Besvaret August 31, 2015 Min baby :wub Jeg er simpelthen så stolt og glad for ham. Tænk, at jeg har fået sådan en dejlig dreng :kullerDet er en vidunderlig følelse!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Luna der ikke kan få nok af sin nye cykel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 - i det stille små - at min mands store pige blev rigtig glad for de bh'er og strømper, jeg havde købt til hende i går :) Hun skal egentlig selv købe tøj, men ind imellem stikker jeg hende lidt af de kedeligere nødvendigheder, og det er da noget ved, når hun så også sætter pris på det :) Hvor er du bare sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 At komme hjem med børnetøj/ting for 1600 og kun have betalt 900 :D Hurra for rabat og gavmild mormor :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 - i det stille små - at min mands store pige blev rigtig glad for de bh'er og strømper, jeg havde købt til hende i går :) Hun skal egentlig selv købe tøj, men ind imellem stikker jeg hende lidt af de kedeligere nødvendigheder, og det er da noget ved, når hun så også sætter pris på det :) Fedt :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 At Jonas og jeg gik en god snak i går om en masse ting der bare ikke har kørt på det sidste. At vi har haft en hyggelig aften alle 4 og Ronja har ingen sammenbrud haft :loveshower at hun så stadig ligger og snakker inden i sin seng og ikke sover endnu er knap så fedt :rolleyes selvom det nu er lidt hyggeligt at høre på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 At jeg fik byttet næsten alle gaver, der skulle byttes, i dag. Det tog så næsten fire timer :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Es bitte små bløde fusser :kuller :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Dato til ESL lagersalg :yay :yay :yay Hvornår hvornår hvornår? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Jeg fik bestilt flyverdragt (eller faktisk 2 flyverdragter fordi jeg er i tvivl om størrelsen ;)), nederdel og strømpebukser til Ronja og skalbukser, kjole og strømperbukser til Liv på PompDeLux inden tingene blev udsolgt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Hvornår hvornår hvornår? :DKommer an på om du skal til København, Odense eller Aarhus - sidstnævnte er i uge 42 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At vi simpelthen har haft sådan en god morgen herhjemme, inden farmand havde første dag på arbejdet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At komme hjem i seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Kommer an på om du skal til København, Odense eller Aarhus - sidstnævnte er i uge 42 I Århus d 16-18 oktober :yay Jeg må lige have tjekket KBH også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Tjek lagersalg.com :-) der står info :-) OK Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Baby er idag 22 dage og jeg har lige lukket mine før-preggo jeans. Jeg kan ikke have det særlig rart i dem og jeg har stadig en ikke så charmerende muffintop, henover kanten - men de kan fanme lukke! :glad :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Hurtig ekspedit fra Skejby! :) hjertescanning allerede på fredag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At jeg har fået lov at ligge på sofaen resten af dagen, mens farmand og Theo laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At jeg har fået lov at ligge på sofaen resten af dagen, mens farmand og Theo laver mad :) Misundelig :( Jeg har tillusket mig 5 minutter, det er vidst alt jeg for i dag, hvor jeg ellers virkelig trænger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Misundelig :( Jeg har tillusket mig 5 minutter, det er vidst alt jeg for i dag, hvor jeg ellers virkelig trænger! Det er fordi jeg har så ondt :( Har grædt 3 gange siden jeg fik fri fra arbejde kl. 16. Har kørt mig selv alt for hårdt i dag :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Det er fordi jeg har så ondt :( Har grædt 3 gange siden jeg fik fri fra arbejde kl. 16. Har kørt mig selv alt for hårdt i dag :boo Årh nej det er jeg ked af at læse :( Kram til dig :kram2 jeg håber at sofaen gør dig godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Årh nej det er jeg ked af at læse :( Kram til dig :kram2 jeg håber at sofaen gør dig godt :kiss Tak :kiss Nu har vi spist og jeg er rykket ind i seng på min kærestes ordre. Håber virkelig at det er blevet bedre i morgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At kæresten hoppede med på at jeg lavede vaffeldej og han tilbereder den :kuller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At jeg idag har lavet andet end at sidde i sofaen :yay Har fået gjort rent, vasket tøj, lagt tøjet på plads igen, syltet agurker, bagt boller, ordnet opvasken Del dette indlæg Link to post Share on other sites