Besvaret September 5, 2015 Et par fantastiske mennesker jeg kender, som lige nu er på ferie på Kos, og der bruger tiden på at dele vand og mad ud til flygtninge for penge vi familie og venner mobile pay'er dem! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At være hjemme hos min mor, så der er tre sæt hænder til de to syge børn! Dvs selvom een af os (altså S og jeg) ikke er der, er der altid 2 hænder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Årh, det er gode mennesker :kram2Ja helt vildt.. De har også fået rejseselskabet til at hjælpe med en bil, så de kan få tingene fra supermarkedet og ned til stranden hvor flygtningene er. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At være hjemme hos min mor, så der er tre sæt hænder til de to syge børn! Dvs selvom een af os (altså S og jeg) ikke er der, er der altid 2 hænder.Så godt! :super :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Et par fantastiske mennesker jeg kender, som lige nu er på ferie på Kos, og der bruger tiden på at dele vand og mad ud til flygtninge for penge vi familie og venner mobile pay'er dem! :):respekt Fantastisk!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Ro, strik og m&ms! Så længe det varer altså. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At Storm de sidste to dage er faldet så fint i søvn selv når vi har læst godnathistorie.. Han vinker, siger nat nat og vender sig om på siden! :biglove Og så hører jeg ikke en lyd mere før han gerne vil ind til os ved 4-5tiden. Han er min store dreng! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At Storm de sidste to dage er faldet så fint i søvn selv når vi har læst godnathistorie.. Han vinker, siger nat nat og vender sig om på siden! :biglove Og så hører jeg ikke en lyd mere før han gerne vil ind til os ved 4-5tiden. Han er min store dreng! :loveshowerFantastisk :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At Storm de sidste to dage er faldet så fint i søvn selv når vi har læst godnathistorie.. Han vinker, siger nat nat og vender sig om på siden! :biglove Og så hører jeg ikke en lyd mere før han gerne vil ind til os ved 4-5tiden. Han er min store dreng! :loveshower Det er fandme sejt! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At vi har fået taget fine aftryk af Elisabeths hånd og fod :7himmel Og at hun generelt har været prima baby og sovet lur på de helt rigtige tidspunkter (fx under aftensmad, under vores scrabblespil og ved håndaftryk) og været glad og vaks og skøn i hendes vågen-tidspunkter :loveshower Nu håber jeg bare, hun fortsætter den gode stil og sover godt i nat :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Fantastisk :glad Det er fandme sejt! :glad Jaaaah, han er så dygtig! :yay :kuller På sådanne aftener er jeg klar til en til.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At Storm de sidste to dage er faldet så fint i søvn selv når vi har læst godnathistorie.. Han vinker, siger nat nat og vender sig om på siden! :biglove Og så hører jeg ikke en lyd mere før han gerne vil ind til os ved 4-5tiden. Han er min store dreng! :loveshower Åh hvor skønt!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Jeg har simpelthen den dejligste energi i kroppen efter at have været i teatret i går og se En kort en lang. Skønt skuespil og fantastisk musik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At vejret er rimelig godt til indsamlingen idag :glad så traver vi afsted hele familien :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Lidt alenentid her i formiddag :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At B og jeg lige pludselig fandt et fællestræk i vores ellers ret forskellige uddannelser, og derfor lige havde grobund for en god og interessant voksendiskussion :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Sushidate med veninde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Nybagte boller og en kop te :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At jeg trods ret flade batterier, har fundet lidt energi til at lave mønster og sy :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 3 skønne dage på food festival og dertil hørende gode snakke med producenter og masser af lækker dansk og økologisk grønt med hjem til held ugen for ingen penge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At vi har samlet 2300 kr ind til redbarnet idag! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At jeg brugte sommerferien på at gøre lillesøsters værelse klar. For nøj jeg er efterhånden ikke meget værd :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At jeg brugte sommerferien på at gøre lillesøsters værelse klar. For nøj jeg er efterhånden ikke meget værd :unsure Det gør mig nervøs :/ Havde tidligst tænkt at bruge juleferien på det, men det svarer ca til hvor du er nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 At jeg efterhånden har opbygget et netværk af mennesker med børn, så jeg kan købe deres overtøj osv billigt :yay Ex. har jeg aftalt at købe 2 flyverdragter til Maja fra MissingLink til 550 kr, hvoraf den ene er helt ny :yay Og MLM har en bekendt som sælger en jakke - som jeg dog er usikker på om det er en overgangs- eller vinterjakke Dejligt! Det kan godt blive en dyr omgang ellers. Har selv købt flyverdragt til Silke Elia igen i år af min søster (smart at have en niece der lige et nummer større :D ), fundet et par billige skibukser (som ekstra ved tisuheld) på trendsales og købt vinterstøvler med rabat. Nu skal jeg bare hjem og se, om Silke Elia kan passe vinterjakken fra sidste år. Ellers må den sælges og en ny købes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2015 Det gør mig nervøs :/ Havde tidligst tænkt at bruge juleferien på det, men det svarer ca til hvor du er nu. Altså med Theo havde jeg slet ikke så ondt som nu. Det er jo heller ikke sikkert, at det kommer til at blive sådan for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites