Besvaret March 19, 2014 At jeg skal til jobsamtale imorgen :glad at det så betyder MEGET lange dage for Ayah i vuggestuen er en anden ting. Men jeg håber jeg får jobbet da jeg er på vej ud af dagpenge systemet om knap 6 mdr. Så begynder at føle mig presset. Kryds fingre for mig imorgen piger! Krydser fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg stadig elsker at være i praktik..... Det giver mig SÅ meget :loveshower Og at praktikken er blevet forlænget en måned, ringede min vejleder så lige og fortalte. 100x :loveshower Skøn opdatering :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg stadig elsker at være i praktik..... Det giver mig SÅ meget :loveshower Og at praktikken er blevet forlænget en måned, ringede min vejleder så lige og fortalte. 100x :loveshower :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg skal til jobsamtale imorgen :glad at det så betyder MEGET lange dage for Ayah i vuggestuen er en anden ting. Men jeg håber jeg får jobbet da jeg er på vej ud af dagpenge systemet om knap 6 mdr. Så begynder at føle mig presset. Kryds fingre for mig imorgen piger! Wuhuu... Åh hvor jeg håber :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Børnevitamin med smag. Valdemar jubler og klapper, når han får en :loveshower Mega fedt at kunne forkæle sit barn to gange om dagen med "slik" på den måde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg stadig elsker at være i praktik..... Det giver mig SÅ meget :loveshower Og at praktikken er blevet forlænget en måned, ringede min vejleder så lige og fortalte. 100x :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Anders og Mie :biglove :wub :kuller verdens 2 dejligste væsener! De gør altså en grå regnvejrsdag lidt lysere!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Tak, hvor er i søde :kiss Dagen blev så bare endnu bedre da jeg fandt ud af at jeg får 5 ugers ferie udbetalt 1. Maj.... De penge er i den grad tiltrængt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg i morgen skal bestille tid til en tidlig scanning! Glæder mig til at få bekræftet liv! :yay og finde ud af hvornår jeg har termin! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg i morgen skal bestille tid til en tidlig scanning! Glæder mig til at få bekræftet liv! :yay og finde ud af hvornår jeg har termin! :yay :yay Bliver spændende om du kommer ind til os i oktober eller om du bliver i november. Håber hurtig du kan få en tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Gåtur med majs, altid godt, at få vendt verdens situationen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Gåtur med majs, altid godt, at få vendt verdens situationen :glad Jeps altid godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Vi fik en omvendt regning - 700 kr tilbage for for meget betalt internet (fordi vi lavede abonnement om), det betyder nye sko til mig! Min fødselsdag i dag! Så blev jeg 27! At jeg har fået det Piet Hein bordflag jeg har ønsket mig i årevis, med indgraveret Js fødselsdag, min fødselsdag og Ws fødselsdag. Og der er plads til flere fødselsdage ;) Og vores bryllupsdag skal også indgraveres! Yay! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Vi fik en omvendt regning - 700 kr tilbage for for meget betalt internet (fordi vi lavede abonnement om), det betyder nye sko til mig! Min fødselsdag i dag! Så blev jeg 27! At jeg har fået det Piet Hein bordflag jeg har ønsket mig i årevis, med indgraveret Js fødselsdag, min fødselsdag og Ws fødselsdag. Og der er plads til flere fødselsdage ;) Og vores bryllupsdag skal også indgraveres! Yay! Vi fik en omvendt regning - 700 kr tilbage for for meget betalt internet (fordi vi lavede abonnement om), det betyder nye sko til mig! Min fødselsdag i dag! Så blev jeg 27! At jeg har fået det Piet Hein bordflag jeg har ønsket mig i årevis, med indgraveret Js fødselsdag, min fødselsdag og Ws fødselsdag. Og der er plads til flere fødselsdage ;) Og vores bryllupsdag skal også indgraveres! Yay! Tillykke med dagen. En rigtig mærkedags flag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Vi fik en omvendt regning - 700 kr tilbage for for meget betalt internet (fordi vi lavede abonnement om), det betyder nye sko til mig! Min fødselsdag i dag! Så blev jeg 27! At jeg har fået det Piet Hein bordflag jeg har ønsket mig i årevis, med indgraveret Js fødselsdag, min fødselsdag og Ws fødselsdag. Og der er plads til flere fødselsdage ;) Og vores bryllupsdag skal også indgraveres! Yay! Tillykke med fødselsdagen! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Et super godt gyn besøg At min krop fungere trods PCOS :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Solskin, bare tær og vasketøjstørring i solen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Vi fik en omvendt regning - 700 kr tilbage for for meget betalt internet (fordi vi lavede abonnement om), det betyder nye sko til mig! Min fødselsdag i dag! Så blev jeg 27! At jeg har fået det Piet Hein bordflag jeg har ønsket mig i årevis, med indgraveret Js fødselsdag, min fødselsdag og Ws fødselsdag. Og der er plads til flere fødselsdage ;) Og vores bryllupsdag skal også indgraveres! Yay! Tillykke med fødselsdagen! :balloons Virkelig fin idé med flaget :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Perfekt scanning :) stadig for kort livmoderhals, men den er ikke blevet mindre :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 At jeg skal til terminsscanning om lidt! :yay SÅ fedt at tid samme dag som man ringer ind!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Vi fik en omvendt regning - 700 kr tilbage for for meget betalt internet (fordi vi lavede abonnement om), det betyder nye sko til mig! Min fødselsdag i dag! Så blev jeg 27! At jeg har fået det Piet Hein bordflag jeg har ønsket mig i årevis, med indgraveret Js fødselsdag, min fødselsdag og Ws fødselsdag. Og der er plads til flere fødselsdage ;) Og vores bryllupsdag skal også indgraveres! Yay! Stort tillykke med fødselsdagen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 At Stephi-pigen har sørget for solskinsvejr i dag :yay Tillykke med dagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 - Solskinsvejr (Tak Stephi) - Vellykket arbejde i forhold til speciale (Jeg føler mig sgu som en psykolog idag) - Shopping! (Der var sørme overskud i budgettet til både lidt lækker hudpleje, et par ballerinaer og Jane Faerbers "Mæt og glad") :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 - Solskinsvejr (Tak Stephi) - Vellykket arbejde i forhold til speciale (Jeg føler mig sgu som en psykolog idag) - Shopping! (Der var sørme overskud i budgettet til både lidt lækker hudpleje, et par ballerinaer og Jane Faerbers "Mæt og glad") :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Perfekt scanning :) stadig for kort livmoderhals, men den er ikke blevet mindre :yay Hvor skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites