Besvaret May 29, 2015 Pøj pøj idag! :glad :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At vi har haft en rolig morgen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 400kr ned i min shopping-lomme. Elsker at få solgt ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Har boet i Ringkøbing :)Ej der kommer min tidligere svigerfamilie fra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ej der kommer min tidligere svigerfamilie fra :)Jeg synes det er en så hyggelig by :D overvejer om vi på et tidspunkt kan flytte derned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Min dejlige lille dreng, som vækkede mig ved at ligge og nusse mig på kinden i morges. Han er simpelthen det kærligste lille væsen jeg kender. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Genbrugsfund, Bilkafund og søøøød baby på hele turen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At J og jeg starter vores ægteskab med at J kommer ud af RKI :D :yay :yay Jeg kan følge trop liiiiige om lidt :yay For søren, hvor får vi det godt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 En hyggelig frokost-"date" med Rikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At J og jeg starter vores ægteskab med at J kommer ud af RKI :D :yay :yay Jeg kan følge trop liiiiige om lidt :yay For søren, hvor får vi det godt :wub :Yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 En hyggelig frokost-"date" med Rikke :) :kiss I lige måde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At J og jeg starter vores ægteskab med at J kommer ud af RKI :D :yay :yay Jeg kan følge trop liiiiige om lidt :yay For søren, hvor får vi det godt :wub :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Søde J der kom hjem med 1 kg jordbær :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Min søde mand der løb i Rema i regnvejr og hentede æggehvider til min cheesecake OG kom hjem med blomster fordi han syntes det lød som om jeg havde haft en træls dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Min søde mand der løb i Rema i regnvejr og hentede æggehvider til min cheesecake OG kom hjem med blomster fordi han syntes det lød som om jeg havde haft en træls dag :loveshower Sådan! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Min søde mand der løb i Rema i regnvejr og hentede æggehvider til min cheesecake OG kom hjem med blomster fordi han syntes det lød som om jeg havde haft en træls dag :loveshowerGod mand :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At Rasmus har weekendfri den her weekend :glad så flere projekter kan ordnes søndag, i morgen holder vi hyggedag.. Og ser om Ida skulle få skoldkopper, nu er det snart 14 dage siden hun var udsat for smitten, det er det på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Manden der kørte på tanken, for at hente en donut til sin kone Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At min mor er levende og intet livstruende fejler ❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Min søde mand der løb i Rema i regnvejr og hentede æggehvider til min cheesecake OG kom hjem med blomster fordi han syntes det lød som om jeg havde haft en træls dag :loveshowerSkønt! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Et fantastisk hyggeligt Bk møde hos søde justme.... Nøj hvor jeg elsker Bk selskab ...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Nå ja, og så har Torben faktisk været helt fantastisk sød i dag. Så lige nu sidder jeg og savner ham, mens jeg er i hvide sande hos mine forældre. Men vi havde også tid alene fra i går aftes og i morges. Så jeg tror seriøst vi ku ha godt af noget tid uden arbejde på huset+ elin ( ikke at jeg er fortaler for at være børnefri, men man glemmer eller forsømmer bare ofte ens parforhold ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Et fantastisk hyggeligt Bk møde hos søde justme.... Nøj hvor jeg elsker Bk selskab ...! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Et fantastisk hyggeligt Bk møde hos søde justme.... Nøj hvor jeg elsker Bk selskab ...!Også :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Et fantastisk hyggeligt Bk møde hos søde justme.... Nøj hvor jeg elsker Bk selskab ...!Jeg melder mig i koret og siger :dittoOg derudover er jeg ekstra glad fordi jeg lige har fået at vide at min bedste ven skal være far til december :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites