Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At mens er kommet og vi nu er meldt til et fryseforsøg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En familiecykeltur. Karla hyggede sig virkelig meget i den nye cykelstol, og vi kom forbi køer og så egern - til stor begejstring. Når hun vågner fra lur cykler vi nok en tur til stranden  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde lyst til hjemme-blandet kakao (for at få nok mælk ;)) og så havde min søde mand købt en pose Nesquick, da han var ude at køre alligevel :glad

Og nu bager han pandekager :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er igang med at gøre hele hytten ren.. Den trængte!! Og det er god motion!  :8:  Kan dog kun gøre det når Elliot sover, så jeg trænger snart til pause! :lol :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde lyst til hjemme-blandet kakao (for at få nok mælk ;)) og så havde min søde mand købt en pose Nesquick, da han var ude at køre alligevel :glad

Og nu bager han pandekager :mam

God mand du holder dig. Her spises der kalk når nu det ikke går så godt med mælken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 dages fri alle sammen med tur til min familie på Fyn. Vi trænger helt sikkert til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig meget at være taknemmelig for <3

- at min far og bonus mor nu har været ude i huset 3 dage i streg for at hjælpe os med at fixe de småting der skulle ordnes inden vi kan male, så som revner i væggen, huller i væggen, og sådan, og de har total-renoveret endevæggen

- at manden har slebet køkkenbord-pladen og den har fået første gang olie, så vi får et super lækkert Køkkenbord!

- at jeg har fået sat malertape op i 95 % af huset samt dækket gulvet af i 3 værelser

- at manden har ommøbleret noget af bryggerset så der er plads til vores fryser + skohylder + knagerække - og alt det andet som allerede er derude

- at vi om 2 dage bliver invaderet af familiemedlemmer som kommer for at hjælpe os med at male

:yay :yay :yay

Feeeeeeedt!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig meget at være taknemmelig for <3

- at min far og bonus mor nu har været ude i huset 3 dage i streg for at hjælpe os med at fixe de småting der skulle ordnes inden vi kan male, så som revner i væggen, huller i væggen, og sådan, og de har total-renoveret endevæggen

- at manden har slebet køkkenbord-pladen og den har fået første gang olie, så vi får et super lækkert Køkkenbord!

- at jeg har fået sat malertape op i 95 % af huset samt dækket gulvet af i 3 værelser

- at manden har ommøbleret noget af bryggerset så der er plads til vores fryser + skohylder + knagerække - og alt det andet som allerede er derude

- at vi om 2 dage bliver invaderet af familiemedlemmer som kommer for at hjælpe os med at male

:yay :yay :yay

Hvor blir det fedt! Skønt at folk sådan står i kø for at hjælpe  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde dejlige mor, som har været med Elliot og jeg på shopping idag. Både Elliot og jeg fik en masse tøj og Elliot fik en rygsæk og noget termotøj. Og jeg har ikke brugt en krone :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er blevet inviteret på sommerferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er blevet inviteret på sommerferie :)

Dejligt :) Hvor går turen hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :) Hvor går turen hen?

Det skal vi vist finde ud af iaften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal vi vist finde ud af iaften

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Turen til Orø - for at hente en dobbelt Hobie(kajak!) Vi blev hentet i båd i havnen, pigerne nød turen. Og benjamins familie er bare dejlig ❤️❤️ Pigerne har bare monster hygget på gården

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vennepar er blevet forlovet :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bo på et familiekollegie med en velfungerende genbrugsordning.

I går fik Karla en rigtig fin hylde til over puslebordet, en pegebog i perfekt stand og en dr. Seuss bog, som jeg har kigget efter længe :yay altsammen uden at skulle af med en krone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hyggelig eftermiddag med min søster, mine tøser elsker virkelig deres moster :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige familie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er tæt på at købe et sommerhus :) Vi så det for anden gang idag, og jeg bare se vores 2 små piger for mig, der leger i haven, ture til stranden og bare fred og ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk har en skidesød og skøn svigermor. Det må jeg hellere huske, at sætte pris på, jeg kan se herinde, at det slet ikke er alle der er heldige med dem. :)

Og så har hun sørget for at reservere festlokale til Valdemars fødselsdag for os. Ihhh den glæder jeg mig til at fejre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin og varme

Chokolade lakrids og peanuts på altanen med kold saftevand

Picknik med hende her:

miPCz6v.jpg

En dejlig mand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor fik lov at give Elliot frokost! :glad Det er stort! :yay :biglove Godt nok var jeg til stede i køkkenet, men jeg stod ved vasken med ryggen til, og de hyggede bare - han grinede og charmede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor fik lov at give Elliot frokost! :glad Det er stort! :yay :biglove Godt nok var jeg til stede i køkkenet, men jeg stod ved vasken med ryggen til, og de hyggede bare - han grinede og charmede!

Fedt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fridag i haven med mand og barn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hygge-fimse-barn :biglove

1. Hente sin dyne, plys og iPad og slæbe det ind i mors og fars seng

2. Tage far i hånden med ind i sengen "med!"

3. Kalde på mor "moaaaar"

4. Vise far, mor og plys hvor de må ligge i sengen

5. Spille spil på iPad under dynen og fortælle mor og far om det.

6. Sætte Michael Jackson på og danse.

7. Få far til at kilde mor

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.