Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Har netop talt i telefon med min far i 45 min (den mand knævrer værre end nogen kvinde), og der er fuld gang i projekt-basset-til-mig :loveshower

 

Hannen er på plads, og han er max lækker! Han er fra Belgien og ejes af en vi kender gennem blodhunde verdenen. Han har tre parringer det næste år. Skal lige have kigget nærmere på tæverne, men det bliver nok til en hvalp til efteråret. :loveshower

 

Jeg er helt høj! :yay Det er vel nok 10 år siden jeg sidst har handlet en hund - det bliver så vildt kommet i gang igen! Og så med min helt egen basset :glad

Jeg havde en gang en idé om at jeg ville til USA og være professionel handler, og så senere hjem og blive voksen og opdrætte :P haha. Der er sket meget siden de drømme. Professionel handler blev jeg aldrig. Men når jeg får min basset, overdrager min far samtidig kennelmærket til mig. Så når jeg er klar, så har jeg navnet og kan opdrætte.

 

Det er sikkert sort snak for nogen.. Jeg er bare GLAD! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har netop talt i telefon med min far i 45 min (den mand knævrer værre end nogen kvinde), og der er fuld gang i projekt-basset-til-mig :loveshower

Hannen er på plads, og han er max lækker! Han er fra Belgien og ejes af en vi kender gennem blodhunde verdenen. Han har tre parringer det næste år. Skal lige have kigget nærmere på tæverne, men det bliver nok til en hvalp til efteråret. :loveshower

Jeg er helt høj! :yay Det er vel nok 10 år siden jeg sidst har handlet en hund - det bliver så vildt kommet i gang igen! Og så med min helt egen basset :glad

Jeg havde en gang en idé om at jeg ville til USA og være professionel handler, og så senere hjem og blive voksen og opdrætte :P haha. Der er sket meget siden de drømme. Professionel handler blev jeg aldrig. Men når jeg får min basset, overdrager min far samtidig kennelmærket til mig. Så når jeg er klar, så har jeg navnet og kan opdrætte.

Det er sikkert sort snak for nogen.. Jeg er bare GLAD! :D

:yay

Og os der ikke har forstand på hunde: billede af racen? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop talt i telefon med min far i 45 min (den mand knævrer værre end nogen kvinde), og der er fuld gang i projekt-basset-til-mig :loveshower

Hannen er på plads, og han er max lækker! Han er fra Belgien og ejes af en vi kender gennem blodhunde verdenen. Han har tre parringer det næste år. Skal lige have kigget nærmere på tæverne, men det bliver nok til en hvalp til efteråret. :loveshower

Jeg er helt høj! :yay Det er vel nok 10 år siden jeg sidst har handlet en hund - det bliver så vildt kommet i gang igen! Og så med min helt egen basset :glad

Jeg havde en gang en idé om at jeg ville til USA og være professionel handler, og så senere hjem og blive voksen og opdrætte :P haha. Der er sket meget siden de drømme. Professionel handler blev jeg aldrig. Men når jeg får min basset, overdrager min far samtidig kennelmærket til mig. Så når jeg er klar, så har jeg navnet og kan opdrætte.

Det er sikkert sort snak for nogen.. Jeg er bare GLAD! :D

Lidt sort, men er glad på dine vegne! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu godt undværre hvalpedelen :P Det er er HÅRDT at have hundehvalp :P Meeeen, det kommer jeg nok ikke uden om.

Og jeg skal have en DRENG :loveshower

Hahahaha! Jeg så først den sidste sætning og blev HELT forvirret. Troede lige du var gravid igen :lol

Tillykke med (at du får) en hunsebasse!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget 200 g på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barselsbesøg fra Diden og sp-besøget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Og os der ikke har forstand på hunde: billede af racen? :D

Haha. Selvfølgelig :D

 

Her er faren til min kommende hund :)

 

vail3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha! Jeg så først den sidste sætning og blev HELT forvirret. Troede lige du var gravid igen :lol

Tillykke med (at du får) en hunsebasse!!

Nej for fanden :P Haha. Jeg skal først have en to-benet mere og laaaang tid :P

 

Men tak :D Har allerede én hund - en löwchen. Hun er dejlig, men det er bare slet ikke min type hund. Det er bassets jeg brænder for! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster! :glad

Uhhhhh :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Selvfølgelig :D

 

Her er faren til min kommende hund :)

 

vail3.jpg

Jeg kom straks til at tænke på denne her KLIK :D :lolhit

 

Tillykke med den! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom straks til at tænke på denne her KLIK  :D :lolhit

 

Tillykke med den! :)

Hæhæ :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster! :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Selvfølgelig :D

Her er faren til min kommende hund :)

vail3.jpg

Taaaaak :D

Sådan en tror jeg vores tidligere naboer i lejligheden havde. Den var bare herlig, men blev godt godt nok overrasket over hvor stor den pludselig blev fra den ene dag til den anden. Men ingenting ift den Berner Sennen min søster lige (i december) fik :O :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu godt undværre hvalpedelen :P Det er er HÅRDT at have hundehvalp :P Meeeen, det kommer jeg nok ikke uden om.

Og jeg skal have en DRENG :loveshower

Ihhh.. :loveshower Manden fik hund sidste år, da M. Var 8 mdr. - jeg husker ALT for godt hvalpedelen :blink Og det afholder mig fra en hvalp ;) Men en lille killing :kuller

Glæder mig til billeder af din egen basset :D Det er en rigtig dejlig rullepølsehund :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At kyle alle mine grimme efterfødselstrusser ud og erstatte dem med nogle pæne nye

- At købe køredragt til Mar med 30% rabat

- Brian og hans åndede japanske tegnefilm. De er nu lidt hyggelige.

- Bassethunde, der løber :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Selvfølgelig :D

Her er faren til min kommende hund :)

vail3.jpg

Årh den er sgu da sød :biglove Minder mig om dem fra Aristocats. Er det ikke også sådan en? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den er sgu da sød :biglove Minder mig om dem fra Aristocats. Er det ikke også sådan en? :D

Åh pas, det aner jeg intet om :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh pas, det aner jeg intet om :p

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;)

Jeg ELSKER de to og især Lafayette! "Det er JEG som bestemmer hvornår det er slut" er en ofte brugt frase i min familie :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER de to og især Lafayette! "Det er JEG som bestemmer hvornår det er slut" er en ofte brugt frase i min familie :D

De er nemlig herlige! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en fantastisk dag, dagen startede med god tid sammen med E og afleverede hende sent, fordi jeg havde fri idag. Så 5 kvarter med massage og hovedbundsmassage, hvor jeg faldt liiiiidt i søvn.. Haha! Og så tog jeg på strøget og købte tøj til Edith i den næste str, lidt tøj, undertøj og to stk teæg som fødselsdagsgave til mig selv :yay

At jeg har fødselsdag imorgen og S og jeg skal på date :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en fantastisk dag, dagen startede med god tid sammen med E og afleverede hende sent, fordi jeg havde fri idag. Så 5 kvarter med massage og hovedbundsmassage, hvor jeg faldt liiiiidt i søvn.. Haha! Og så tog jeg på strøget og købte tøj til Edith i den næste str, lidt tøj, undertøj og to stk teæg som fødselsdagsgave til mig selv :yay

At jeg har fødselsdag imorgen og S og jeg skal på date :kuller

Det lyder som en Daaaajjlig dag!  -_-

 

teæg?! :blink

 

Vidste ikke du har fødselsdag samme dag som min yngste lillesøster Nicoline :loveshower :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en Daaaajjlig dag! -_-

teæg?! :blink

Vidste ikke du har fødselsdag samme dag som min yngste lillesøster Nicoline :loveshower :toot

Ja, sådan et til løst te.. Har købt af af disse http://www.trendyliving.dk/shop/normann-copenhagen-tea-5906p.html

Og det var virkelig en dejlig dag! Var først hjemme kl 17.30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.