Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Hvad er det for en der er din yndlings og hvorfor? (ren nysgerrighed, fordi jeg tit stener over hvad der får folk til at vælge en given plads/toiletdør etc - jeg er crazy, I KNOW :rolleyes)

Min er singelsæddet oppe foran = man får ingen ulækker sidekammerat (jah, jeg er mega sart) og jeg får ikke kvalme fordi jeg kan se ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg freaking tog mit løbetøj på kl. 21:15 og løb 15 min i meget hastigt tempo! :yay :glad

(jeg var SÅ træt af mig selv i går aftes, fordi jeg ikke fik nosste mig afsted som planlagt, så YAY for jeg fik det gjort i dag)

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en der er din yndlings og hvorfor? (ren nysgerrighed, fordi jeg tit stener over hvad der får folk til at vælge en given plads/toiletdør etc - jeg er crazy, I KNOW :rolleyes)

I rutebusser er min yndlingsplads over hjulet så jeg kan sætte det ene ben op, helst der hvor der ikke er en stolpe ved vinduet og helst i højre side. I bybusser er det den første ledige, de kører som en brækket arm så skal sidde ned hurtigst muligt inden jeg bliver kastet rundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine forældre og 2 af mine søstre i dag fik at vide jeg er gravid og de skreg alle 4 op som var der blevet scoret i en landskamp :D :biglove herligt!

Nu skal min dejlige storesøster så have det at vide ellers venter vi med at offentlig gøre noget til efter ferien! Måske NF!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er singelsæddet oppe foran = man får ingen ulækker sidekammerat (jah, jeg er mega sart) og jeg får ikke kvalme fordi jeg kan se ud.

:ditto - jeg får dog ikke kvalme (almindeligvis), men jeg nyder udsigten og kan godt lide følelsen af at sidde for mig selv i min egen lille verden. Og jeg kan godt lide at holde øje med, hvem der kommer ind i bussen. Så kan jeg sidde og forestille mig, hvem de er, og hvor de skal hen. ^_^

2. prioritet er i venstre side ca. 2-3 bagerste række, ca. ved døren. Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor... :unsure

Jeg hader at sidde på de semi-forreste pladser, især at køre baglæns der hvor man sidder 2 og 2 overfor hinanden. Jeg kan heller ikke lide at sidde lige bagved chaufføren, der føler jeg mig mast.

Jeg tror ikke at jeg har en favorit toiletbås, men jeg læste engang at den første statistisk set er den reneste, så den tager jeg, når jeg tænker over det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader vist bare generelt at køre i bus og gør det stort set aldrig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk rigtig godt lide at køre bus HVIS:

- Jeg kan få en god plads

- Temperatur og luft er i orden

- Jeg har musik

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ønskebebs' bebs har det godt inde i maven :loveshower

Hvor er du sød :kiss

Hehe.. Dagens godnat-tuder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik atvide at bebsen er sund og rask :kuller

At BK-piger bare er fantastiske :biglove

Vi har hentet ny, brugt, bil i dag :)

Har her til aften være ude at spise med Nitzen og hendes familie og efterfølgende fik pigerne også leget, det er simpelthen fantastisk hvad BK fører med sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk rigtig godt lide at køre bus HVIS:

- Jeg kan få en god plads

- Temperatur og luft er i orden

- Jeg har musik

:)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 timer til weekend

10 arbejdsdage til ferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 timer til weekend

10 arbejdsdage til ferie

:ditto

blot 4 timer og 45 min til weekend og 10 arbejdsdage til 3 ugers ferie :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En time til sommerferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Sådan!!!! :yay Tillykke!!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Told you.. :yay :wee :glad Tillykke søde! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk I to! :kiss

Nu er Allan ved at putte stangtræt Theodor, som kun har sovet en halv time i vuggestuen i dag, og så skal vi hygge med sushi på sofaen, faxe kondi og engelsk fudge købt af en ægte englænder med den skønneste dialekt til internationalt marked :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Fedt! Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

Fedt :glad stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad

:yay stort tillykke :kram2

Det giver da også gode muligheder for fastansættelse efterfølgende, trods alt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk I to! :kiss

Nu er Allan ved at putte stangtræt Theodor, som kun har sovet en halv time i vuggestuen i dag, og så skal vi hygge med sushi på sofaen, faxe kondi og engelsk fudge købt af en ægte englænder med den skønneste dialekt til internationalt marked :glad

Tillykke og ha en skøn aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og ha en skøn aften :)

Juhuuu tillykke!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.