Besvaret June 30, 2014 jeg har verdens sejeste baby. Han vidste nok at mor var alene på pinden i nat, for han har sovet fra 20-23 og igen fra 23-… Ja, han sover stadig! Og jeg har ikke været oppe en eneste gang! :yay Bare rolig, han trækker vejret.. Jeg HAR tjekket! :lol Her mangler SÅ meget en "LIKE"-knap!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At jeg lige har bestilt tid ved lægen til at få fjernet min spiral :7himmel Nej, hvor dejligt.. :loveshower Åh.. Kan mærke at det kribler helt i mig... Det er en dejlig tid, når der er babyplaner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Nej, hvor dejligt.. :loveshower Åh.. Kan mærke at det kribler helt i mig... Det er en dejlig tid, når der er babyplaner. Jaaaa det er helt magisk :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Jeg har bestået den eksamen jeg ellers var sikker på at dumpe :o ... Og ikke bare bestået! Men jeg har fået 7 :yay Det betyder også, at jeg med MEGET stor sandsynlighed har sommerferie fra skolen i august! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Sådan Bolsin! :glad Hvor er det sejt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Jeg har bestået den eksamen jeg ellers var sikker på at dumpe :o ... Og ikke bare bestået! Men jeg har fået 7 :yay Det betyder også, at jeg med MEGET stor sandsynlighed har sommerferie fra skolen i august! :yay Skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Jeg har bestået den eksamen jeg ellers var sikker på at dumpe :o ... Og ikke bare bestået! Men jeg har fået 7 :yay Det betyder også, at jeg med MEGET stor sandsynlighed har sommerferie fra skolen i august! :yay Fedt!! :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 At vi nu endelig har fået bestilt sommerferie :yay Jeg glæder mig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Jeg har bestået den eksamen jeg ellers var sikker på at dumpe :o ... Og ikke bare bestået! Men jeg har fået 7 :yay Det betyder også, at jeg med MEGET stor sandsynlighed har sommerferie fra skolen i august! :yay Godt gået, stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 At vi nu endelig har fået bestilt sommerferie :yay Jeg glæder mig! :loveshower Fedt :yay Hvor skal I hen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 At det var den helt rigtige beslutning at tage Sebastian ud af børnehaven og have ham hjemme henover sommeren. Han hviler så meget i sig selv. At Sebastian de sidste par dage hvert 10 min har sagt hvor højt han elsker mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Fedt :yay Hvor skal I hen? Vi skal skam bare til Kbh. :) Vi har snakket om det længe, men har ikke kunnet bestemme os for om vi skulle bo ved forskellige venner, bo i en campinghytte eller måske være så heldige at vi kendte en tom lejlighed. Vi havde næsten fået arrangeret vi kunne låne en venindes lejlighed så vi havde en fast base og dermed kunne nøjes med at lave halvdags aftaler med dem vi gerne vil ses med og resten af tiden være selv. Men det gik desværre i vasken. (Og vi har desværre ikke ferie i samme uger som Susanne vil låne sit hus ud :() Men nu fik vi taget en beslutning og reserveret en ferielejlighed, så vi har den faste base og kan tage på ture i zoo, parker og hvad vi nu får lyst til. Så dejligt at have noget konkret at glæde sig til! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Vi skal skam bare til Kbh. :) Vi har snakket om det længe, men har ikke kunnet bestemme os for om vi skulle bo ved forskellige venner, bo i en campinghytte eller måske være så heldige at vi kendte en tom lejlighed. Vi havde næsten fået arrangeret vi kunne låne en venindes lejlighed så vi havde en fast base og dermed kunne nøjes med at lave halvdags aftaler med dem vi gerne vil ses med og resten af tiden være selv. Men det gik desværre i vasken. (Og vi har desværre ikke ferie i samme uger som Susanne vil låne sit hus ud :() Men nu fik vi taget en beslutning og reserveret en ferielejlighed, så vi har den faste base og kan tage på ture i zoo, parker og hvad vi nu får lyst til. Så dejligt at have noget konkret at glæde sig til! :yay Vi skal også til København. Vi har med hjælp lejet en lejlighed på Nørrebro så vi også har en fast base :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 En lille bitte pose halvvejs forstenede vingummier bagerst i skabet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Vores fine nye klapvogn (som tydeligvis også gør Storm glad! :lol): Hihi, elsker smilet på det store billede :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Vi skal skam bare til Kbh. :) Vi har snakket om det længe, men har ikke kunnet bestemme os for om vi skulle bo ved forskellige venner, bo i en campinghytte eller måske være så heldige at vi kendte en tom lejlighed. Vi havde næsten fået arrangeret vi kunne låne en venindes lejlighed så vi havde en fast base og dermed kunne nøjes med at lave halvdags aftaler med dem vi gerne vil ses med og resten af tiden være selv. Men det gik desværre i vasken. (Og vi har desværre ikke ferie i samme uger som Susanne vil låne sit hus ud :() Men nu fik vi taget en beslutning og reserveret en ferielejlighed, så vi har den faste base og kan tage på ture i zoo, parker og hvad vi nu får lyst til. Så dejligt at have noget konkret at glæde sig til! :yay Det lyder også skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Min dejlige mand der bare gør så mig glad bare fordi :kuller Skal til Ålborg onsdag og torsdag og besøge min elskede storesøster og nevø, og glæder mig til at se dem, og håber sådan min søster enten er eller snart bliver gravid igen (hun mistede i marts) så vi kan få babyer tæt på hinanden, og glæder mig til forhåbentlig at se deres nye hus. :loveshower Glæder mig til 1. jordemoderbesøg på fredag og bagefter tager jeg til Samsø og er en 3-4 dage og hygger mig med min mor, hendes mand, min morfar og hans kone og jeg glæder mig, så sjældent jeg får lov at se dem uden min mand, søskende eller nevø :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Vi skal skam bare til Kbh. :) Vi har snakket om det længe, men har ikke kunnet bestemme os for om vi skulle bo ved forskellige venner, bo i en campinghytte eller måske være så heldige at vi kendte en tom lejlighed. Vi havde næsten fået arrangeret vi kunne låne en venindes lejlighed så vi havde en fast base og dermed kunne nøjes med at lave halvdags aftaler med dem vi gerne vil ses med og resten af tiden være selv. Men det gik desværre i vasken. (Og vi har desværre ikke ferie i samme uger som Susanne vil låne sit hus ud :() Men nu fik vi taget en beslutning og reserveret en ferielejlighed, så vi har den faste base og kan tage på ture i zoo, parker og hvad vi nu får lyst til. Så dejligt at have noget konkret at glæde sig til! :yay Dejligt :) Hvor skal I bo henne så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Georg Jensen julepynt til halv pris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Georg Jensen julepynt til halv pris :yayHvor :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Hvor :OI Salling :) Udvalgte sager selvfølgelig, men der var da nogle fine ting :kuller Jeg købte ornamenterne fra 2013. Der var også fra 2012, nogle lyseholdere og nogle af de større ophæng (hedder de uroer?). En fin engel blandt andet :)Edit: jeg tror det var den her jeg så: http://m.georgjensen.com/dk/hojtider/ornamenter/2013-juleuro-engel-guldbelagt Men du må ikke hænge mig op på det, for jeg samler (indtil videre) kun på de små ornamenter i kæde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 At baby værelset begynder at ligne et værelse. Jeg ved der er 3 mdr endnu men jeg keder mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 At Anders lige har taget Mie med op og handle så jeg kan få 20 min stilhed, ro og Maja tid - som jeg bruger på sofaen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 I Salling :) Udvalgte sager selvfølgelig, men der var da nogle fine ting :kuller Jeg købte ornamenterne fra 2013. Der var også fra 2012, nogle lyseholdere og nogle af de større ophæng (hedder de uroer?). En fin engel blandt andet :) Edit: jeg tror det var den her jeg så: http://m.georgjensen.com/dk/hojtider/ornamenter/2013-juleuro-engel-guldbelagt Men du må ikke hænge mig op på det, for jeg samler (indtil videre) kun på de små ornamenter i kæde :) Jeg må vist til Aalborg i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 en af mine gode veninder er gravid igen! :glad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites