Besvaret June 25, 2015 Tillykke :yay Stort tillykke :) Tusind tak begge to. Det er virkelig rart at have det overstået :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Jeg har nu sommerferie og derefter barsel med et solidt 10-tal i bagagen fra min eksamen i dag! :yay Tillykke! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 At se Valdemar spæne rundt med sin latterlige plastik-skrammel-Fårup-landmåler-dims og bare være verdens lykkeligste barn :7himmel Lidt øv, at jeg ikke kan/orker at prøve noget med ham, men heldigvis giver B den fuld gas med at være med i forlystelserne. Og jeg kan da så være taskeholder og slikbetaler. Sådan en er der jo også brug for ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 At M har afsluttet grundforløbet med et smukt 12 tal, og nu har sommerferie :kuller Seje ham :7himmel er så stolt af ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Jeg har nu sommerferie og derefter barsel med et solidt 10-tal i bagagen fra min eksamen i dag! :yay Sejt :) tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 At jeg i dag har fået brev fra Skive Fertilitetsklinik og vi skal der ned d. 10 august... Det er jo lige om lidt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Jeg har nu sommerferie og derefter barsel med et solidt 10-tal i bagagen fra min eksamen i dag! :yay Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 At min mand kører efter koldskål... he loves me so :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 At min søde kæreste, har skaffet mig en knallert, til at kører på arbejde på, så jeg kan komme på arbejde på 25 min (når jeg en gang skal tilbage) i stedet for 1 time, som jeg bruger på offentlig transportmidler :yay Nu skal den bare lige sættes i stand, og gøres fin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Min dejlige man har formået at komme fuld hjem :yay og ikke sprit-hamrende-jeg-brækker-mig-udover-det-hele-stiv! Jeg er lettet og glad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Min dejlige man har formået at komme fuld hjem :yay og ikke sprit-hamrende-jeg-brækker-mig-udover-det-hele-stiv! Jeg er lettet og glad!:yay :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Min dejlige man har formået at komme fuld hjem :yay og ikke sprit-hamrende-jeg-brækker-mig-udover-det-hele-stiv! Jeg er lettet og glad! Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 :yay :glad SOMMERFERIE :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 At jeg er helt alene hjemme og INGENTING skal :o Kan simpelthen ikke huske hvornår det sidst er sket :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 At jeg holder barsel det næste års tid, så jeg slipper for at gå i angsten for nedskæringer her på jobbet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 :yay :yay :kissHan stod endda op og spise morgenmad med mig og Theodor. Jeg er helt stolt af ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Tillykke! :yay Sejt :) tillykke Tillykke :glad Tusind tak, piger! :yay Jeg er så lettet og glad over den gode karakter - mest fordi jeg havde den største hormonelle nedsmeltning længe, da jeg fandt ud af hvem min eksaminator var :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 At jeg er helt alene hjemme og INGENTING skal :o Kan simpelthen ikke huske hvornår det sidst er sket :yay :glad :yay Det lyder også bare lækkert! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 At det er weekend om lidt = sove hele natten :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Sommerferie Og en dejlig chef Og måske job :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Sommerferie Og en dejlig chef Og måske job :D Det lyder da fantastisk! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 At fredagskagen på arbejde er gammeldags isvafler. Med Daimis! :yay :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 At jeg har fået sorteret alt Theos babytøj i str. 50, 56 og 62 :yay En god del af det kan bruges igen faktisk :) Resten må jeg se om jeg kan få taget mig sammen til at sælge eller give væk :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Er svært tilfreds med min mand idag! Ikke alene har han klaret de ting, jeg havde sat på hans to-do-liste for idag, han har da også lige gjort ovnen ren oveni hatten. + Tacklet jævnligt og uforklarligt grædende hormonella-kone. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites