Besvaret September 11, 2015 Fik helt tårer i øjnene! :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Ja, det er ret vildt ;) Hun er en lille tryghedsfis. Vi har købt denne her: https://m-webshop.coop.dk/vare/baby-dan-manhattan-halvhoej-seng-med-gulvplads-til-legetoej-og-hulebyggeri/5705548022303 :) Den er rigtig fin! Hun bliver glad for at kunne se ud, det savner Erica at kunne fra sin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Den er rigtig fin! Hun bliver glad for at kunne se ud, det savner Erica at kunne fra sin.Tak - jeg er også glad for valget :) Er især glad for vi fandt en, hvor man kan tage understellet af og lave det til en almindelig seng. Hvad mener du med, at Erica ikke kan kigge ud? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Susanne: Der er ingen huller i sengehesten, så når hun ligger ned så kan hun ikke se os, medmindre hendes hoved er ud for trappen. Det går stadig da hun kun fylder halvdelen af sengen, men det går jo over på et tidspunkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At alle mine ting nu er flyttet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Fik helt tårer i øjnene! :loveshower Jeg jubler gerne igen..:yay :glad :balloon :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Vild med dans og manden der har hentet bland selv slik :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 En rigtig hyggelig aften med asiatisk buffet (og sushi :yay) med med A, Theodor og min svigerfar. Det lader til A generelt har sig en god fødselsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At Rasmus tager bland selv slik med hjem, når han er færdig til det møde han er til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Hurra for at der er udbringning på take away :yay Fantastisk kyllinge burger ❤❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Min søde mand, der aflyser ellers tiltrængt mandehørm i morgen, for at blive hjemme hos mig/give mig ro fra W ( :blush ) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Min søde mand, der aflyser ellers tiltrængt mandehørm i morgen, for at blive hjemme hos mig/give mig ro fra W ( :blush ) :glad Dejligt! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Dejligt! :biglove Meget :) Han kunne heldigvis helt selv regne ud, at jeg ikke lige kunne overskue ikke at have weekend. Han kom først hjem 19:30 i dag og har også noget arbejde søndag :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Meget :) Han kunne heldigvis helt selv regne ud, at jeg ikke lige kunne overskue ikke at have weekend. Han kom først hjem 19:30 i dag og har også noget arbejde søndag :O Godt regnet ud ;) Jeg havde også haft brug for at have ham hjemme lørdag, hvis det var mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Min søde mand, der aflyser ellers tiltrængt mandehørm i morgen, for at blive hjemme hos mig/give mig ro fra W ( :blush ) :gladDejligt når de (ind i mellem) bare gør det helt rigtige! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Fantastisk brev :loveshower Jeg jubler gerne igen.. :yay :glad :balloon :wee 1000 tak piger.. Det er en fantastisk besked at få, jeg var ikke videre fortrøstningsfuld.. :yay Så Storm og jeg tog os en svingom i stuen, det var en fest! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At vi skal skrive under på købsaftalen, på vores lækre hus ❤️ I dag altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At vi skal skrive under på købsaftalen, på vores lækre hus ❤️ I dag altså Det er stort! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At vi skal skrive under på købsaftalen, på vores lækre hus ❤️ I dag altsåDet er en vild følelse! ❤️ Kan huske da Tim og jeg havde skrevet under og vi stod ude foran home og pludselig sagde han 'Vi har sgu lige brugt to millioner i én butik!'.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Det er en vild følelse! ❤️ Kan huske da Tim og jeg havde skrevet under og vi stod ude foran home og pludselig sagde han 'Vi har sgu lige brugt to millioner i én butik!'.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Jeg tror jo ikke på, at det er gået igennem før bank og advokat har sagt ok :-)Det forstår jeg godt.. Vi havde heldigvis clearet det med både bank og vores advokat inden, så vi gik hjem og drak er glas champagne. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 En elg i et træ... Ved godt at det måske er lidt ondt at grine over det, men synes at det er lidt komisk at dyr kan spise sig berusede i nedfaldsfrugt og havne i et træ... Hvordan Søren har den elg båret sig ad ned at havne i et træ???!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 En elg i et træ... Ved godt at det måske er lidt ondt at grine over det, men synes at det er lidt komisk at dyr kan spise sig berusede i nedfaldsfrugt og havne i et træ... Hvordan Søren har den elg båret sig ad ned at havne i et træ???!!Øhh, What?! :blink Det kræver vist et link :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites