Besvaret June 16, 2015 At se hvor glad Ida bliver for at få post - hun har i dag modtaget et blad fra lego Club. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Sommer. Vi spiste koldskål til aftensmad og var i haven hele dagen fra Elliot kom hjem og til han skulle i seng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 At Ronja gerne ville være med til at bage kage jeg skal have med på mit arbejde i morgen og at det bare var hyggeligt uden nogen form for skrig eller skrål som der ellers er meget af herhjemme i øjeblikket :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Øhh sommer??? vi har haft 12-14 grader idag.. sol og mega blæst! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Min dejlige søster er blevet færdig som sygeplejerske i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Øhh sommer??? vi har haft 12-14 grader idag.. sol og mega blæst! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 At W lige vågnede inde i sin egen seng, men at han sov det sekund han landede inde i min seng :glad tør jeg mon håbe på nattesøvn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 At W lige vågnede inde i sin egen seng, men at han sov det sekund han landede inde i min seng :glad tør jeg mon håbe på nattesøvn :) Du bliver nødt til at håbe :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Min nye danefæ vinterjakke som jeg har fået i fødselsdagsgave af mine drenge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Øhh sommer??? vi har haft 12-14 grader idag.. sol og mega blæst! Haha jeg tænkte præcis det samme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At vide at fra imorgen klokken 15, har Rasmus fri resten af ugen.. :yay Så skal der laves projekter herhjemme, vi har en gåseindhegning vi skal have lavet, og slået en masse hø Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At min chef har husket min fødselsdag :D Det havde jeg ikke regnet med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Min nye danefæ vinterjakke som jeg har fået i fødselsdagsgave af mine drenge. Årh, den er lækker! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Onsdag = svømmedag. Glæder mig til at skulle langs og føle mig lidt lettere i en times tid :P Oog - madrassen til vuggen er kommet :yay så er der virkelig ikke mange ting tilbage på to-buy listen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Min mødregruppe :) er SÅ glad for jeg blev ved med at komme. Det er de medt fantastiske og hjertevarme kvinder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Min mødregruppe :) er SÅ glad for jeg blev ved med at komme. Det er de medt fantastiske og hjertevarme kvinder Åh, hvor jeg håber, at jeg kan skrive det samme en dag! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At det er sidste dag af valgkampen = champagne og jordbær med min kandidat. Se det er nu meget hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At min datter har perfekt hørelse... når altså væsken i mellemøret er væk! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At min datter har perfekt hørelse... når altså væsken i mellemøret er væk! :yay Fedt!!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At min datter har sagt "du er min helt, mor" og derefter giver mig en krammer... Prøv lige at spørg om jeg blev 10 cm højere.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At min datter har sagt "du er min helt, mor" og derefter giver mig en krammer... Prøv lige at spørg om jeg blev 10 cm højere.... Årh hvor fantastisk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Årh hvor fantastisk :biglove Ja meget ... Det er sådan en kommentar man gemmer helt ind i hjertet.... Til dårlige tider Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 At min datter har sagt "du er min helt, mor" og derefter giver mig en krammer... Prøv lige at spørg om jeg blev 10 cm højere....:biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Fedt!!!! :yay ja det er så skønt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites