Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At idas legehjørne i haven er ved at tage form :)

Ida er ikke til at få væk der fra igen.

Del dette indlæg

Ih hvor hyggeligt, jeg gad godt lære at hækle, det er en af de få ting jeg aldrig har fået lært...

Jeg har faktisk lært mig selv det. Og jeg lærer stadig ;) Youtube, garnstudio og hendesverden har været rigtig gode :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye løbesko til mig og Ecco-sandaler til Anna, så hun er klar til Mallorca om 2,5 uge! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret :yay

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

En skøn forårsdag med familien :loveshower

Filippa blev klippet for første gang og er SÅ fin :kuller

Vi har været i haven hele dagen sammen med mormor og morfar: været på planteskolen, malet legehus og fået lagt tag på, plantet tomater, snackpeber og agurk i drivhuset og 6 forskellige krydderurter i krukker OG spist aftensmad på terrassen for aller-første gang! :yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

At dagen IKKE var en katastrofe men at jeg hyggede mig og havde en følelse af sommer. Det var søde mennesker og vi NØD vejret og spillede kongespil m.m.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En vellykket surprise babyshower for min svigerinde. Og en skøn aftentur med den dejligste mand :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

1.Simons store entusiasme over Grislings store dag, selvom det er mindst 10. Gang vi ser den,

2. det fantastiske vejr,

3. min dejlige famille,

4. at Simon og jeg skal i svømmehallen i dag.

Hav en fantastisk søndag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret. Jeg bliver helt kuldret!

Og at William og jeg skal i svømmehal. J er ikke hjemme, så vi vil lave noget ekstra hyggeligt. Jeg er bare spændt på at det er første gang vi skal afsted alene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert vejr. Perfekt til grillhygge med gode venner, der kommer sammen med deres lille datter på 2 uger, som vi skal se for første gang :wub

Er spændt på hvordan Felix reagerer på sådan en lille en :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hende her, der sov til 7.40 og en mand der er på vej hjem med rundskykker! Og dejlig sol! :glad

gxcpAJv.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spontan aften hos naboerne igår. E ville lige over og sige hej til V, da vi var i haven og så endte vi med at sidde og drikke hvidvin i deres have, mens tøserne bare hyggede helt vildt og legede og havde en fest.

Så hentede vi maden derover og spiste sammen. E blev puttet i weekendsengen og vi snakkede og drak vin til kl 23.30 :glad

E vågnede slet ikke af at blive flyttet og har sovet hele natten :yay

Det er bare et fedt sted vi bor!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hygger i haven, slikker sol, hører musik på vores fede anlæg, C leger med LEGO og hygger sig. Manden laver noget jeg ikke forstår

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg har slået græs (med vores 'nye' gamle håndskubber :8: ) og nu sidder i solen og spiser jordbær og hindbær og drikker saft, mens E stadig sover!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her! :loveshower

4Si7Qmyl.jpg

:biglove

At jeg har slået græs (med vores 'nye' gamle håndskubber :8: ) og nu sidder i solen og spiser jordbær og hindbær og drikker saft, mens E stadig sover!

Respekt! :) Håber dælme ikke i har en særlig stor græsplæne?? :blink :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Respekt! :) Håber dælme ikke i har en særlig stor græsplæne?? :blink :lol

Tjo. Den er vel 150-175 kvm.. Men jeg måtte tage den to gange, fordi det var blevet så langt og den havde svært ved at slå det. Så slå det, rive sammen og rive alle de lange strå op og så slå det igen ;)

Jeg kan faktisk meget godt lide det, så har man både lavet noget husligt og træning :p Og man får stresset lidt af også + det larmer ikke..

Del dette indlæg

Annonce ♥

En rigtig dejlig dag i Haunstrup med mormor og morfar :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

At der er hverdag igen imorgen. :rolleyes

Kan slet ikke finde ud af at holde weekend for tiden. :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spontan aften hos naboerne igår. E ville lige over og sige hej til V, da vi var i haven og så endte vi med at sidde og drikke hvidvin i deres have, mens tøserne bare hyggede helt vildt og legede og havde en fest.

Så hentede vi maden derover og spiste sammen. E blev puttet i weekendsengen og vi snakkede og drak vin til kl 23.30 :glad

E vågnede slet ikke af at blive flyttet og har sovet hele natten :yay

Det er bare et fedt sted vi bor!!!

Hvor lyder det fedt!

Vi har 'gamle' mennesker på begge sider <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjo. Den er vel 150-175 kvm.. Men jeg måtte tage den to gange, fordi det var blevet så langt og den havde svært ved at slå det. Så slå det, rive sammen og rive alle de lange strå op og så slå det igen ;)

Jeg kan faktisk meget godt lide det, så har man både lavet noget husligt og træning :p Og man får stresset lidt af også + det larmer ikke..

Sejt! Vores er omkring 500 kvm - synes det virker helt uoverskueligt med håndskubber. Men ja, det er da helt sikkert to fluer med et smæk.. Og så i det skønne vejr :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det fedt!

Vi har 'gamle' mennesker på begge sider <_<

Ja, det er virkelig fedt.. Der er næsten kun børnefamilie i vores ende af gaden :yay

Træls med gamle på begge sider. Er de så gamle at de snart sælger eller "bare" vores forældres generation?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt! Vores er omkring 500 kvm - synes det virker helt uoverskueligt med håndskubber. Men ja, det er da helt sikkert to fluer med et smæk.. Og så i det skønne vejr :glad

Nej, så stor er den dog ikke :)

Men det var meget tilfredsstillende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det er mandag og at jeg har endnu en dag hjemme med mit skønne barn. Tænkt næste mandag er jeg i praktik. Gisp!!!!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.