Besvaret March 14, 2014 At min chef er positivt stemt overfor mit ønske om at gå på nedsat tid. Åh, hvor jeg håber det lykkes! Åh, det håber jeg også for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Endelig en rimelig god nattesøvn og en dejlig morgen. Lilletutten er i bedring selv om appetitten stadig ikke er der. Yay! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Jordens bedste mand siger "jeg tager Ida her til morgen" selvom det er min weekend :) Og at se min lillebror i aften, når han får sin julegave fra sidste år(koncertbillet til Rasmus Seebach) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Lørdagsleg på værelset med Anna og nu alenetid i sofaen, mens Anna og Søren er til gymnastik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Disney store i kbh :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 En dejlig formiddag til gymnastikopvisning. Marius var bare i hopla og vinkede og vinkede hele tiden til alle bedsterne, mens vi løb rundt derinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Frokost og shopping med Majs :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Frokost og shopping med Majs :glad :glad :glad :glad det var skide hyggeligt!!! Men næste gang skulle jeg måske kigge på huske sedlen :p kom hjem med under halvdelen af det jeg skulle :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 :glad :glad :glad det var skide hyggeligt!!! Men næste gang skulle jeg måske kigge på huske sedlen :p kom hjem med under halvdelen af det jeg skulle :D Ha ha :p fra Kvickly eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 At se Kristian på MGP scenen igen - også selvom det var play-back. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Vi har bare haft den bedste dag :biglove Noah sov fra 24-6 uden en lyd. Efter frokost tog vi på galleri, og mens vi derefter købte en kaffe, lagde Noah sig til at sove for første gang i klapvognen :yay så en hyggelig gåtur i parken mens han sov, og da vi kom hjem spiste han for første gang hvad der svarer til en hel portion mos :yay D har fået ryddet op på værkstedet og Jeg har fået fyldt fryseren med mos af ærter, sød kartoffel, gulerødder og butternut squash. Så er der lidt variation :) Og så fik vi spist lækker aftensmad i fred og ro efter N var puttet :loveshower Alt i alt noget nær den perfekte dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Ha ha :p fra Kvickly eller? Bl.a - jeg skulle købe vanish, lys, en voksdug, et kagefad og grydelapper ud over alt det jeg FIK købt :p men ok kiggede da efter kagefadet og grydelapperne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Bl.a - jeg skulle købe vanish, lys, en voksdug, et kagefad og grydelapper ud over alt det jeg FIK købt :p men ok kiggede da efter kagefadet og grydelapperne ;) Nå ja ja! Det er da godt at Kvickly har åbent i morgen også! :p mon ikke Bilka har et kagefad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Nå ja ja! Det er da godt at Kvickly har åbent i morgen også! :p mon ikke Bilka har et kagefad? Jeg tænkte faktisk på det! De har i hvert fald voksduge, lys og vanish ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 At have sovet fra 23-6.30 helt uden opvågning :yay kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Jeg tænkte faktisk på det! De har i hvert fald voksduge, lys og vanish ;) Så kan i lave en familietur ud af det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Bsb koncert i går :loveshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 At vågne af mig selv kl. 06:45 og ligge med telefonen og høre Anna vågne kl. 07 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Så kan i lave en familietur ud af det! :) Det blev uden familien, for vi tog til Aqua så Mie skulle hjem og sove (at hun så kun tog 25 min på hjemvejen er så en anden sag :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 5 km på 27 min i skoven inkl bakker :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 At få gjort lidt rent, vasket tøj og taget et bad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At jeg fik fri en halv time før, i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At vi endelig kom af sted til babysvømning :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Glad tumling! Manden har firmabilen hjem i eftermiddag = JEG har bil i morgen tidlig! Alm. Brand kommer og snakker forsikring = vi kan komme af med Fair forsikring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 St. Paddy's = Jameson på tilbud, og en undskyldning for at lave grøn mintis :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites