Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

:yay

Tak Maja.

Det har virkelig været en mærkelig dag. Glad over at jeg ikke blev fyret, men ked af at miste nogle dejlige kollegaer.

Del dette indlæg

Tak Maja.

Det har virkelig været en mærkelig dag. Glad over at jeg ikke blev fyret, men ked af at miste nogle dejlige kollegaer.

Jeg røg selv i svinget under nogle nedskæringer i 2010-2011 :( det bedste var søde kolleger der gav mig plads til at forstå og tid og lov til at have en dum periode.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig sådan til at flytte!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Edith og jeg holder fri idag og bare har hygget indtil nu.. Nu sover tøsen og jeg har tænkt mig at lave en kæmpe kop kaffe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kaffe og afslapning indtil Luna vågner :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det endelig går fremad med projekt slank igen! Jeg glææææder mig til at være tynd, hehe. Og som min mand så rigtigt huskede i går, så er der ikke så lang tid til -10kgs gaven (gummistøvler), faktisk er der kun 1,8 kg. (Og 16,6 til jeg vil blive gravid :kuller)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt uventede blomster og gaver på min fødselsdag..... Altså fra folk jeg sket ikke troede jeg ville få noget af. Så blir man bare glad i låget :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt uventede blomster og gaver på min fødselsdag..... Altså fra folk jeg sket ikke troede jeg ville få noget af. Så blir man bare glad i låget :loveshower

Tillykke med fødselsdagen :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har fået ryddet op, støvsuget og nu er i gang med 2. maskinfuld vasketøj - vel og mærke efter jeg har været i skole i 4 timer :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg ikke rørte det franskbrød som vi fik i mødregruppen :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noahs grineflip til efterfødselsgymnastik :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min dejlige dreng, som synes her skal være rigtig pænt til Cassandra's 2 års fødselsdag imorgen. Så han har efterhånden været igang længe med at støvsuge i stuerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hsr haft en sød dreng med på burger King. Han opførte sig rigtig pænt og snakkede som en vandfald. Skøn aften :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har fået briller - og det da er en helt anden verden!! Jeg kan se. Men når jeg kun ser med 40 % på højre øje er det klart der kan ses forskel

Del dette indlæg

Annonce ♥

At få grineflip sammen med Sophia :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke kastet op siden i nat :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har nået alt hvad jeg ville idag, selvom det virkede uoverskueligt imorges :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At der står 10.000kr på min egen konto uden jeg har gjort noget for at spare! At der er plus på alle vores konti (pånær huslån selvfølgelig), det er langt fra hver måned, der er det når regningerne er betalt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har sovet godt i nat :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :hurra

Tillykke med fødselsdagen :kram2

Tusind tak piger :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Mie har sovet igennem!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søde mand, der efter en træls nat tog Elliot med op, da han begyndte at møffe kl. 05.30  :zzz  Jeg fik lov at sove til 6.20 :glad :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak piger :kiss

Ej har total misset din fødselsdag :( tillykke med i går :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

At der står 10.000kr på min egen konto uden jeg har gjort noget for at spare! At der er plus på alle vores konti (pånær huslån selvfølgelig), det er langt fra hver måned, der er det når regningerne er betalt!

Lækkert :) Hvad skal du dog bruge dem på? :P

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.