Besvaret September 10, 2015 At jeg har vundet en 4D-vikle :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Stort tillykke :loveshower Tusind tak :) glæder mig til at se hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Tillykke :wub Tak :kiss :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 En god efterfødselssamtale med min fødselsjordemoder :) Og at jeg har lavet daddelkugler med Valdemar (eller daddelpølser for hans vedkommende :lolhit) Mums de er gode :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Weekend om 1,5 time! Og 10 arbejdsdage tilbage! :yay Snyd...! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Tættere på hus....:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 At det faktisk er nemmere at være alene med begge børn end jeg havde regnet med ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 En dejlig dag med Liv herhjemme :loveshower hun var to dage i træk ringet hjem med feber og lidt plyret selvom hun havde det fint om morgenen, så i dag blev jeg hjemme med hende. Der har så intet feber været. Savnede helt at være på barsel <_< Jonas bestod sin certifikat-eksamen og bagefter tog han tidligt fri :glad Vi hentede Ronja tidligt og hun blev glad for at se os alle 3 komme derned :loveshower Vi kørte til Kbh og fik hentet mit startnummer til søndag og bagefter kørte vi ud og fik is på Amager :Sandie Alt i alt en rigtig dejlig dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At skulle på familieweekend fra i dag. En hel weekend sammen med familien efter min oldeforælde (farmors forældre). Det er langt fra alle der kommer, men vi bliver omkring 55 mennesker. Vi ses hvert år i september og har gjort det siden 1994. Fantastisk tradition! Selv N glæder sig, og spørger om hvornår vi skal afsted. Den bliver vist hård for gravide mig, med køjesenge med tynde madrasser, men har heldigvis taget fri mandag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Jeg er 40+0 i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Fantastisk ekstra hyggelig morgen med Mie. Med masser af grin, kram og kys samt leg inden dagpleje ❤️ Billeder af min lille niece Sofie i armene på sin stolte storebror :wub skønne unger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At vi endelig (!) har bestilt juniorseng til Anna! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At min lille babypige i maven er sund og rask :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At min lille babypige i maven er sund og rask :biglove Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At vi skriver under på hus i morgen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At min lille babypige i maven er sund og rask :biglove Fantastisk!!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At vi endelig (!) har bestilt juniorseng til Anna! Hvad har hun sovet i indtil nu? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Idag er bare en god dag generelt: Lidt let shopping og besøg hos min (øjen)bryns-fixer i formiddag. Dejlige damer på besøg til baby-dikning og flødebollespisning (dem fra lagkagehuset :sandie ) Lettere forsinket fejring af bryllupsdag i aften med moussaka og rødvin - og så fik jeg sørme også blomster i samme anledning, tidligere :loveshower - Og ovenikøbet har babyen har været eksemplarisk idag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Hvad har hun sovet i indtil nu? :unsureSin 120cm tremmeseng, hvor bunden er hævet så hun selv kunne kravle ud og ind. Da vi først begyndte at snakke om stor seng i vinter var hun klart afvisende. Hun har været klar i et par måneder nu, men vi har ikke kunne beslutte os. Nu KAN hun vitterligt ikke være i den lille mere og vi vil gerne skifte inden lillesøster kommer, så det er virkelig skønt, at vi har fundet en der føles rigtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Sin 120cm tremmeseng, hvor bunden er hævet så hun selv kunne kravle ud og ind. Da vi først begyndte at snakke om stor seng i vinter var hun klart afvisende. Hun har været klar i et par måneder nu, men vi har ikke kunne beslutte os. Nu KAN hun vitterligt ikke være i den lille mere og vi vil gerne skifte inden lillesøster kommer, så det er virkelig skønt, at vi har fundet en der føles rigtig :) Vildt nok hun har sovet så længe i den! Jeg synes vi var sent på den med Erica, hun var 3 år og 2 måneder, og hun er jo noget lavere end Anna. Men så længe det har fungeret, så er det jo fint :) Hvilken har i købt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Vildt nok hun har sovet så længe i den! Jeg synes vi var sent på den med Erica, hun var 3 år og 2 måneder, og hun er jo noget lavere end Anna. Men så længe det har fungeret, så er det jo fint :) Hvilken har i købt? Ja, det er ret vildt ;) Hun er en lille tryghedsfis. Vi har købt denne her: https://m-webshop.coop.dk/vare/baby-dan-manhattan-halvhoej-seng-med-gulvplads-til-legetoej-og-hulebyggeri/5705548022303 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Ja, det er ret vildt ;) Hun er en lille tryghedsfis. Vi har købt denne her: https://m-webshop.coop.dk/vare/baby-dan-manhattan-halvhoej-seng-med-gulvplads-til-legetoej-og-hulebyggeri/5705548022303 :) Den er fin! Håber hun bliver glad for den. Silke Elia sover stadig i mellem os, og gør ikke antræk til at ville sove i egen seng igen (det varede hele 3 uger sidste efterår :/ ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Min mand, der er i Padborg og Flensborg for at hjælpe med at dele hjælp ud til flygtninge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Fik helt tårer i øjnene! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites