Besvaret May 1, 2014 At vi ENDELIG har fået sat glaspladen op bag ved komfuret! Og den er FIIIN!!! Meget orange, men fin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 At se og høre mine dejlige børn lege sammen, de griner så dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Happy happy happy! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 At vi i dag var på besøg hos Js fætter+kæreste+nu 2 børn. Og at jeg holdte den sødeste lille pige, Thea. Og at moren havde haft en rigtig god fødsel, hun havde en dårlig oplevelse ved 1eren, så hun havde været noget nervøs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Happy happy happy! :loveshower Positiv test? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 :) :loveshower Tillykke!! :biglove :super :yay :bunny :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Min vejleder. Ej men hold OP hvor kan hun bare samle en op fra gulvet og give en troen tilbage på alting. Jeg er imponeret, jeg er taknemlig, jeg er FAN! :loveshower:yay dejligt du er ovenpå :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Er du gravid?? :o :d :loveshower Jeg lån da bare slet ikke følge med :p:P det er heller ikke nemt at være med overalt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 :loveshower Tillykke!! :biglove :super :yay :bunny :kuller Tak! :) det er jo stadig ret tidligt er 3+6 i dag.... Så tester lige igen i morgen, før jeg tør rigtigt tro på det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 :) Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Tak! :) det er jo stadig ret tidligt er 3+6 i dag.... Så tester lige igen i morgen, før jeg tør rigtigt tro på det!Wauw, det var hurtigt! :o:yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 :)Ihhhhhhh!!!!!! :loveshower KÆMPE tillykke :yay (nu skal jeg så bare følge trop ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Wauw, det var hurtigt! :o :yay :loveshower Ja havde heller ikke troet at det ville lykkes i første runde! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Ihhhhhhh!!!!!! :loveshower KÆMPE tillykke :yay (nu skal jeg så bare følge trop ;) ) Tak søte! ja, hop du endelig med på vognen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Tark! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 :)Tillykke :loveshowerHåber at kunne gøre dig kunsten efter om en måneds tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Sådan her må alle morgener gerne være. Vågnede ved at manden strøg mig blidt over håret og kyssede mig farvel. Valdemar sov stadig, så jeg lå bare og nød roen indtil han kaldte. Så tog jeg ham ind i vores seng, hvor vi lå og puttede og snakkede. Så stille og roligt klar til dp. Vi går op til dp i solskinsvejr og på vores vej møder vi både en barslende veninde og farmor - som får kæmpe krammer. I dp modtages Valdemar af en velkomstkomité af to drenge, en hund og selvfølgelig dp. Dp roser ham og kalder ham supermand og Valdemar smiler og vinker til mig "Hej Hej". Og nu gåtur hjem igen med sommerhits på playlisten. Det er sgu da en fin start på dagen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Sådan her må alle morgener gerne være. Vågnede ved at manden strøg mig blidt over håret og kyssede mig farvel. Valdemar sov stadig, så jeg lå bare og nød roen indtil han kaldte. Så tog jeg ham ind i vores seng, hvor vi lå og puttede og snakkede. Så stille og roligt klar til dp. Vi går op til dp i solskinsvejr og på vores vej møder vi både en barslende veninde og farmor - som får kæmpe krammer. I dp modtages Valdemar af en velkomstkomité af to drenge, en hund og selvfølgelig dp. Dp roser ham og kalder ham supermand og Valdemar smiler og vinker til mig "Hej Hej". Og nu gåtur hjem igen med sommerhits på playlisten. Det er sgu da en fin start på dagen :7himmel Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Sådan her må alle morgener gerne være. Vågnede ved at manden strøg mig blidt over håret og kyssede mig farvel. Valdemar sov stadig, så jeg lå bare og nød roen indtil han kaldte. Så tog jeg ham ind i vores seng, hvor vi lå og puttede og snakkede. Så stille og roligt klar til dp. Vi går op til dp i solskinsvejr og på vores vej møder vi både en barslende veninde og farmor - som får kæmpe krammer. I dp modtages Valdemar af en velkomstkomité af to drenge, en hund og selvfølgelig dp. Dp roser ham og kalder ham supermand og Valdemar smiler og vinker til mig "Hej Hej". Og nu gåtur hjem igen med sommerhits på playlisten. Det er sgu da en fin start på dagen :7himmel Hvor lyder det skønt! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Min søde babydreng, der pludrer løs og griner med, når mor synger og danser. Hold nu op hvor kan man ikke rumme al den kærlighed :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Vi har købt ny bil!!!! :yayElsker følelsen af en ny bil (om den så er 'ny ny' eller ny for mig!).. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Tillykke :loveshower Håber at kunne gøre dig kunsten efter om en måneds tid :) Ihh håbe håbe håbe :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites