Besvaret May 20, 2015 - Hyggelig dag med en skøn veninde - Skrotpræmie fra min bil - Valdemar, der kom og kyssede mig på panden, og fortalte at han "elser" mig, og som nu har sat sig med sit legeklaver og synger :biglove Nåhr... :biglove Og mere praktisk ;) Hvilket legeklaver har han? Og får man fnidder af lyden? :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Rask gåtur i den mest fantastiske forårsaften ^_^ Træer der blomstrer og dufter når man går forbi. Anna, der har spist normalt i dag og været glad for at komme i børnehave :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Har også haft en uden kompressor, men den døde for nyligt, så måtte jeg jo have en ny :whistling Den her https://m-webshop.coop.dk/vare/wilfa-ismaskine-model-icm-c15-vanilje/7044876039392 Den har fået rigtig gode anmeldelser alle steder og er relativ billig pg så ovenikøbet på tilbud på coop :yay Ja det er slet ikke galt jo!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Nåhr... :biglove Og mere praktisk ;) Hvilket legeklaver har han? Og får man fnidder af lyden? :badgirl Han har dette: http://www.mybtoys.com/toys/lively/meowsic/ (Som vel egentlig er et keybord og ikke et klaver :oops) Jeg synes, det er fantastisk, og har hyggelige lyde, og så bliver jeg bare glad i låget af designet. Men altså den kan spille med miav-lyde og meget andet spændende, så måske ville nogen få fnidder af det. :chin: Han elsker det, og er især glad for at synge i mikrofonen, der hører med. :balloon Han fik det i julegave, og fik samtidig et meget pænt sort klassisk udseende klaver, som var uden batteri og bare sagde "plimmelim" lyde. Det tror jeg, jeg var blevet træt af at høre på, så det blev byttet. Men det er nok meget en smagssag, for det var afgjort mere stilrent (og i øvrigt dyrere) end Meowsic, som er mere plastik og elektronik. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 - Hyggelig dag med en skøn veninde - Skrotpræmie fra min bil - Valdemar, der kom og kyssede mig på panden, og fortalte at han "elser" mig, og som nu har sat sig med sit legeklaver og synger :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 At Rasmus er hjemme i aften. Det betyder venlig at jeg kan komme i badekar-bad. Kan ikke rigtigt komme op uden hjælp længere :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Han har dette: http://www.mybtoys.com/toys/lively/meowsic/ (Som vel egentlig er et keybord og ikke et klaver :oops) Jeg synes, det er fantastisk, og har hyggelige lyde, og så bliver jeg bare glad i låget af designet. Men altså den kan spille med miav-lyde og meget andet spændende, så måske ville nogen få fnidder af det. :chin: Han elsker det, og er især glad for at synge i mikrofonen, der hører med. :balloon Han fik det i julegave, og fik samtidig et meget pænt sort klassisk udseende klaver, som var uden batteri og bare sagde "plimmelim" lyde. Det tror jeg, jeg var blevet træt af at høre på, så det blev byttet. Men det er nok meget en smagssag, for det var afgjort mere stilrent (og i øvrigt dyrere) end Meowsic, som er mere plastik og elektronik. :) Det har Anabella også og hun elsker det :) meeeen, her den anden dag stoppede skru ned knappen med at virke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Det har Anabella også og hun elsker det :) meeeen, her den anden dag stoppede skru ned knappen med at virke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Han har dette:http://www.mybtoys.com/toys/lively/meowsic/ (Som vel egentlig er et keybord og ikke et klaver :oops) Jeg synes, det er fantastisk, og har hyggelige lyde, og så bliver jeg bare glad i låget af designet. Men altså den kan spille med miav-lyde og meget andet spændende, så måske ville nogen få fnidder af det. :chin: Han elsker det, og er især glad for at synge i mikrofonen, der hører med. :balloon Han fik det i julegave, og fik samtidig et meget pænt sort klassisk udseende klaver, som var uden batteri og bare sagde "plimmelim" lyde. Det tror jeg, jeg var blevet træt af at høre på, så det blev byttet. Men det er nok meget en smagssag, for det var afgjort mere stilrent (og i øvrigt dyrere) end Meowsic, som er mere plastik og elektronik. :) Hehe, B-Toys FTW :D Men min mand ville dø... Måske det andet, Mar fik, var fra Vilac? Det har jeg nemlig haft kigget på (vældig stilrent ;) ), men er netop lidt nysgerrig efter, om kaster det ud gennem vinduet efter en uge... :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Hehe, B-Toys FTW :D Men min mand ville dø... Måske det andet, Mar fik, var fra Vilac? Det har jeg nemlig haft kigget på (vældig stilrent ;) ), men er netop lidt nysgerrig efter, om kaster det ud gennem vinduet efter en uge... :chin: Ja, jeg tror lige præcis det var Vilac :) Det er jo en smagssag, hvad man helst vil høre på, men Meowsic spiller trods alt nogle gange rigtige melodier, mens vilac aldrig kan blive andet end plim-plim-klir-klir, med mindre man da har et lille Beethoven-barn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Ja, jeg tror lige præcis det var Vilac :) Det er jo en smagssag, hvad man helst vil høre på, men Meowsic spiller trods alt nogle gange rigtige melodier, mens vilac aldrig kan blive andet end plim-plim-klir-klir, med mindre man da har et lille Beethoven-barn ;) Haha, glimrende pointe :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Har været i cirkus Arena. Jeg har aldrig grinet så meget til sådan noget. Uffe Holm er vært og det var bare SÅ sjovt. Varm anbefaling herfra :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Har været i cirkus Arena. Jeg har aldrig grinet så meget til sådan noget. Uffe Holm er vært og det var bare SÅ sjovt. Varm anbefaling herfra :D Det lyder godt, vi skal afsted i juni måned. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Har været i cirkus Arena. Jeg har aldrig grinet så meget til sådan noget. Uffe Holm er vært og det var bare SÅ sjovt. Varm anbefaling herfra :D Fedt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Det lyder godt, vi skal afsted i juni måned.I kan glæde jer. Silke Elia var dog hjemme med farmand. Glæder mig til hun er gammel nok til det, for jeg (min familie) har altid elsket det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 At der snart er forlænget weekend, dog ikke får imorgen, men der er lys for enden af tunnelen :P Så skal vi nok få lavet en masse derhjemme :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 At jeg lige har været ude og løbe dagens løbetur efter min træningsplan :glad SÅ fedt at kunne løbe den i dagtimerne hvor det er lyst, solen skinner, fuglene synger og i korte ærmer :yay Nu står den på bad og så en tur i IKEA helt ALENE :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 At jeg lige har været ude og løbe dagens løbetur efter min træningsplan :glad SÅ fedt at kunne løbe den i dagtimerne hvor det er lyst, solen skinner, fuglene synger og i korte ærmer :yay Nu står den på bad og så en tur i IKEA helt ALENE :glad :glad det glæder jeg mig godt nok også til jeg kan. Forhåbentlig indenfor et par dage! Hvor er det fedt at du nyder det sådan, når du nu ikke var heeeelt klar ;) Hvilket løbeprogram følger du nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 :glad det glæder jeg mig godt nok også til jeg kan. Forhåbentlig indenfor et par dage! Hvor er det fedt at du nyder det sådan, når du nu ikke var heeeelt klar ;) Hvilket løbeprogram følger du nu? Det går også bare bedre end forventet så nu nyder jeg lidt mig-tid :) Jeg har fået endomondo til at lave et løbeprogram til mig som gerne skulle ende med at jeg kan løbe halvmaraton til september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 Det går også bare bedre end forventet så nu nyder jeg lidt mig-tid :) Jeg har fået endomondo til at lave et løbeprogram til mig som gerne skulle ende med at jeg kan løbe halvmaraton til september :) Det lyder fornuftigt - det er også fortjent! :kiss Jeg skal også til at starte på et endomondo-program, så jeg forhåbentlig kan komme til at løbe skadesfri :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 At jeg uden det stor besvær fik flyttet Cs børnehave start med en uge. Det lød ellers som om at det ville være vanskeligt, da jeg ringede, men 2 timer senere og så var det hele på plads. Så nu skal hun i det mindste ikke starte den dag hvor jeg har tid til PKS(40+6). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 Tanken om, at jeg på torsdag er Fru Svejgaard :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 Tanken om, at jeg på torsdag er Fru Svejgaard :7himmel :biglove Skifter du navn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 Tanken om, at jeg på torsdag er Fru Svejgaard :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2015 At jeg hentede Anna kl. 15.30 i dag og hun blev mega glad for at se mig og vi havde verdens længste og tætteste krammer :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites