Besvaret April 14, 2014 At BabySam endelig tog affære efter at have haft vores klapvogn til reparation i 50 dage. Så nu har vi en ny klapvogn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 At BabySam endelig tog affære efter at have haft vores klapvogn til reparation i 50 dage. Så nu har vi en ny klapvogn :) Det manglede da også bare. 50 dage er sørme længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 At Felix bare er så glad for sin nye trampolin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Når man ser bort fra speciale, har det faktisk været en rigtig god dag. - Laveste vægt siden.... Før jeg blev gravid? - Har scoret solcreme på tilbud (Derma i Netto til 55,-) - Vi har lavet aftensmad sammen alle tre i køkkenet (og det smagte godt og var sundt) - Aften gåtur/tur på legeplads med Mar (så hyggeligt :kuller) - Og når Mar er puttet står den på "Hvem vil være millionær" og en skål jordbær med appelsin og flødeskum. Det er da slet ikke så tosset :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 At vi lige har besluttet at tage i sommerhus lørdag til mandag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Tanken om ÆL der er på trapperne her i påsken :seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Det manglede da også bare. 50 dage er sørme længe. Præcis! Især for et s**** beslag med en nitte på. Vi havde også kørt argumenterne om "reparation indenfor rimelig tid", "nedslag i pris, ombytning eller returnering" i stilling, men det blev så ikke aktuelt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Tanken om ÆL der er på trapperne her i påsken :seng Uhhhh! :whistling = Pifte-smiley med fræk undertone :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Uhhhh! :whistling = Pifte-smiley med fræk undertone :D :p det bliver en hyggelig påske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Min vejleder. Hold nu op en skøn, klog, omsorgsfuld og opmuntrende kvinde! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Min vejleder. Hold nu op en skøn, klog, omsorgsfuld og opmuntrende kvinde! :loveshower :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Min vejleder. Hold nu op en skøn, klog, omsorgsfuld og opmuntrende kvinde! :loveshower :yay dejligt med en go vejleder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 :yay dejligt med en go vejleder :glad Ja, ellers havde jeg godt nok også brækket halsen på det her :shooter Men hun kan sgu noget med at hale mig op af dybet :yay Nu glæder jeg mig faktisk til at gå i gang igen imorgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 Ja, ellers havde jeg godt nok også brækket halsen på det her :shooter Men hun kan sgu noget med at hale mig op af dybet :yay Nu glæder jeg mig faktisk til at gå i gang igen imorgen :yay Det er jeg glad for at læse :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 :yay :kiss Det er jeg glad for at læse :kissTak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2014 At jeg ligger og putter under dynen med min 2 ynglings, sovende ved min side! Følelsen af at jeg faktisk har nået noget i dag. Det er sjældent jeg har den følelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At manden og jeg i dag har været sammen i 8 år :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Har besluttet at Mathilde og jeg skal have en tøsetur til Den gamle By i dag - og solen skinner, det ku ikke være bedre. Glæder mig til at være afsted uden barnevogn, bette skal nok hygge hjemme med far. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At manden og jeg i dag har været sammen i 8 år :loveshower :yay tillykke! (og tak fordi du mindede mig om at kæresten og jeg lige har passeret 7 års mærket - desværre uden mærkedag for det har vi aldrig brugt, men det tæller jo!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At sove til kl 9 :7himmel og vågne til et tomt hus Så skal der knokles til kl 12 hvor belønningen er en salat, et bad, manicure og criminal minds!!! At Mie og jeg vil ud og shoppe imorgen i centret (satser på godt vejr så alle er i byen i stedet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Mathilde som synger sange på engelsk - hun er 9 så det kan hun overhovedet ikke :D det meste er det rene vrøvl og så med et engelsk ord flettet ind her og der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Er glad. Sådan dejligt, glad. En dejlig morgen med trolden, der godt nok havde pillet bleen af og tisset over alt. Men hun var glad og sød, samarbejdsvillig og gav mig smækkys. Og så er hun bare SÅ sød med håret oppe :-) Så handlede jeg ind. Købte en badevægt(58 kg, ØV) bagte en gulerodskage, løb en tur på to km og nu sidder jeg her og slapper af :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At jeg igen har energi og ikke bare lyst til at ligge på sofaen dagen lang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At jeg igen har energi og ikke bare lyst til at ligge på sofaen dagen lang. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites