Besvaret May 17, 2015 At Edith er begyndt at sige at hun elsker os - helt uopfordret :biglove Og idag da hun skulle i seng, sagde hun "elsker dig hele verden" og gav mig verdens bedste krammer :kuller :boo :wub Omg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 :biglove Åhr :kuller :wub :biglove Omg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Hygge og god stemning i det lille hjem :) Endelig :loveshower Hvor dejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 At vi (næsten) er danske mestre :glad :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Skøn bryllupsdag med min mand i går, og den smukkeste diamant-ring i gave :loveshower :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Skøn bryllupsdag med min mand i går, og den smukkeste diamant-ring i gave :loveshower :wub Dejligt og wauw :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Dejligt og wauw :O :ditto :o :loveshower Må vi se? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 :ditto :o :loveshower Må vi se? :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 At modtage den sødeste besked fra manden, mens man er på arbejde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Jeg har været nede og træne for første gang siden Mie blev født (6 måneders pause) og kan konstaterer jeg er i bedre form nu end før jeg blev gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Jeg har været nede og træne for første gang siden Mie blev født (6 måneders pause) og kan konstaterer jeg er i bedre form nu end før jeg blev gravid Det er da ikke så dårligt :kram2 :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Det er da ikke så dårligt :kram2 :8: Haha nej bestemt ikke - men understreger virkelig også hvor tyk og doven og dårlig form jeg var i der - hvis jeg ellers var i tvivl ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Tidligt fri og en lækker sandwich :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Et dejligt langt bad uden nogle børn eller mand til at forstyrre :glad Ingen gråd da jeg afleverede Liv :glad Lidt mig-tid på sofaen inden jeg skal hente om en times tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Et dejligt langt bad uden nogle børn eller mand til at forstyrre :glad Ingen gråd da jeg afleverede Liv :glad Lidt mig-tid på sofaen inden jeg skal hente om en times tid :) Lyder dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 At W faldt hurtigt i søvn og at jeg nu sidder i sofaen med benene oppe og ser nissebanden og strikker på babystæppe og jeg mangler kun 3!! rækker :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 At W faldt hurtigt i søvn og at jeg nu sidder i sofaen med benene oppe og ser nissebanden og strikker på babystæppe og jeg mangler kun 3!! rækker :glad Nissebanden :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 At W faldt hurtigt i søvn og at jeg nu sidder i sofaen med benene oppe og ser nissebanden og strikker på babystæppe og jeg mangler kun 3!! rækker :gladNissebanden?! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 At vi har en rigtig sød brugsuddeler og der bare er fordele ved at bo i et lille landsbysamfund! Vores brugsuddeler er vores genbo. Aron og jeg var lige inde i dag og købe et par ting, og havde så fået fat i nogle forkerte chips. Vi fik lov til at gå ned og bytte dem. På vej tilbage kommer brugsuddeleren til at skubbe til Aron som går med chipsene i armene, og Aron bliver forskrækket og begynder at græde. Stakkels brugsuddeler havde det så skidt med at have væltet Aron, at han insisterede på at give Aron en is :wub Så selvom vi normalt ikke får is lige før aftensmad, så var det altså lidt sødt! Så nu vil Aron ikke slippe sin is :lol Så er det ikke så skidt at blive skubbet til ;) hold nu op hvor er han skøn, ham Aron :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 En sød veninde, der har hæklet en elefant til lillepigen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Tak for det, det kan jeg jo kun være enig i :kuller Se det kan jeg jo faktisk godt forstå ;) han ser bare så stolt ud :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Han har også plapret om episoden lige siden :lol jeg har fået historien ihvertfald 5 gange selvom jeg var med, oh far fik historien lige da han kom ind af døren :lol Han har virkelig fået en på opleveren :biglove det var da heldigt far lige nåede ind af døren :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 At jeg har verdens bedste SP! Hun har gjort mig så optimistisk. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites