Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Barbamama for at være en inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- et langt bad

- har rengjort hele huset

- succes med grød i dag

- indkøbt tilbehør til trip trap stol (og en del andet :whistling

- fået ordnet shellac negle

- løbet en god tur

- lavet mine challange

- forberedt mad til vores gæster i morgen

- set et afsnit mad men med manden min!

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama for at være en inspiration :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg har haft en fantastisk dag, dagen startede med god tid sammen med E og afleverede hende sent, fordi jeg havde fri idag. Så 5 kvarter med massage og hovedbundsmassage, hvor jeg faldt liiiiidt i søvn.. Haha! Og så tog jeg på strøget og købte tøj til Edith i den næste str, lidt tøj, undertøj og to stk teæg som fødselsdagsgave til mig selv :yay

At jeg har fødselsdag imorgen og S og jeg skal på date :kuller

Fantastisk dag :wee

Tillykke med fødselsdagen i dag :hurra :glad :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerfar faktisk har vist sig fra sin gode side :)

Da k snakkede med ham i går, tilbød han helt selv at køre pigerne i skole i dag, så jeg slap for at gå, når jeg nu har det skidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar :wub Han kom ind til os ved 5tiden og lå bare så fint stille med de små arme om min hals :kuller Og så halv otte blev han meget pludselig meget morgenfrisk. Ud af sengen, peger på lyskontakten, finder mine briller og giver mig dem, så står vi op mor :D :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg rent faktisk har lavet noget i dag! :yay Og klokken er ikke en gang 10!

 

Har både sat vasketøj over, lagt vasketøj sammen, ringet og brokket mig til HK, sendt mail til banken, blogget OG ryddet op i køkkenet. :glad

 

 

I går på denne tid havde jeg spist morgenmad og fedet den på sofaen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster! :glad

 

:O :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg var total overskudsmor i morges og lavede panna cotta til vores gæster i aften. Både min mand og jeg havde nemlig glemt alt om det i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået karakter fra en af mine eksamener, og har fået højere karakter end jeg havde regnet med :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få weekend og at min mand har fri :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minimoysen der bare er herlig og hele tiden vil kysse :wub

Fremvisning af lejligheden på onsdag, for et par der var her før jul :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! Tillykke :yay

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna var en drøm at putte i dag.

At jeg har lavet panna cotta, som jeg glæder mig til at smage :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster siger jeg er en olding, men jeg er altså lidt oppe at køre over vores nye römertopf, som blev indviet i dag. Det er sat'me saftigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster siger jeg er en olding, men jeg er altså lidt oppe at køre over vores nye römertopf, som blev indviet i dag. Det er sat'me saftigt!

Vi har også en og jeg elsker den! Og jeg er så gammel, at jeg kalder den en stegeso :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde og kigge billeder af Theodor på min telefon.. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en og jeg elsker den! Og jeg er så gammel, at jeg kalder den en stegeso :D

Så er jeg også gammel :D for hos mig hedder den også en stegeso

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige, smilende, charmerende søn og min mand, som jeg elsker højere for hver dag der går :biglove Det gør mig blød i knæene at se ham og Elliot lege og pludre sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrev en SMS til M i dag: "Jeg har en god nyhed til dig når du kommer hjem". Hans spurgte hvad det var, og jeg svarede at han kunne få den når han kom hjem. Jeg glædede mig sådan til at fortælle om min eksamenskarakter.

 

Da han kom hjem, og jeg fortalte ham om karakteren blev han lidt skuffet. Han troede at jeg var gravid :o

 

Det ville jo egentligt ikke være særlig smart hvis jeg var gravid nu - både sundhedsmæssigt, og i forhold til min skole. Men det gjorde mig glad, at han havde haft det i tankerne som en god nyhed - og egentlig blev skuffet, da det ikke havde noget med graviditet at gøre.

 

Jeg er ret sikker på, at han er klar til PB2, så nu mangler vi bare lige at jeg også er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrev en SMS til M i dag: "Jeg har en god nyhed til dig når du kommer hjem". Hans spurgte hvad det var, og jeg svarede at han kunne få den når han kom hjem. Jeg glædede mig sådan til at fortælle om min eksamenskarakter.

 

Da han kom hjem, og jeg fortalte ham om karakteren blev han lidt skuffet. Han troede at jeg var gravid :o

 

Det ville jo egentligt ikke være særlig smart hvis jeg var gravid nu - både sundhedsmæssigt, og i forhold til min skole. Men det gjorde mig glad, at han havde haft det i tankerne som en god nyhed - og egentlig blev skuffet, da det ikke havde noget med graviditet at gøre.

 

Jeg er ret sikker på, at han er klar til PB2, så nu mangler vi bare lige at jeg også er ;)

Årh! :biglove

(hvorfor skal de være så hemmelighedsfulde omkring det - hvorfor ikke bare sige det!? :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! :biglove

(hvorfor skal de være så hemmelighedsfulde omkring det - hvorfor ikke bare sige det!? :rolleyes)

Han har nu givet stikpiller tidligere, og sukket efter hvor skønt det ville være at have sådan en vidunderlig lille baby igen. 

Men jeg troede bare ikke at han var helt klar NU.

Der blev jeg så klogere ;)

 

p.s. Hvor er dit nye profilbillede skønt  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en og jeg elsker den! Og jeg er så gammel, at jeg kalder den en stegeso :D

 

 

Så er jeg også gammel :D for hos mig hedder den også en stegeso

 

Jamen...øhm...det er bare fordi, vi har en anden én (støbejern) som vist også hedder en stegeso.  :blush  Men jeg gider godt være gammel, hvis det betyder at man laver hyggemad med sin familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.