Besvaret July 31, 2015 Dejligt :yay Tak :kram ja meget :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 God scanningen og at den cyste som har drillet nu er væk :glad:Yay hvor er det godt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At min Ingerpige bliver passet hos mormor og morfar og har det alt for godt og dejligt til overhovedet at savne mig! :loveshower at jeg så savner hende helt sindssygt, er så noget andet :rolleyes Er hun "bare" på bedsteforældreferie? :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 :Yay hvor er det godt :glad Jaaaaa meget :bunny tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 God scanningen og at den cyste som har drillet nu er væk :glad Sådan! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 God scanningen og at den cyste som har drillet nu er væk :glad :yay :yay :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Sådan! :yay :yay :yay :yay :kiss Det er såååå dejligt :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At se Ole Thestrup blive rørt over at høre sin datter synge i "Her er dit liv". Det store drog med tårer i øjnene. Det er lige før jeg selv flæber. Livet er sgu så fint nogle gange :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At se Ole Thestrup blive rørt over at høre sin datter synge i "Her er dit liv". Det store drog med tårer i øjnene. Det er lige før jeg selv flæber. Livet er sgu så fint nogle gange :biglove Jeg blev også helt rørt. Han er altså en dejlig mand! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Jeg blev også helt rørt. Han er altså en dejlig mand! :biglove I hvert fald en skøn skuespiller! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Søde BK piger :biglove det gør mig tit i godt humør, men da jeg lige skulle på jagt i min mor-tråd efter barnedåbsbilleder, støtte jeg på endeløse søde beskeder, kram, opmuntring, ros, venlige forslag og bare så meget fantastisk anerkendelse :biglove Jeg bliver altså VIRKELIG rørt! TUSINDE TAK SØDE PIGER! Tak fordi i er en del af mit liv :kiss Edit: og så lille bitte W i kjole :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At se Ole Thestrup blive rørt over at høre sin datter synge i "Her er dit liv". Det store drog med tårer i øjnene. Det er lige før jeg selv flæber. Livet er sgu så fint nogle gange :bigloveSynes det var et fantastisk afsnit. Så personligt og usødet historier han fortalte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Søde BK piger :biglove det gør mig tit i godt humør, men da jeg lige skulle på jagt i min mor-tråd efter barnedåbsbilleder, støtte jeg på endeløse søde beskeder, kram, opmuntring, ros, venlige forslag og bare så meget fantastisk anerkendelse :biglove Jeg bliver altså VIRKELIG rørt! TUSINDE TAK SØDE PIGER! Tak fordi i er en del af mit liv :kiss Edit: og så lille bitte W i kjole :kuller :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Søde BK piger :biglove det gør mig tit i godt humør, men da jeg lige skulle på jagt i min mor-tråd efter barnedåbsbilleder, støtte jeg på endeløse søde beskeder, kram, opmuntring, ros, venlige forslag og bare så meget fantastisk anerkendelse :biglove Jeg bliver altså VIRKELIG rørt! TUSINDE TAK SØDE PIGER! Tak fordi i er en del af mit liv :kiss Edit: og så lille bitte W i kjole :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At jeg endelig er færdige med den kedelige bamse til baby. Det kedeligste hækleprojekt ever! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At være hjemme! :yay Håber det har været en god uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 :yay Håber det har været en god uge :) Det har det, men nøj det er rart at være hjemme hos Adam og J igen! :) Tumle: :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 At finde den uro som kæresten forelskede sig i igår til næsten halvpris på nettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Overskud! :yay Klokken er ikke engang 10, og jeg har sorteret vasketøj, ryddet op, spist morgenmad, været i bad og puttet med tegnefilm med størstebarnet. Hurra! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 At lytte til min familie der råhygger i stuen mens jeg snuer i soveværelset! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 En dejlig tur i Fårup sommerland :biglove der er da nogle fordele ved at drengen ikke gider sove lur.. Så kan vi bruge endnu mere tid på de sjove ting :glad nu tager han dog lige en skraber i bilen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 At være hjemme igen :biglove At jeg har fået vasket 2 maskiner tøj, hængt det op, pakket alt ud, handlet ind, klippet grene, hevet ukrudt op og tømt og fyldt opvasker :box Nu sidder jeg i haven og slapper ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites