Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Selv tak. Godt jeg ku bidrage positivt til det hele! Har været lidt nervøs, når nu jeg har været med i opgaven :D

Det kan jeg godt forstå, men som deltager kan man ikke ødelægge noget, så det behøvede du ikke at være. Og du gav så mange gode eksempler, så du var nem at "fiske frem", når jeg skulle forklare noget :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå, men som deltager kan man ikke ødelægge noget, så det behøvede du ikke at være. Og du gav så mange gode eksempler, så du var nem at "fiske frem", når jeg skulle forklare noget :super

Haha, perfekt!! Er glad for at kunne hjælpe hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix grin når han pjatter med sin far :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har aftalt shoppe og cafe tur med en veninde :glad Nu skal jeg bare vente 2,5 uge på at komme afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre syns pludselig jeg skal ha "feriepenge" og har overført 5000,- kr  :yay aner ikke hvad de skal bruges til, det er jo ikke meget ferie for 4-5 personer man kan holde for dem trods alt, men det er bestemt en dejlig overraskelse.

 

Jeg har dem mistænkt for at ville være meget retfærdige og at der er penge til mig fordi mine søskende måske har fået penge til et eller andet  :rolleyes men jeg klager da ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er lidt medvind igen efter nogle hårde uger!

At en kollega tilbød at bytte lidt rundt på arbejdstid om onsdagen så dagen blev mere overskuelig = mindre stress

At jeg har nogle vildt søde kolleger der bare har "hørt" mit stress nødråb og nu selv kommer og tilbyder sig! (Røv og nøgler at jeg endelig føler at jeg "hører til" 4 mdr før vikariatet slutter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det går forrygende med Theodors start i den nye vuggestue og at vi har en rigtig god fornemmelse af stedet. Hurra! Nu er han endelig her hvor vi bor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er lidt medvind igen efter nogle hårde uger!

At en kollega tilbød at bytte lidt rundt på arbejdstid om onsdagen så dagen blev mere overskuelig = mindre stress

At jeg har nogle vildt søde kolleger der bare har "hørt" mit stress nødråb og nu selv kommer og tilbyder sig! (Røv og nøgler at jeg endelig føler at jeg "hører til" 4 mdr før vikariatet slutter!

Er der slet ingen mulighed for at du kan få lov til at blive?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ingen mulighed for at du kan få lov til at blive?

Nope!!! Ikke som det ser ud lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have tasken fuld af lækkert tøj fra Pomp de Lux lagersalg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend kl. 14.10,

hente min dejlige datter,

til Slagelse og nusse min lille Lia(min venindes nyfødte datter)

Hjem igen og spise stegt flæsk med persillesovs... Mhhm(Vi får ikke fed mad hjemme, fordi B er på kur)

Og så nyde min hyggepakke som B har købt til mig, mens jeg ser Orange Is The New Black

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en fantastisk mand som kan holde mine humørsvingninger ud i fht. manglende job efter endt kandidat og PB der ikke bliver til noget... det er en meget hård tid, og sætter virkelig pris på, at han støtter mig, og får mig til at grine (også af mig selv).

At jeg har en morgen, hvor jeg virkelig kan hygge og slappe af- needed!

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået købt en ny racercykel. Mit dankort bløder, men jeg er super glad! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JobsamtalER i næste uge!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JobsamtalER i næste uge!! :yay

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JobsamtalER i næste uge!! :yay

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JobsamtalER i næste uge!! :yay

 

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JobsamtalER i næste uge!! :yay

:yay også negler du lige nogle flere, bare fordi du kan ;) :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JobsamtalER i næste uge!! :yay

:yay SÅ fortjent!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få sådan en skål serveret: eyy1XY9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! Hvor er I skønne allesammen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft besøg af min bror med min niece på 3 år og min lille nevø på knap 2½ uge  :loveshower

 

Han er bare en lækker lille bebse, nui! Og Lilly syns han var skøn, hun grinede/hvinede glad da hun så ham og var meget nysgerrig og forsigtig. Jeg var helt overrasket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først en tur i svømmehallen alle tre, og nu er min lille solstråle afleveret hos farfar så vi kan holde en sidste aften med vennerne :) Alle vores bedste venner kommer til grill fest i aften, og det bliver skønt og tiltrængt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Immanuel er udskrevet :wee :wee :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Immanuel er udskrevet :wee :wee :glad

Det lyder skønt :yay Har de fundet ud af hvad der får blodsukkeret til at falde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.