Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At saraLK lige har hjulpet mig til at få August Emil til at sove... Vha en simpel video ( håber ik at det bare er begynder- held...for det skal helt klart prøves af på den store også!

Del dette indlæg

At jeg har kunnet putte August Emil i barnevogn!! Og indtil videre har han sovet 10 min... Så jeg nyder en velfortjent latte!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe så står jeg allerede og vipper barnevognen ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Normal blodtryksmåling :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rasmus :glad

Han fjernede lige alt min dårlige samvittighed

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød Tina :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand der læser godnathistorie for Luna :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min fantastiske dagplejer der som noget af det første efter hun har fået at vide, at hendes farfar er død og hun derfor skal have fri til begravelse, kontakter mig, så jeg har lidt længere tid til at finde pasning til Silke Elia, så vi kan undgå gæstedagpleje.

Min mor der straks aflyser sin aftale fredag, så hun kan passe Silke Elia.

Silke Elia der bare er vokset så meget de sidste måneder. Hun brillierer virkelig ved at være den store i dagplejen nu, er sådan en god ven og så god til at hjælpe til. I dag havde hun hjulpet Emil (2,1 år) med at få sko og jakke på :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fandt drømme topstjernen på tyske amazon og den derfor er på vej med posten nu :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fandt drømme topstjernen på tyske amazon og den derfor er på vej med posten nu :loveshower

Må vi se?

(Hilsen hende der faldt for en i Netto sidste år, men ikke turde købe uden mandens accept. Da han sagde ok var de udsolgt og kommer jo sikkert ikke igen :prik)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må vi se?

(Hilsen hende der faldt for en i Netto sidste år, men ikke turde købe uden mandens accept. Da han sagde ok var de udsolgt og kommer jo sikkert ikke igen :prik)

Argh hvor surt! Jeg lavede selv stort set samme nummer, og har haft fat i nok 7-8 guldsmede idag uden held. :lolhit Men på amazon.de var den :yay

Georg Jensen Johanne i guld :biglove

TbmWh1B.png

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh hvor surt! Jeg lavede selv stort set samme nummer, og har haft fat i nok 7-8 guldsmede idag uden held. :lolhit Men på amazon.de var den :yay

Georg Jensen Johanne i guld :biglove

TbmWh1B.png

Den har vi også! Den er fiiiin :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den har vi også! Den er fiiiin :biglove

:ditto fik den i bryllupsgave og knuselsker den

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også den er SÅ flot :kuller Og har plaget manden om en topstjerne i 2-3 år nu :lolhit Og gik helt i panik, da GJ så meddelte, at den er udgået af produktion! :o Men NU får vi den endelig :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også den er SÅ flot :kuller Og har plaget manden om en topstjerne i 2-3 år nu :lolhit Og gik helt i panik, da GJ så meddelte, at den er udgået af produktion! :o Men NU får vi den endelig :yay

Så fin (vi har to :p ). Jeg er faktisk ret træt af, at GJ har droppet Johanne-linjen (som vi har samlet) <_< Eneste gode ting ved det er, at jeg har købt en masse Johanne-pynt til minus 70% i deres outlet på Frederiksberg :)

Jeg konstaterede i øvrigt ved tidligere lejlighed, at dba o.l. bugner med GJ-julepynt - hvis du skulle falde for andet udgået :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤️❤️❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fin (vi har to :p ). Jeg er faktisk ret træt af, at GJ har droppet Johanne-linjen (som vi har samlet) <_< Eneste gode ting ved det er, at jeg har købt en masse Johanne-pynt til minus 70% i deres outlet på Frederiksberg :)

Jeg konstaterede i øvrigt ved tidligere lejlighed, at dba o.l. bugner med GJ-julepynt - hvis du skulle falde for andet udgået :)

Hvorfor har I to? :chin: :unsure

Men ja, surt at de har droppet Johanne <_<

Og godt tip :) Overvejer faktisk at købe uroen fra mit fødselsår :chin: Men Johanne stjernen kunne jeg ikke finde derinde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤️❤️❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og godt tip :) Overvejer faktisk at købe uroen fra mit fødselsår :chin: Men Johanne stjernen kunne jeg ikke finde derinde...

Jesper har købt rigtig meget af mit GJ julepynt på dba. Både uroer og lysholdere. Det ser slet ikke brugt ud (jo heller ikke fordi julepynt jo egentlig bruges ret meget)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fra 1/9 igen er nede på 30 timer (i stedet for 37) og min arbejdsplan allerede ser meget bedre ud. Nu er det pludselig mere overskueligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fra 1/9 igen er nede på 30 timer (i stedet for 37) og min arbejdsplan allerede ser meget bedre ud. Nu er det pludselig mere overskueligt

:glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik tre eller fire til vores bryllup og vi besluttede at beholde to - der følger jo snor med, så man også kan vælge at hænge den ned fra loftet, vindueskarm eller lignende :) I mit barndomshjem var der faktisk også til tider to juletræer, så man ved aldrig, hvad man kan få brug for :p

Hmm, det kan godt være, at der lige går lidt, inden Johanne i højere grad kommer i brugt-salg - og så er der nok ikke helt så meget af det derude som af det traditionelle (serien har jo næppe solgt fantastisk, når de nu har valgt at lukke den igen (snøbler).

Jeg stod faktisk sidste år og skulle bruge to 'gamle' uroer (og faktisk to eksemplarer af hver), fordi jeg købte uroer fra '13 (juniors fødselsår) til henholdsvis ham selv og til os (regner med at gøre det samme med lillesøster/2015), og så syntes jeg jo, at der også skulle være sæt fra min mands store pigers fødselsår. Det var alt i alt noget af en udskrivning, men det gik vildt nemt med at skaffe dem, og jeg noterede mig dengang, at der var vildt meget til salg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jesper har købt rigtig meget af mit GJ julepynt på dba. Både uroer og lysholdere. Det ser slet ikke brugt ud (jo heller ikke fordi julepynt jo egentlig bruges ret meget)

Dejligt! Jeg kunne bestemt også sagtens finde på at købe det på dba, men jeg samler langt fra på det hele :) Jeg har den runde adventskrans, uro fra Mars fødselsår (X 2 - 1 til Mar og 1 til mor) og skal selvfølgelig have den fra i år (X 2 - 1 til Tulle og 1 til mor), og så samler jeg på ornamenterne i kæde, men kun fra og med '12 (Mars fødselsdagsår). Jeg tror ikke, jeg orker at samle på mere - selvom det ER fint :biglove

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.