Besvaret January 5, 2014 At Taz nu er mor til to :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 At Taz nu er mor til to :biglove :ditto han er da så fin, og længe ventet! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 At vi har bestilt forsinket bryllupsrejse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 At vi har bestilt forsinket bryllupsrejse :loveshowerÅh dejligt :yay Hvor skal I hen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Åh dejligt :yay Hvor skal I hen? Vi skal såmænd bare til Kreta ;) Vi er ikke de store rejse personer, men det bliver skøøøønt at komme lidt væk og holde i hånd :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Vi skal såmænd bare til Kreta ;) Vi er ikke de store rejse personer, men det bliver skøøøønt at komme lidt væk og holde i hånd :wubHvad blev der af turen til USA? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Rigtig hyggelig tur på legepladsen med Anna i formiddag. At jeg har været ude og løbe og det var en god tur! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 At se Elliot opdage sig selv i spejlet og derefter begynde at smile og pludre med spejlbilledet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Hvad blev der af turen til USA? Min mand ville ik rigtig alligelvel :( Og det måtte jeg jo så respektere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Vi skal såmænd bare til Kreta ;) Vi er ikke de store rejse personer, men det bliver skøøøønt at komme lidt væk og holde i hånd :wubMit favorit rejsested. Har været der mange gange efterhånden. Hvor skal I bo? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 At jeg skal på "date" med søde Barbamama idag.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 At jeg skal på "date" med søde Barbamama idag.. :bigloveHvor hyggeligt! :loveshowerJeg kunne godt nok også bruge en date i dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 At jeg skal på "date" med søde Barbamama idag.. :biglove :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Hvor hyggeligt! :loveshower Jeg kunne godt nok også bruge en date i dag.. Så må du en tur til Aalborg :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Så må du en tur til Aalborg :kissJeg mangler en invitation :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Jeg mangler en invitation :D Du kommer bare :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Du kommer bare :P:ditto Kom kom :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Min julegave er kommet. :7himmel Jeg har købt bøgerne bag Game of Thrones som engelske pocketbooks for den konvolut jeg fik i julegave af mine forældre, glæder mig til at koble verden af og læse hele dramaet når her er fred og ro en gang i mellem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Vi skal såmænd bare til Kreta ;) Vi er ikke de store rejse personer, men det bliver skøøøønt at komme lidt væk og holde i hånd :wub Dejligt til jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Mit favorit rejsested. Har været der mange gange efterhånden. Hvor skal I bo? Vi skal bo i Chania på et hotel der hedder Crispy World :) Dejligt til jerDet bliver såååå skønt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 :ditto Kom kom :yayHaha! I er skøre! :kissEn anden dag. :p Sidder fast på sofaen lige nu :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Haha! I er skøre! :kiss En anden dag. :P Sidder fast på sofaen lige nu :blush Baah! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 At være sammen med "mine" børn på arbejde igen! De har en særlig plads i mit hjerte :biglove At have tidligt fri At få en MMS med en video af Mie fra DP - så den lige efter en dårlig besked så satte bare ekstra meget pris på den!!! Mail fra DP om hvordan formiddagen var gået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 At Felix er indkørt i bh på 3 dage. At jeg har bestået eksamen og har nu 3! Ugers ferie indtil semester opstart ( synes nu det lige er i overkanten). Del dette indlæg Link to post Share on other sites