Besvaret July 15, 2015 At min søde mand har sovet hele natten på vores datters værelse sammen med barnet, så jeg kunne få sovet. De sidste par nætter har de holdt mig vågen på skift ved enten at råbe på mor eller dødssnorke! Så kan I selv gætte, hvem der gjorde hvad :lol Så jeg vågnede 6.45 - frisk og veludhvilet og har nu spist morgenmad og drukket en hjemmelavet latte HELT alene, mens jeg så Beverly... Og nu må de faktisk godt vågne mine to :biglove LÆKKERT!!! :YAY Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Personalet på apoteket :) En til at ekspedere mig og en til at vippe med autostolen mens jeg betalte. Det er da service :D At hende der så kom ind og måtte vente på ekspedition er så en anden sag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Personalet på apoteket :) En til at ekspedere mig og en til at vippe med autostolen mens jeg betalte. Det er da service :D At hende der så kom ind og måtte vente på ekspedition er så en anden sag ;) Mangler lige en "synes god om" knap :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Personalet på apoteket :) En til at ekspedere mig og en til at vippe med autostolen mens jeg betalte. Det er da service :D At hende der så kom ind og måtte vente på ekspedition er så en anden sag ;)Haha. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Ferie i Thy, bål, snobrød, blå himmel, udsigt og min familie :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At min søde mand har sovet hele natten på vores datters værelse sammen med barnet, så jeg kunne få sovet. De sidste par nætter har de holdt mig vågen på skift ved enten at råbe på mor eller dødssnorke! Så kan I selv gætte, hvem der gjorde hvad :lol Så jeg vågnede 6.45 - frisk og veludhvilet og har nu spist morgenmad og drukket en hjemmelavet latte HELT alene, mens jeg så Beverly... Og nu må de faktisk godt vågne mine to :biglove Skønt :yay Og Beverly om morgenen er jo også for hyggeligt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At det er begyndt at gå op for kæresten, at hans søn snart kigger ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 :kiss Du er dejlig! Bliv ved med det! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At finde Medusa advents rensdyr hoveder magen til Stephies til 20kr dem har jeg kigget efter siden hun viste sine i en tråd i december. Ferie!!! Det gør så godt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 At jeg allerede synes, at min baby smiler til mig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 At finde Medusa advents rensdyr hoveder magen til Stephies til 20kr dem har jeg kigget efter siden hun viste sine i en tråd i december. Ferie!!! Det gør så godt!!! Orv hvor vildt! De er jo SÅ fine :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Besparelse på 2357 kr på lækkert tøj til ungerne næste sommer og lidt i år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Har 2,5 kg frugt til at stå og trække med sukker til marmelade :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Godt første møde i mødregruppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Dette her! :D :lolhit Hvor genialt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Stof shopping til baby og jeg :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Spændende :) Jeg tør næsten ikke spørge, i frygt for at du gætter rigtigt ;) Jeg har også et bud :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Jeg har også et bud :whistling Aha :D Spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Aha :D Spændende!Jeg har ikke noget bud... SIG DET!!! :prik :lol :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Jeg har ikke noget bud... SIG DET!!! :prik :lol :kram2 Hahaha :D Der går liiiige 1½-2 uger, før jeg er mere sikker på, om jeg vil røbe det eller ej ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Hahaha :D Der går liiiige 1½-2 uger, før jeg er mere sikker på, om jeg vil røbe det eller ej ;)Jeg tror du er gravid så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2015 Jeg tror du er gravid så ;):Ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites