Besvaret June 28, 2013 At jeg er gået på barsel i dag! At en god veninde har fået nyt job :) (null) :yay til barsel :) Nyd det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Årh, det lyder også hyggeligt!! Jeg har selv lavet jordbærbed i år.... Men indtil videre er det kun blevet til 4 bær :rolleyes :P Altså de kloge siger jo at man ikke skal regne med nogen bær det år planterne er sat, så mon ikke de kommer næste år? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Jeg håber i får alletiders tur!! :kiss Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Hav en skøn tur til Mallorca :glad Vi var der for 4 uger siden :) Hvor skal I bo? Tak :) Vi skal bo på noget, der hedder Blue Star Viva Palmanova, vist ret tæt på centrum. Hvor boede I? Nogle gode tips? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 At vi skal til Mallorca imorgen (og at jeg ENDELIG er ved at være færdig med at pakke!)At jeg har fået grønt lys til at tage et laaaaangt bad nu her mens drengene leger med duplo :D God tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 At min mand fik lov at blive på arbejdet! :loveshowerDe er 6 elever, og der var 4 stillinger, så det var bare dejligt!!! Fedt! Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Tak :) Vi skal bo på noget, der hedder Blue Star Viva Palmanova, vist ret tæt på centrum. Hvor boede I? Nogle gode tips? :) Centrum af Mallorca, eller? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Centrum af Mallorca, eller? :P I guess? (Argh, er jeg i gang med at røbe at jeg er helt tabt i geografi? :blush) Der står bare, at der er 300 meter til centrum :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 I guess? (Argh, er jeg i gang med at røbe at jeg er helt tabt i geografi? :blush) Der står bare, at der er 300 meter til centrum :blush Hehe - Mallorca er ret stor og der ER altså mere end een by :D Jeg tror det betyder 300m til nærmeste centrum/by ;) Edit: Den er 98*78 km på de to bredeste steder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Hehe - Mallorca er ret stor og der ER altså mere end een by :D Jeg tror det betyder 300m til nærmeste centrum/by ;) Edit: Den er 98*78 km på de to bredeste steder :) Hehehehe, der kan man bare se :blush Jeg er også virkelig en hat til geografi og særlig med denne ferie har jeg nok bare slået hjernen fra, og ikke rigtig tjekket andet end at der var en børnepool :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Nå har lige kigget på kort. Det er vist i nærheden af noget, der hedder Santa Ponca (med spansk hale på c'et). Ikke vildt langt fra Palma. :) Det ser sådan ud: http://www.startour.dk/rejse/Spanien/Mallorca/Palma-Nova/Viva-Palmanova/?season=sommer-2013 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg har fået endnu en sten i min vielsesring af min søde mand, en "William" sten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Nå har lige kigget på kort. Det er vist i nærheden af noget, der hedder Santa Ponca (med spansk hale på c'et). Ikke vildt langt fra Palma. :) Det ser sådan ud: http://www.startour.dk/rejse/Spanien/Mallorca/Palma-Nova/Viva-Palmanova/?season=sommer-2013 Det ser ikke helt dårligt ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Det ser ikke helt dårligt ud :D Nej jeg tror også godt at jeg lige kan overskue at tilbringe en uge der :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg har fået endnu en sten i min vielsesring af min søde mand, en "William" sten :loveshower Hvor fint :loveshower Må vi se et billede? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg kan vende mig rundt og sove videre :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg skal til Rasmus Seebach koncert i aften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At vi ikke har nogle "ud-af-huset" planer! Eneste plan i dag er, at min mor og stedfar kommer til formiddags kaffe med medbragt franskbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At mine forældre kommer og slår græs i haven idag, så vi kan knokle videre med børneværelset :loveshower De er så søde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At det er weekend så James og jeg har farmand hjemme 2 dage! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At jeg skal til mesterskab i udendørs håndbold :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Hvor fint :loveshower Må vi se et billede? Det må i da selvfølgelig. Men jeg har ikke fået den endnu, kun fået den forklaret. Den skulle have været klar til dåben, men den er desværre forsinket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 At min veninde venter sit 2. Barn til december :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 En lang gåtur med mand og sovende datter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites