Besvaret March 4, 2014 :yay Tak Maja. Det har virkelig været en mærkelig dag. Glad over at jeg ikke blev fyret, men ked af at miste nogle dejlige kollegaer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Tak Maja. Det har virkelig været en mærkelig dag. Glad over at jeg ikke blev fyret, men ked af at miste nogle dejlige kollegaer. Jeg røg selv i svinget under nogle nedskæringer i 2010-2011 :( det bedste var søde kolleger der gav mig plads til at forstå og tid og lov til at have en dum periode. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Glæder mig sådan til at flytte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At Edith og jeg holder fri idag og bare har hygget indtil nu.. Nu sover tøsen og jeg har tænkt mig at lave en kæmpe kop kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Kaffe og afslapning indtil Luna vågner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At det endelig går fremad med projekt slank igen! Jeg glææææder mig til at være tynd, hehe. Og som min mand så rigtigt huskede i går, så er der ikke så lang tid til -10kgs gaven (gummistøvler), faktisk er der kun 1,8 kg. (Og 16,6 til jeg vil blive gravid :kuller) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Totalt uventede blomster og gaver på min fødselsdag..... Altså fra folk jeg sket ikke troede jeg ville få noget af. Så blir man bare glad i låget :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Totalt uventede blomster og gaver på min fødselsdag..... Altså fra folk jeg sket ikke troede jeg ville få noget af. Så blir man bare glad i låget :loveshower Tillykke med fødselsdagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At jeg har fået ryddet op, støvsuget og nu er i gang med 2. maskinfuld vasketøj - vel og mærke efter jeg har været i skole i 4 timer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At jeg ikke rørte det franskbrød som vi fik i mødregruppen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Noahs grineflip til efterfødselsgymnastik :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Min dejlige dreng, som synes her skal være rigtig pænt til Cassandra's 2 års fødselsdag imorgen. Så han har efterhånden været igang længe med at støvsuge i stuerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Totalt uventede blomster og gaver på min fødselsdag..... Altså fra folk jeg sket ikke troede jeg ville få noget af. Så blir man bare glad i låget :loveshower Tillykke med fødselsdagen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Hsr haft en sød dreng med på burger King. Han opførte sig rigtig pænt og snakkede som en vandfald. Skøn aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At jeg har fået briller - og det da er en helt anden verden!! Jeg kan se. Men når jeg kun ser med 40 % på højre øje er det klart der kan ses forskel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At få grineflip sammen med Sophia :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Har ikke kastet op siden i nat :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 At jeg har nået alt hvad jeg ville idag, selvom det virkede uoverskueligt imorges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At der står 10.000kr på min egen konto uden jeg har gjort noget for at spare! At der er plus på alle vores konti (pånær huslån selvfølgelig), det er langt fra hver måned, der er det når regningerne er betalt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At jeg har sovet godt i nat :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Tillykke med fødselsdagen :hurra Tillykke med fødselsdagen :kram2 Tusind tak piger :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At Mie har sovet igennem!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Min søde mand, der efter en træls nat tog Elliot med op, da han begyndte at møffe kl. 05.30 :zzz Jeg fik lov at sove til 6.20 :glad :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Tusind tak piger :kiss Ej har total misset din fødselsdag :( tillykke med i går :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At der står 10.000kr på min egen konto uden jeg har gjort noget for at spare! At der er plus på alle vores konti (pånær huslån selvfølgelig), det er langt fra hver måned, der er det når regningerne er betalt! Lækkert :) Hvad skal du dog bruge dem på? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites