Besvaret January 24, 2014 Endnu en fridag med familien - og jobsamtale på torsdag!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Solskind, endnu en dag med min skat, at det er fredag og dermed næsten weekend, at J er forstående overfor mine følelser i forhold til at få William passet og derfor selv tager fri fra arbejde 4 dage ekstra (hvor jeg skal i skole). William skal jo ikke i institution, men skulle passes af farmor/mormor i mine 7 skoledage, men nu tager J så 6 fridage :) Elsker ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 7 dage og 2 timer til vi får nøglerne til vores HUS!!!! :yay :balloon :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 7 dage og 2 timer til vi får nøglerne til vores HUS!!!! :yay :balloon :yay :glad :yay Det her opslag!! :glad Fedt du er begyndt at have timenedtælling på også!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 7 dage og 2 timer til vi får nøglerne til vores HUS!!!! :yay :balloon :yay :glad :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At min mand kommer hjem i dag efter han har været på Sjælland hele ugen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Det her opslag!! :glad Fedt du er begyndt at have timenedtælling på også!! Hvor er du sød! Jep :D Fordi vi nu ved, at vi får nøglerne kl. 12.00 :yay Manden har også regnet det ud i timer, minutter, sekunder, dele af en uge og år :lol :wee SÅ misundelig! Men :yay :yay Tak, begge to! I er søde :lovebk JustMe: hvordan går det med jeres huskøb? (beklager, hvis jeg har misset det et sted :chin:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Jamen ejendomsmægleren skal lave udkast til købsaftale som så skal sendes til godkendelse hos vores købsrådgiver og bank :yay :yay Hvor spændende! Hepper på positiv tilbagemelding fra dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At K fik 10 til eksamen trods meget angst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At K fik 10 til eksamen trods meget angst :)Tillykke! :yay Er han tilfreds? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At D kommer hjem fra skiferie om 6 timer! Har stor respekt for enlige mødre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 En fridag med min datter og bedste. Vi har fået en BabyJogger af ham! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At manden ikke tog på arbejde i morges, men er blevet hjemme og passer begge unger, mens jeg ligger på sofaen og får (forholdsvis) fred til, at være syg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At vi alle er friske igen efter at have været nede med den opkaste-syge Erica tog med hjem fra VS onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 En rigtig god scanning i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Min mand er i gang med at male stuen! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Meget banalt: mine svigerforældre har ENDELIG fået trådløs internet :yay (...især fordi jeg kun har E her!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Ny (brugt) sofa :yay den skal hentes imorgen og jeg GLÆÆDER mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Lyden af Søren og Anna i stuen, mens jeg stadig ligger under dynen, :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 At vi alle 3 er hjemme ogg har ingen planer for i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Kærlighed til og fra de to skønne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Min stue som nu er ti gange mere lys, end den var før! Og den mangler endda at blive malet 2. Gang. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 At lejligheden er halvt pakket ned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites