Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Theodor har fået en lille ny fætter og jeg er blevet tante :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg endte egentlig med at skrive noget, hvor jeg tænker, at jeg er garderet så jeg kan vælge begge mine idéer, altså både voksne skilsmissebørns forælderskab og skilte mødres oplevelser :)

:D det er også en god ting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har fået en lille ny fætter og jeg er blevet tante :loveshower

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle alene ud i aften for første gang siden juniors ankomst (1/7)! At jeg også er liiiiiiiidt ængstelig, er vel ok, så længe jeg ikke ævler om det til faderen, der skal være alene hjemme med junior...0:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle alene ud i aften for første gang siden juniors ankomst (1/7)! At jeg også er liiiiiiiidt ængstelig, er vel ok, så længe jeg ikke ævler om det til faderen, der skal være alene hjemme med junior...0:-)

Det er helt ok! Jeg er dælme stadig en smule ængstelig hver gang hun skal passes "nye steder" eller som nu hvor jeg ikke ser hende før på søndag. Men hver gang det går godt er det lidt lettere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle alene ud i aften for første gang siden juniors ankomst (1/7)! At jeg også er liiiiiiiidt ængstelig, er vel ok, så længe jeg ikke ævler om det til faderen, der skal være alene hjemme med junior...0:-)

Jeg havde også en knude i maven første gang, men det bliver sikkert rigtig godt for jer alle :kram2 God tur! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal i Tivoli med veninden i aften og hygge hele dagen imorgen i Kbh (det er flere år siden jeg har været i Kbh) og bare nyde den mere kommercielle del af julen, evt finde den sidste gave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand har gjort køkkenet rent mens jeg har fikset stuen og pudset vinduer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At køkkenet nu ser ret hæderligt ud, efter julebag i går. + at der er rokeret rundt, nu så der er plads til den nyeste køkkendims i samlingen.

juicer, som Mads har fået i julegave fra firmaet! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vundet i sådan en internet-julekalender og i dag kom gevinsten så: en kasse med en god rødvin, en lækker olivenolie og 3 delikatesse-glas med brændte mandler og oliven. Uhhmmenum; DET var en dejlig overraskelse. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vundet i sådan en internet-julekalender og i dag kom gevinsten så: en kasse med en god rødvin, en lækker olivenolie og 3 delikatesse-glas med brændte mandler og oliven. Uhhmmenum; DET var en dejlig overraskelse.

Det kunne jeg godt dyrke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det nu er weekend og vi skal holde åbent hus i lejligheden på søndag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg får hjemmet fyldt med psykologer imorgen! :loveshower (Haha det lyder mærkeligt at juble over, men det er jo mine kære eks-medstuderende ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har godt 3L nypresset æble juice i køleskabet!

juiceren kom på overarbejde, da jeg havde en pose æbler der trængte til at blive brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gensyn med nogle gamle Mar-videoer :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige nu sidder og ved at det bare bliver en go dag - for Torben og jeg har en kæreste weekend igen igen - og vi skal lige om lidt til Ikea og hente julegave til vores dejlige lille Elin....  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ok! Jeg er dælme stadig en smule ængstelig hver gang hun skal passes "nye steder" eller som nu hvor jeg ikke ser hende før på søndag. Men hver gang det går godt er det lidt lettere!

  

Jeg havde også en knude i maven første gang, men det bliver sikkert rigtig godt for jer alle :kram2 God tur! :)

Det gik rigtig fint:-D.

Jeg hyggede mig, og mine drenge hyggede hjemme:-) Det var primært putningen, jeg havde været lidt bekymret for, men den gik fint, og en opvågning ud på aftenen havde han såmænd også klaret - junior lå nok så sødt og sov ved siden af sin far på vores seng, da jeg kom hjem:-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi faktisk har haft en god nat :yay :yay :yay

 

:yay  :yay  :yay  :yay  :yay  :yay  :yay  :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi faktisk har haft en god nat :yay :yay :yay

:glad :glad :glad :glad

hvor er det dejligt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna og jeg har hygget os alene her til morgen.

 

At min mor har skrevet, at hun alligevel kommer allerede i dag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi faktisk har haft en god nat :yay :yay :yay

Fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Usund salat" med Hr Skæg på Ramasjang. :D Synes det er herligt børnet med salat marineret i sukker, tomater med regnbuekrymmel og agurker rullet ind i marcipan. Festligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Usund salat" med Hr Skæg på Ramasjang. :D Synes det er herligt børnet med salat marineret i sukker, tomater med regnbuekrymmel og agurker rullet ind i marcipan. Festligt :D

Den ret har jeg overvejet om vi sku ha på menuen her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen putning med hunden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ALLE er helt friske igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.