Besvaret June 1, 2015 At Mie har spist lidt! Håber inderligt hun er klar til børnehave imorgen! Indkøringen går jo i vasken med alle de dage væk fra børnehaven :(Håber godt nok snart hun er ovenpå igen :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 Køre til fodterapeut, retur på job med smerter, hente barn 1 og 2, handle, hjem, lave mad, smøre madpakker, slå græs, spise, ordne vasketøj, slå lidt mere græs, støvsuge... Et eller andet sted deri mellem har jeg også bagt en kage. Træt nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 Karbad :) Det gad jeg virkelig også godt have. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 Det gad jeg virkelig også godt have. :) Jeg elsker at vi har et spabad nu ^_^ Da jeg boede hjemme, havde vi også karbad, men i lejligheden havde vi kun brus. Så jeg synes det er skøøønt :kuller Er jeres badeværelse færdigt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 Jeg elsker at vi har et spabad nu ^_^ Da jeg boede hjemme, havde vi også karbad, men i lejligheden havde vi kun brus. Så jeg synes det er skøøønt :kuller Er jeres badeværelse færdigt? Jeg har aldrig haft det, men ville virkelig gerne. Ja, det er færdigt for nu. Vi skal havd skiftet klinker på væggene, men det bliver først sidst på sommeren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 At jeg på onsdag skal ud med arbejdet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 Kaj kage :sandieIh nu fik jeg også lyst til sådan en Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 Awsome epic afsnit af Game of Thrones Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 Ih nu fik jeg også lyst til sådan en Også mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 At jeg skal på afdelingsdag med mit arbejde på torsdag - bliver hyggeligt at se dem alle og høre hvordan det står til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 Awsome epic afsnit af Game of ThronesÅha, nu glæder jeg mig endnu mere til at se det i aften!!! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 At møde gavmilde fremmede mennesker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 At jeg skal i Legoland på fredag - første gang i mit liv! ☺️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 At jeg skal i Legoland på fredag - første gang i mit liv! ☺️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 Åha, nu glæder jeg mig endnu mere til at se det i aften!!! :o Også her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 @lone og Susanne - I skal gælde jer, jeg håber virkelig stilen foresætter i næste uge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 @lone og Susanne - I skal gælde jer, jeg håber virkelig stilen foresætter i næste uge :D Vi så det i går. Super fedt afsnit! Blev bare lidt irriteret over at vores internet drillede så mistede forbindelsen 3-4 gange og Liv afbrød én gang. Det er ikke helt det samme at se det med afbrydelser som at se det ud i en <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At komme hjem og se at der er kommet en pakke fra min veninde på Island. :yay Hun har været i gang med strikkepindene igen og lavet en trøje til Ida :) Så nu har vi alle tre en trøje fra hende og de har alle samme mønster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At komme hjem og se at der er kommet en pakke fra min veninde på Island. :yay Hun har været i gang med strikkepindene igen og lavet en trøje til Ida :) Så nu har vi alle tre en trøje fra hende og de har alle samme mønster :) Øj den er lækker!!! :o :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 Øj den er lækker!!! :o :loveshowerJa det er den nemlig :) og så er den bare varm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At få lidt ekstra tid i dag med pigerne selvom det skyldtes at Ronja skulle hentes tidligere i bh fordi hun er syg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites