Besvaret July 29, 2015 Ja det burde være 'hvad gør dig glad' tråden der blev opdateret så ofte...Jeg kunne ikke være mere enig- det bliver tydeligt når man som jeg ikke ønsker notifikationer, men at mine fede fingre at trykker på ja tak <_< ENDELIG kom jeg til computeren og fik det meldt fra :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 Jeg kunne ikke være mere enig- det bliver tydeligt når man som jeg ikke ønsker notifikationer, men at mine fede fingre at trykker på ja tak <_< ENDELIG kom jeg til computeren og fik det meldt fra :DDygtig pige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 En is på stranden i blokhus sammen med min mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 En følelse af, at alt ordner sig til sidst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2015 At gense babyvideo af Valdemar :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At hygge på sofaen med en sovende Tobias liggende helt tæt op ad mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At skulle i biografen med Me. For første gang i dag, mor og Me. Kvalitetstid :loveshower At jeg så samtidig gruer for det efter vi har haft en møgnat er så en bagside af medaljen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At skulle i biografen med Me. For første gang i dag, mor og Me. Kvalitetstid :loveshower At jeg så samtidig gruer for det efter vi har haft en møgnat er så en bagside af medaljen ;)Årh det lyder hyggeligt med bif tur :) Håber det bliver en succes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At det tilsyneladende havde en effekt at jeg talte med store ord over for M i går. Han var en super far hele eftermiddagen/aftenen, med det resultat at David for først gang i 4 måneder (!!!) kaldte på sin far da han vågnede. Og da M kom ind til ham blev der sagt: Jeg elsker dig far :kuller Håber det holder ved! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 Besked fra lillesøster om at hun er optaget på drømme uddannelsen :biglove <-- stolt storesøster hjerte!!! At manden kom hjem med hancok sportscola og snøfler :biglove <-- rørt og overvældet kone hjerte! At Mie har været den mest kærlige og empatiske lille pige der har været SÅ sød ved hendes mor :biglove <-- stolt og rørt mor hjerte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 Grineflip med W inden han kom ud og sove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 Besked fra lillesøster om at hun er optaget på drømme uddannelsen :biglove <-- stolt storesøster hjerte!!! At manden kom hjem med hancok sportscola og snøfler :biglove <-- rørt og overvældet kone hjerte! At Mie har været den mest kærlige og empatiske lille pige der har været SÅ sød ved hendes mor :biglove <-- stolt og rørt mor hjerte! Hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At få lavet noget i mine første år til både Julius og Marius :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At jeg har glæden ved livet igen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 At få en bid af kærestens is helt spontant :biglove Solen skinner :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 Svømmehals tur med mine drenge :D W er den vildeste vandhund :D og J og mig fik på skift svømmet nogle baner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2015 Marius der giver krammer og siger jeg har savnet dig mor :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At min Ingerpige bliver passet hos mormor og morfar og har det alt for godt og dejligt til overhovedet at savne mig! :loveshowerat jeg så savner hende helt sindssygt, er så noget andet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 God scanningen og at den cyste som har drillet nu er væk :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 God scanningen og at den cyste som har drillet nu er væk :glad:yay Skøn opdatering :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 :yay Skøn opdatering :glad Tak søde du :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 God scanningen og at den cyste som har drillet nu er væk :glad Dejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites