hvor jeg er sygemeldt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på veninde tur til Aalborg idag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste stod op med pigerne og lod mig sove til kl 9 :-) Dejlig start på ferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være hjemme hos sin mor helt uden mand eller søskende og bare blive forkælet :-D

At hun har købt fine gaver til baby, gerne vil give mig en barnevogn ligegyldigt om det er Odder eller emmaljunga jeg vælger.

Og at hun ovenikøbet laver stegt flæsk med nye sansøkartofler og persillesovs til os i dag og flæskesteg med det hele imorgen fordi jeg har mega lyst til det :-D

Min søde stedfar og mig og mor der bare hygger med yatzy og snak om alt og intet - Samsø det dejlige sted ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.