Besvaret September 12, 2015 At vi blev færdig med den skriftlige del af eksamen, som også blev afleveret, og dermed kan holde weekend med god samvittighed til vi starter den mundtlige del op på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Øhh, What?! :blink Det kræver vist et link :D Jeg skal prøve - jeg så det for en halv time siden i go morgen dk ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-43497507:fuld-svensk-elg-klatrede-op-i-æbletræ.html Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Så Susanne - håber at linket fungerer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Det forstår jeg godt.. Vi havde heldigvis clearet det med både bank og vores advokat inden, så vi gik hjem og drak er glas champagne. :biglove Det har vi som sådan også, men derfor skal banken og advokaten jo stadig se på købsaftalen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 :lolhit Ja er det ik bare det sjoveste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Det har vi som sådan også, men derfor skal banken og advokaten jo stadig se på købsaftalen :-)Det kan du sagtens have ret i.. Det føles som hundrede år siden, selvom det er under et år.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-43497507:fuld-svensk-elg-klatrede-op-i-æbletræ.htmlDet er satme sjovt! :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Alle de komplimenter jeg får omkring billederne af mine børn :7himmel Og det her! Maliva har fået en guitar af os forældre og lillebror, og hun er lykkelig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At have så meget lyst til kage -og komme i tanke om at man har lun selv tebirkes i fryseren :yay Lidt sødt til mig om 15 min :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At Im indtil videre har sovet 3 :o timer i streg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At min mand sagde, at jeg er en sindssygt god veninde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At jeg har haft overskud til at tage sminke på, hvilket er belejligt når N har inviteret mig ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At jeg har haft overskud til at tage sminke på, hvilket er belejligt når N har inviteret mig ud :yay Hvor er det dejligt at få et ansigt på dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Hvor er det dejligt at få et ansigt på dig :kiss Hehe ja det har nok manglet :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At jeg har haft overskud til at tage sminke på, hvilket er belejligt når N har inviteret mig ud :yay Og sikke køn du er :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At jeg har haft overskud til at tage sminke på, hvilket er belejligt når N har inviteret mig ud :yay Ad bad hvor er du SMUK! :biglove Hav en dejlig date.. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Åh hvor er i søde alle sammen :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At vi langt om længe (efter 17 uger) har fået vores sofa fra idemøbler :yay Nu mangler vi bare vores reol, som åbenbart skal tage yderligere 4 uger, dvs 21 uger i alt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Vores fine hus :-) Tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At vi langt om længe (efter 17 uger) har fået vores sofa fra idemøbler :yay Nu mangler vi bare vores reol, som åbenbart skal tage yderligere 4 uger, dvs 21 uger i alt :o Oh my! Men godt at det - forhåbentlig - snart er på plads :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Er svært tilfreds med B idag. Han rydder op, fikser hængepartier, lader V købe blomster til mig (:biglove), bager og ser tegnefilm med V og lader mig sove 2 timers lur imens. Like! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Tanken om at vi går en stille uge imøde, efter en weekend der har budt på fødselsdage begge dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites