Besvaret May 22, 2015 Ja sikke vi kan :p Og så samtidig men det er der jo snart ikke noget nyt i :DDet tænkte jeg også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Godt gået Alice! :glad :yayTak Tina ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At lytte til min sovende søn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At se på kjolen i skabet. Gå lidt rundt i skoene i dag, og forberede stille og roligt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 En super hyggelig dag i zoo med Ronj. :) vi var der i næsten 5 timer for hun ville ikke hjem nu hun havde mor helt for sig selv :biglove Liv havde en god dag i vs imens selvom hun ikke havde sovet så meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At min skønne datter synes at jeg synger bedre end hendes far!! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At vi er mestre, kan jeg stadig ikke komme mig over :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeg ligger her i en skov ved vandet. Pigerne sover stadig i deres smølfe soveposer. De har sovet hele natten uden et kvæk. Familien snakker udenfor, frisk luft og en fantastisk ro trods liv, men på en anden måde. Elsker de her sejlture Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At vi er mestre, kan jeg stadig ikke komme mig over :yay :wee Aner man en FCM fan? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 En dag i brylluppets tegn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At vi er mestre, kan jeg stadig ikke komme mig over :yay :wee Det er også stort! :yay Vidste slet ikke du var fra "heromkring" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At jeg netop har købt denne mother fucker af en grill! :glad Fire brændere + sidebrænder. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Min mand er kommet hjem fra arbejde og har nu fri de næste tre dage med os :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At sove/blunde længe :loveshower Vågnede første gang kl 4.30, men faldt i søvn igen. Vågnede så kl 6.30 og kunne ikke sove mere. Surfede lidt, og så så lidt tv på tabletten. Vores ene kat kom og puttede på maven, hvilket bare gav så meget ro. Vi har puttet/sovet indtil kl 11.30 :yay Total puttefis :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At jeg netop har købt denne mother fucker af en grill! :glad Fire brændere + sidebrænder. :yay Den gav jeg min mand i fødselsdags gave. Vi er allerede super glade for den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Middagslur for den gravide, der stod op med det sultne barn kl. 06 dagen efter hun først kom i seng kl. 23 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At vi endnu engang har fået udvidet besætningen på gården :p Vores udekat har fået killinger, dog ved jeg ikke lige hvor mange, da hun har valgt at få dem ved siden af gåsen som ligger og roer på æg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At vi endnu engang har fået udvidet besætningen på gården :p Vores udekat har fået killinger, dog ved jeg ikke lige hvor mange, da hun har valgt at få dem ved siden af gåsen som ligger og roer på æg. Barsels buddies :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Barsels buddies :DJeps. Men tør ikke gå over og tjekke til killingerne, sådan en skruk gås er farlig :p eller den er i hvert fald skræmmende :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 At rydde op sammen med børnene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jeps. Men tør ikke gå over og tjekke til killingerne, sådan en skruk gås er farlig :p eller den er i hvert fald skræmmende :pJeg skulle heller ikke nyde noget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Den gav jeg min mand i fødselsdags gave. Vi er allerede super glade for den :)Jeg har længe manglet plads. Min gamle Weber er bare alt for lille. Vi fik så et tilskud fra svigerforældrene, så vi har kunnet sluppet en lille smule selv.Vi får den dog først i juli. Men fuck hvor jeg glæder os mig!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Vi har noget lignende og er meeeega glad for den! Bedste investering ever!!!! Vi har allerede grillet ihvertfald 10 gange i år!!!Hehe, vi har nok grillet 50 gange i år. Vi griller gerne flere gange om ugen. Det kan man sagtens på vores nuværende Weber Q100. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites