Besvaret September 9, 2015 Jeg har ægløsning!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Øllebrød som jeg lige har lavet - og den er blevet bitchin' go, hvis jeg selv sku sige det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Godt besøg fra sundhedsplejersken og bette har taget på :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Bustur med min bus-elskende dreng :glad Vi nåede også kun lige hjem i haven før vi måtte tegne busser med kridt i hele forhaven :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :P Tillykke :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 At jeg valgte at holde V hjemme fra bh idag. Han har godt nok været pylret, og det har givet lidt konflikter og lidt mindre opmærksomhed til E. MEN vi har bygget duplo, lavet togbane, spillet vendespil, spillet Nintendo sammen, leget læge og Valdemar har spist 5 (!!!!) rugbrødsmadder. Nu putter vi i sofaen og ser Skæg :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :pFlæskesteg er så meget kærlighed!!! :biglove Tillykke til jer to.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 At jeg har meldt mig som frivillig hos Dansk Flygtningehjælp, og skal være med til at starte et cafeprojekt op.. :loveshower Det giver mig ro at gøre et eller andet! Og jeg har ikke råd til at sende flere penge.. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Tillykke :loveyouTak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Flæskesteg er så meget kærlighed!!! :biglove Tillykke til jer to.. :kramDet er hvert fald en vinder ved A :DOg tak. :kiss Jeg glæder mig til at få ham hjem. Min dejlige mand. :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 At jeg har meldt mig som frivillig hos Dansk Flygtningehjælp, og skal være med til at starte et cafeprojekt op.. :loveshower Det giver mig ro at gøre et eller andet! Og jeg har ikke råd til at sende flere penge.. :lolFedt søde :yay :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Kærlig kæreste, dejlig bette trold og vafler :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :pTillykke, håber I får en dejlig aften :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Fedt søde :yay :super:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang. Hvor skønt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang.:glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Wuhuuuuuuuuuuuu. Manden har fået ny arbejde, fuld tid enda. Så feeeeeedt nu skal vi bare finde en dp plads ret akut fra på mandag for jeg fik nyt arbejde 1/8, endelig vender vores liv for alvor efter et år med total modgang. Fedt at hører :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Jeg er blevet moster igen i nat :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Jeg er blevet moster igen i nat :wub Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Tillykke! Tusind tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Jeg er blevet moster igen i nat :wub Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Jeg er blevet moster igen i nat :wub Tillykke :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Weekend om 1,5 time! Og 10 arbejdsdage tilbage! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites