Besvaret September 8, 2015 At jeg har fået lavet vildt meget herhjemme! :yay Barsel er altså bare lige noget for mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At jeg har fået lavet vildt meget herhjemme! :yay Barsel er altså bare lige noget for mig ;) Hvor er det bare fedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At jeg har fået bestilt nye strimmelteste så jeg kan teste på mandag (eller sikkert hver dag fra imorgen, når jeg modtager dem :loveshower ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At jeg har fået bestilt en barnevognspude til bassen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At flere kvinder herinde fra vil hjælpe mig med matematik hvis jeg får brug for det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Liff tager endelig en ordenlig lur! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Min søn i strømpebukser :wub Elsker hans blemås og lårbasser! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Mit første færdige strikke projekt :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Frigtsalat med vaniljeflødeskum :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At vi har bestilt rejse til Tyrkiet om 2 uger :yay Jeg glæder mig til at ligge og dase og ikke skulle lave mad ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Slutseddel på vores nye bil :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At jeg har lavet en fuldstændig fantastisk suppe :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Kooom nu kommune, så vi kan byde på det hus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 At vi har bestilt rejse til Tyrkiet om 2 uger :yay Jeg glæder mig til at ligge og dase og ikke skulle lave mad ^_^ Årh skønt! Det kunne jeg godt bruge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Hende her :bigloveSikke en charmetrold :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Hende her :biglove Hold da fast en smuk pige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Nyder virkelig at jeg nu også kan lege og tumle med Freja igen :loveshower Det er skønt ikke at være gravid længere :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Hende her :biglove :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Hende her :biglove Hvor er hun bare bedårende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Hende her :biglove Smukke S.E :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Hende her :biglove Smukke pige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 A og jeg har været kærester i seks år i dag :wub Vi gør ikke det vilde ud af det, da vi jo også fejrer bryllupsdag, og så holder vi lidt på pengene pga. vores ombygning. Men jeg laver ham da en flæskesteg i aften - det er ren kærlighed :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 At høre lederen i børnehaven sige følgende til min dreng - godmorgen Marius, åh du er altid bare så glad, det gør mig glad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 At jeg endelig har været ved øjenlægen og få en henvisning til laseroperation :glad nu skal jeg bare vente på indkaldelsen fra hospitalet kommer og så kører den (forhåbentlig) derfra :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites