Besvaret September 4, 2015 Har startet en tråd :) Det var vist en god idé ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 En vellykket NF scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 En vellykket NF scanning :loveshower Yay! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 At det ser ud til, at vi snart får en ny (og stor) bil :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Yay! :loveshowerDet er så skønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 At vores rygeovn virker :yay Det betyder at jeg nu kan få masser af go mad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 At det ser ud til, at vi snart får en ny (og stor) bil :yay :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 :ditto Fedt :) Hvilken skal I hve? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Weeeeeeeekeeeeeend :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Fedt :) Hvilken skal I hve? Vi er ved at se på at købe en Skoda superb combi 2016-model. Den kommer bare først på markedet slut november, men vi er ved at snakke med banken om billån og har snakket med forhandleren. Hvad med jer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Vi er ved at se på at købe en Skoda superb combi 2016-model. Den kommer bare først på markedet slut november, men vi er ved at snakke med banken om billån og har snakket med forhandleren. Hvad med jer? Uh, spændende! Men træls med ventetid. Vi har købt en BMW 320 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 At Jesper skal (vil) stoppe med at ryge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 At Jesper skal (vil) stoppe med at ryge :yay Fedt! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Fedt! :gladJaaah!! Det bliver så godt! Også med de ekstra penge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Uh, spændende! Men træls med ventetid. Vi har købt en BMW 320 :yay Fedt :yay - sådan en har vores nabo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Fedt :yay - sådan en har vores nabo. Sjovt! Det er altså bare en dejlig bil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Damn you evil woman!Jeg lover dig, at det er skønt når det værste er overstået! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 At det ser ud til, at vi snart får en ny (og stor) bil :yay :ditto - eller bliver godt nok først leveret ultimo november/primo december men alligevel Og tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 :ditto - eller bliver godt nok først leveret ultimo november/primo december men alligevel Og tillykke Vi får vist vores næste weekend :yay Tillykke til jer også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At have tumlet med Freja til gymnastik legedag i dag. Nøj, hvor hun nød det og det gjorde moren i hvert fald også :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Ida :biglove Hun er bare fantastisk. Er for første gang alene med begge unger og hun tager det bare så godt at jeg ikke altid lige kan hjælpe hende, når jeg ammer Eigil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 At installere min søn i viklen hos hans fantastiske far, for selv at gå ind og tage en lur :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites